Są takie rowery, które trudno przypisać do jakiejkolwiek kategorii. Tak było z Corratekiem, którego dostaliśmy do testu. Podsumowanie naszych wrażeń w postaci video możecie zobaczyć obok, a to jego dodatkowa galeria zdjęciowa. Najlepsze – każdy, absolutnie każdy z testujących, uśmiechał się już po paru metrach, gdy na niego wsiadł. Nawet jeśli na stronie BIKE wygląda niecodziennie, choćby z tego powodu warto rzucić na niego okiem.
„Jest super!” brzmiała najkrótsza recenzja ever. Niekonwencjonalne wrażenia z jazdy – czytaj wygodny dla każdego – rower zawdzięcza m.in. leżącej sztycy podsiodłowej. Takie rozwiązanie sprawia, że rower „rośnie” wraz z jej wyciągnięciem, pasując osobom o bardzo różnym wzroście. Rower wspomagany jest silnikiem Boscha z serii Active, typowym w tego typu sprzęcieI jeszcze raz wspomniana sztyca – widać, jak się pochyla nad bagażnikiemZa dobór przełożeń odpowiada piasta Nexusa Shimano. To mało istotne ile ma przełożeń, jest niezawodna i bardzo prosta w obsłudzeSama zmiana biegów odbywa się za pomocą obrotowej manetki.To bardzo ważne – rower wybitnie lekki nie jest, te 25 kilogramów trzeba zatrzymać, cieszą tarczówki hydrauliczne i tarcza 180 mm z przodu! To działa.To już klasyk – obsługa za pomocą manetki Boscha Purion zintegrowanej z wyświetlaczem. Tu także włącza się światła. Kierownica jak w Harleyu? Proszę bardzo, w końcu pozycja jest taka sama!Kolejny istotny element to siodło, solidnie podpierające cztery litery. Naprawdę!Nie mniej pancerny jest bagażnik, zintegrowany z ramą – tu także można zawiesić sakwyWygodne są także duże pedały. Może nie MTB, ale przecież nie o to czasami chodzi!Bateria 400 Wh wystarcza na ok. 80 km jazdy. czytaj – cztery dni dojazdu do pracy z przedmieściBłotniki są duże, metalowe i solidne. Także jak w HarleyuNawet pancerze mają uporządkowany przebieg i dodatkowe osłonki dla przewodów. LubimyCyz ktoś tu wspominał, że wyższe wersje – a są takie – mają większą baterię? Można ją wybrać, tylko po co?I najważniejsze – centralna, solidna stopka. Jest!
Vision wprowadza serię Metron RS, która ma wyznaczać nowy standard wśród kół karbonowych. To w pełni karbonowe modele zaprojektowane z myślą o wyścigach, gdzie...
Najważniejsze w jednym zdaniu - nowy Canyon Exceed to nadal hardtail, ale jednocześnie wymowne świadectwo tego, że Canyon umie słuchać. W materiałach dostarczonych wraz...