Czy jubileuszowy Yeti ARC to najdroższy hardtail w historii?

Nowy Yeti ARC zabiera trochę tego kultu i jest dostępny w bardzo limitowanej (i bardzo drogiej) edycji specjalnej, która świętuje 35. rocznicę Yeti. Liczby dotyczące zostały zaktualizowane, a materiał ramy tym razem to włókno węglowe, a nie rurki aluminiowe. Komponenty, jak można się spodziewać po flagowym produkcie, są zarówno najwyższej klasy, jak i w niestandardowych kolorach. A nam trudno w ostatnich latach trudno podać przykład hardtaila, który kosztowałby więcej. Jednocześnie ekskluzywność sztywniaka i ograniczona liczba egzemplarzy powinna oznaczać, że model będzie poszukiwany przez superfanów i kolekcjonerów.

 

 

Według Yeti: „Najnowsza wersja ARC wykorzystuje najnowszą technologię włókien węglowych firmy Yeti, łączy ją z nowoczesną geometrią i dodaje niestandardowo wykończone części, nadając jej zabytkowy wygląd z nowoczesnym błyskiem. W przeciwieństwie do swojego poprzednika nowy ARC nie jest tylko rowerem wyścigowym – został zbudowany z myślą o prostocie jazdy na sztywniaku”.

 

 

Każda rama jest indywidualnie numerowana, a każda część jest albo z najwyższej półki, jak SRAM AXS Eagle, albo wykończona na zamówienie. Przykłady – widelec FOX 34 130 mm, z malowaną proszkowo żółtą koroną i turkusowymi nalepkami. Do tego turkusowo malowane zaciski SRAM Level Ultimate, piasty Chris King i stery oraz niestandardowym turkusowy łańcuchem SRAM XX1.

 

 

Yeti ARC 35th Anniversary Edition jest dostępny w jednym kolorze  i w rozmiarach SM – XL. Karbonowy zestaw kołowy Yeti ARC 35th Anniversary i napęd SRAM AXS są dostępne w standardzie.

 

Cena sugerowana w Europa to 10 190 €

Info: yeticycles.com

 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski

Zdjęcia: Yeti

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »