Corratec Life S A4 z zupełnie z innej planety

Są takie rowery, które trudno przypisać do jakiejkolwiek kategorii. Tak było z Corratekiem, którego dostaliśmy do testu. Podsumowanie naszych wrażeń w postaci video możecie zobaczyć obok, a to jego dodatkowa galeria zdjęciowa. Najlepsze – każdy, absolutnie każdy z testujących, uśmiechał się już po paru metrach, gdy na niego wsiadł. Nawet jeśli na stronie BIKE wygląda niecodziennie, choćby z tego powodu warto rzucić na niego okiem.

„Jest super!” brzmiała najkrótsza recenzja ever.
Niekonwencjonalne wrażenia z jazdy – czytaj wygodny dla każdego – rower zawdzięcza m.in. leżącej sztycy podsiodłowej. Takie rozwiązanie sprawia, że rower „rośnie” wraz z jej wyciągnięciem, pasując osobom o bardzo różnym wzroście.
Rower wspomagany jest silnikiem Boscha z serii Active, typowym w tego typu sprzęcie
I jeszcze raz wspomniana sztyca – widać, jak się pochyla nad bagażnikiem
Za dobór przełożeń odpowiada piasta Nexusa Shimano. To mało istotne ile ma przełożeń, jest niezawodna i bardzo prosta w obsłudze
Sama zmiana biegów odbywa się za pomocą obrotowej manetki.
To bardzo ważne – rower wybitnie lekki nie jest, te 25 kilogramów trzeba zatrzymać, cieszą tarczówki hydrauliczne i tarcza 180 mm z przodu! To działa.
To już klasyk – obsługa za pomocą manetki Boscha Purion zintegrowanej z wyświetlaczem. Tu także włącza się światła.

Kierownica jak w Harleyu? Proszę bardzo, w końcu pozycja jest taka sama!
Kolejny istotny element to siodło, solidnie podpierające cztery litery. Naprawdę!
Nie mniej pancerny jest bagażnik, zintegrowany z ramą – tu także można zawiesić sakwy
Wygodne są także duże pedały. Może nie MTB, ale przecież nie o to czasami chodzi!
Bateria 400 Wh wystarcza na ok. 80 km jazdy. czytaj – cztery dni dojazdu do pracy z przedmieści
Błotniki są duże, metalowe i solidne. Także jak w Harleyu
Nawet pancerze mają uporządkowany przebieg i dodatkowe osłonki dla przewodów. Lubimy
Cyz ktoś tu wspominał, że wyższe wersje – a są takie – mają większą baterię? Można ją wybrać, tylko po co?
I najważniejsze – centralna, solidna stopka. Jest!

Rower jest dostępny w jednym rozmiarze i kosztuje oficjalnie 8999 zł, obecnie w promocji zaś 7799 zł.

Dystrybutor: e-polbike.pl

Informacje o autorze

Autor tekstu:

Zdjęcia:

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »