Z roboczą wizytą w Specialized Warsaw

Pierwszy w tej części Europy sklep firmowy Speca mieści się w podwarszawskim Powsinie. Korzystając z okazji – i startu w imprezie Szuter Master w Celestynowie – postanowiliśmy go odwiedzić. Oto krótka relacja zdjęciowa.

Na stronie firmowej możecie przeczytać: „Pierwszy w tej części Europy Brand Store Specialized zaopatrzony w pełną ofertę produktów, gdzie każdy znajdzie tu coś dla siebie. 320 m² wypełniliśmy szeroką gamą rowerów i akcesoriów – od Rockhoppera po klasę S-Works. Posiadamy również bogatą ofertę odzieżową na każde warunki atmosferyczne. Naszym Gościom zapewniamy fachowe porady zarówno w dziedzinie eksploatacji posiadanych rowerów i innego sprzętu rowerowego, jak i rekomendacjami dla osób, które dopiero zaczynają myśleć o przygodzie z rowerem. Współpracujemy z innymi uznanymi markami rowerowymi, m. in. Wahoo Fitness czy Morgan Blue. W Specialized wiemy jak ważna jest wygoda i bezpieczeństwo podczas jazdy na rowerze, w tym celu stworzyliśmy profesjonalne studio bikefittingu – Retül Fit, które zapewnia najwyższą dokładność pomiaru. Sklep położony jest w południowej części Warszawy przy drodze wyjazdowej w stronę Konstancina-Jeziorny. Tuż obok, początku klasycznej rundy szosowej na Gassy i Górę Kalwarię. Dodatkowo atutem jest blisko położony Las Kabacki, co czyni nasz sklep znakomitym punktem także dla miłośników MTB, gravelu czy przełaju.” Specialized był prawdopodobnie pierwszą firmą w ogóle, która stworzyła podobne, jedno brandowe sklepy, z tym większą ciekawością pojechaliśmy zobaczyć polską placówkę. Nawet jeśli dobrych – i dużych – sklepów już w naszym kraju nie brakuje. Byliśmy zresztą też kiedyś z wizytą w Morgan Hill, w siedzibie głównej, czy nowy sklep ją przypomina? Odrobinę!

Na przysłowiowe „dzień dobry” w witrynie sklepowej wita nowy Tarmac SL7 (pod linkiem w naszym teście)
Nawet jeśli sklep kipi przede wszystkim od rowerów szosowych, to tuż za wejściem znajdziemy sekcję po prostu z elektrykami
Główne miejsce zajmuje jednak szosa we wszystkich odmianach i wyposażenie z nią związane
Oraz oczywiście „pamiątki”, także te do kupienia, związane z Peterem Saganem – jak buty S-Works
Dostępność rowerów w tym sezonie to temat na oddzielną opowieść, ale przynajmniej można popatrzeć na wiele ciekawych modeli
Taki jak ten ekstremalnie lekki Aethos (tak, także mieliśmy go w teście, kliknijcie link)
Rower wygląda bardzo klasycznie i zarazem elegancko
Sklep pozwala wyposażyć się od stóp do głów, bez względu na preferowaną dyscyplinę rowerową
Jest też oczywiście i bogata sekcja MTB – w końcu od MTB historia Speca się zaczęła!
Tegoroczny trend to buty z piętami, które zdają się nie pasować do całej reszty. Ma je i Spec!
Sporą popularnością cieszą się też koła Roval – tu także można podziwiać całą kolekcję
A może ktoś ma chęć zbudować samemu cały rower na ramie S-Works? proszę bardzo, są i one.
Tył sklepu zajmuje kolekcja MTB, z maszynami zawieszonymi na czele. Dla przypomnienia – pełną kolekcję firmy znajdziecie na specialized.com

To również może cię zainteresować