To oczywista oczywistość, że to jak zwykle i jak od zawsze GT. Tym razem jest to Sanction w wersji Team.
Rower został złożony od podstaw zgodnie z preferencjami Hansa przez jego sponsorów i firmy, z którymi współpracuje – testując komponenty, często prototypowe. Nie jest to mieszanka typowa!
Wśród tych sponsorów znalazł się między innymi SDG – a siodło to oczywiście wersja specjalna Hans Rey
Całe centrum sterowania pochodzi od firmy SQLab, specjalisty w dziedzinie ergonomii – chwyty (znów specjalna edycja Hans Rey’a), karbonowa kierownica, a nawet mostek
Przykręcane chwyty mają kolorystykę pasującą do reszty roweru, także są ergonomicznie ukształtowane. Ciekawe bardzo są hamulce – to model TRP Zurich. Jest czterotłoczkowy i przeznaczony do…. rowerów elektrycznych!
Zacik wygląda naprawdę imponująco – wyraźnie widać jego konstrukcję, z częścią obudowy pełniącą rolę radiatora
Zgrabny drobiazg – zacisk GT. Powyżej sztyca Crank Brothers, to nowy model Highline
Od Crank Brosa pochodzą też pedały platformowe – to model Stamp. Tak, Hans jeździ na platformach!
Słyszeliście o oponach Duro? Są zdecydowanie mało popularne. Hans ich używa
Gumy założono na bardzo szerokie obręcze NoTubes Arch MK3
Sam Hans, jak widać, ma się nieźle!
Tutaj znajdziecie nasz wywiad z Hansem, gdzie pytaliśmy go m.in. o… rowery elektryczne