Na rynek wchodzi całkowicie nowa seria Kellys Theos R

Spawana przez roboty rama, nowej generacji akumulator 725 Wh o wysokim stosunku pojemności do wagi i silnik Panasonic 95 Nm, w połączeniu z kolorowym wyświetlaczem z nawigacją. To w skrócie zupełnie nowe elektryczne enduro Kellys Theos R.

Nowa rama spawana przez roboty

Seria KELLYS THEOS R jest zbudowana w oparciu o aluminiową ramę, zaprojektowaną i  spawaną za pomocą robotów w Unii Europejskiej. Producent zapewnia, że wykorzystano najbardziej zaawansowane europejskie możliwości produkcyjne i inżynieryjne w celu uzyskania najwyższej precyzji i tolerancji, jakie kiedykolwiek zastosowano w branży rowerowej, a tym samym najlepszej ogólnej jakości wykonania w swojej klasie.

Dzięki zaawansowanemu procesowi produkcyjnemu wykorzystującemu cięcie laserowe CNC, zrobotyzowane spawanie CNC i ultraprecyzyjną obróbkę końcową, całkowicie nowa rama THEOS R staje się najdokładniej wykonaną aluminiową ramą do rowerów elektrycznych w branży – jak możemy przeczytać w materiałach prasowych. 

Wysuwana bateria o wysokiej gęstości energii

Seria THEOS R jest dostarczana z akumulatorem KELLYS Re-Charge K1 Li-Ion 725 Wh (20 Ah). Podobnie jak w serii THEOS F, również w serii THEOS R zastosowano system chowania akumulatora, który umożliwia demontaż akumulatora poprzez łatwe wysuwanie go z dolnej rury ramy. Wszystko to przy zachowaniu nietkniętej struktury ramy. Rama nie posiada ogromnego otworu z boku dolnej rury, który fizycznie zmniejszałby jej sztywność, a tym samym pogarszał zachowanie roweru podczas agresywnej jazdy. Rama THEOS serii R jest znacznie mocniejsza, dzięki czemu zapewnia lepsze wrażenia z jazdy w terenie. Blokowanie wysuwanego akumulatora odbywa się za pomocą jednej śruby 6 mm z gniazdem sześciokątnym, do której rozmiar jest taki sam jak w przypadku tylnej osi, więc nie potrzeba żadnego dodatkowego narzędzia. 

Napęd o pełnej mocy z wyjątkowym trybem automatycznym

Seria R THEOS jest wyposażona w nowy silnik Panasonic GX Ultimate o momencie obrotowym 95 Nm i masie całkowitej zaledwie 2,9 kg! Wprowadza również ulepszony tryb AI-AUTO, który podaje moc tylko w momencie, gdy jest potrzebna, oferując uczucie „doładowania” przez cały czas, ale zużywając znacznie mniej energii, co skutkuje jeszcze większym zasięgiem. 

Kolorowy wyświetlacz z nawigacją

Wszystkie rowery elektryczne THEOS serii R są również wyposażone w wyświetlacz z nawigacją i bezprzewodową łącznością Bluetooth, kompatybilny z aplikacją Komoot, wyświetlający wskazówki nawigacyjne bezpośrednio z kierownicy, na nieznanych drogach lub na nowych trasach w terenie. Dodatkowo można ładować  urządzenia mobilne z akumulatora e-bike’a poprzez złącze USB, umieszczone z boku wyświetlacza! 

Geometria i zawieszenie

Zawieszenie wykorzystuje najnowszą wersję platformy z wirtualną osią obrotu Think Link, z asymetrycznym mocowaniem amortyzatora, aby osiągnąć pożądaną geometrię przy zachowaniu wszystkich zalet Think Link. Firma zapewnia, że uzyskano czułość, niezależność od sił hamowania i układu napędowego oraz brak szarpnięcia za pedały (pedal kickback) dzięki głównemu wirtualnemu punktowi obrotu ThinkLink umieszczonemu w pobliżu suportu, co pozwala na utrzymanie stałej długości łańcucha podczas całego skoku zawieszenia. 

Całkowicie nowy KELLYS THEOS serii R wykorzystuje progresywną geometrię enduro z obniżonym środkiem ciężkości, niskim przekrokiem i skokiem 150 mm z przodu i 130 mm z tyłu, w połączeniu z układem mullet z 29-calowym przednim i 27,5-calowym tylnym kołem dla szybkiego pokonywania zakrętów, znacznie lepszego prowadzenia i prędkości. 

Seria THEOS R jest dostępna w dwóch wersjach specyfikacji i kilku wersjach kolorystycznych. Nowe kolory: MAGIC GREEN i MAGIC PINK zmieniający wygląd w zależności od kąta padania promieni słonecznych. 

Główne zalety THEOS serii R 

• RAMA ALUMINIOWA WYPRODUKOWANA W UE, SPAWANA PRZEZ ROBOTY, ZAPEWNIAJĄCA NAJLEPSZĄ JAKOŚĆ KONSTRUKCJI I ELEGANCKI WYGLĄD 

• LEKKI, NOWEJ GENERACJI AKUMULATOR KELLYS RE-CHARGE K1 O POJEMNOŚCI 725 WH (20AH) (STOSUNEK POJEMNOŚCI DO WAGI: 193 WH/KG) 

• ŁATWY SYSTEM WYSUWANY AKUMULATORA UŁATWIAJĄCY OBSŁUGĘ I WZMOCNIONĄ RAMĘ 

• KONFIGURACJA KÓŁ MULLET (PRZÓD: 29”, TYŁ: 27,5”) 

• PROGRESYWNA GEOMETRIA E-ENDURO Z OBNIŻONYM ŚRODKIEM CIĘŻKOŚCI I PRZEKROKIEM DLA LEPSZEGO POKONYWANIA ZAKRĘTÓW, KONTROLI W POWIETRZU I OGÓLNIE LEPSZYCH WRAŻEŃ Z JAZDY 

KELLYS THEOS R50

  • RAMA – KELLYS THEOS Seria R – stop aluminium serii 6000 / Zaprojektowana i wyprodukowana w EUROPIE / System zawieszenia Think Link®, 130 mm skoku z tyłu, zintegrowany wymienny akumulator, główka ramy 1,8″ tapered, mocowanie tylnego hamulca post-mount 203 mm, zestaw kół mullet 29 / 27,5+, oś przelotowa 12 x 148 mm Boost
  • ROZMIAR RAMY – S / M / L 
  • SILNIK – PANASONIC GX Ultimate, 95Nm, 36V
  • WYŚWIETLACZ – Kolorowy boczny wyświetlacz LCD firmy PANASONIC
  • AKUMULATOR – KELLYS Re-Charge K1 Li-ion wewnętrzny, wyjmowany, pojemność 725Wh / 20Ah, opracowany wspólnie przez Kellys-BMZ
  • WIDELEC – ROCK SHOX Zeb Select (29) Boost, 150mm, DebonAir+ / Charger RC / oś Maxle Stealth 15mm
  • AMORTYZATOR TYLNY – ROCK SHOX Deluxe Select+ RT, DebonAir+ / Open-Threshold (210x55mm)
  • PRZERZUTKA – SHIMANO Deore XT Linkglide M8130 DM
  • KASETA – SHIMANO Linkglide CS-LG600-11 (11-50z)
  • HAMULCE – Hydrauliczne tarczowe SHIMANO SLX M7120
  • TARCZE HAMULCOWE – SHIMANO RT30 203mm przód / EM300 203mm tył DŹWIGNIE HAMULCOWE – SHIMANO SLX BL-M7100
  • KOŁA – NOVATEC M30 622×30 przód / NOVATEC M35 584×35, mocowanie tarcz Center Lock, osie przód 15x110mm / tył 12x148mm
  • OPONY – SCHWALBE Magic Mary Evo Super Trail 62-622 (29×2,40) Tubeless Easy, ADDIX Ultra Soft, zwijana, przód / SCHWALBE Big Betty Evo Super Trail 65-584 (27,5×2,60) Tubeless Easy, ADDIX Soft, zwijana, tył
  • SZTYCA PODSIODŁOWA – LIMOTEC A1 Remote Telescopic – śr. 30,9mm / dł. 445mm, skok 150mm

KELLYS THEOS R30

  • RAMA – KELLYS THEOS Seria R – stop aluminium serii 6000 / Zaprojektowana i wyprodukowana w EUROPIE / System zawieszenia Think Link®, 130 mm skoku z tyłu, zintegrowany wymienny akumulator, główka ramy 1,8″ tapered, mocowanie tylnego hamulca post-mount 203 mm, zestaw kół mullet 29 / 27,5+, oś przelotowa 12 x 148 mm Boost
  • ROZMIAR RAMY S / M / L
  • SILNIK – PANASONIC GX Ultimate, 95Nm, 36V
  • WYŚWIETLACZ – Kolorowy boczny wyświetlacz LCD firmy PANASONIC
  • AKUMULATOR – KELLYS Re-Charge K1 Li-ion wewnętrzny, wyjmowany, pojemność 725Wh / 20Ah, opracowany wspólnie przez Kellys-BMZ
  • WIDELEC – ROCK SHOX 35 Silver TK (29) Boost, 150 mm, Solo Air / TurnKey / oś Maxle Stealth 15 mm
  • AMORTYZATOR TYLNY – ROCK SHOX Deluxe Select R, DebonAir+ (210x55mm)
  • PRZERZUTKA – SHIMANO Cues U6000 DM
  • KASETA – SHIMANO Linkglide CS-LG400-10 (11-48T)
  • HAMULCE – Hydrauliczne tarczowe SHIMANO MT420
  • TARCZE HAMULCOWE – SHIMANO RT30 203mm przód / EM300 203mm tył
  • DŹWIGNIE HAMULCA – SHIMANO Deore BL-M4100
  • PIASTY – SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 otwory)
  • FELGI – KLS Valor 3 Disc 622×30 przód / 584×30 tył (32 otwory)
  • SZPRYCHY – stal nierdzewna, czarne
  • OPONY – SCHWALBE Nobby Nic Performance 60-622 (29×2,35) Tubeless Easy, ADDIX, zwijana, przód / SCHWALBE Nobby Nic Performance 65-584 (27,5×2,60) Tubeless Easy, ADDIX, zwijana, tył
  • SZTYCA PODSIODŁOWA – LIMOTEC A1 Remote Telescopic – śr. 30,9mm / dł. 445mm, skok 150mm

Info: kellysbike.com

Informacje o autorze

Autor tekstu:

Zdjęcia:

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »