Co my tu mamy?
Giant Reign E+ 2 Pro to rower z zawieszeniem Maestro o skoku 160 mm i silnikiem SyncDrive Pro, który ma zapewniać wspomaganie pracy pedałów o mocy do 360%. W aluminiowej ramie z materiału ALUXX SL umieszczono akumulator EnergyPak 500. Łączność zapewnia aplikacja Giant E-bike, która oferuje wiele funkcji, w tym wyświetlanie danych treningowych. RideControl ONE to zintegrowane, przyjazne dla użytkownika przyciski, które są łatwe w użyciu i nie przeszkadzają podczas jazdy.
Specyfikacja
Rama: Aluminium – ALUXX SL, zawieszenie Maestro 160mm, Boost 148x12QR, kompatybilny z GIANT EnergyPak Plus
Widelec: FOX 36 Float Rhythm 27.5+, skok 170mm, Grip Damper, Boost 110x15QR, e-Bike optimized
Silnik/bateria: Silnik: GIANT SyncDrive Pro powered by YAMAHA, Akumulator: GIANT EnergyPak Smart 500, 36V 13.8Ah Lithium-Ion, zintegrowany
Mechanizm korbowy: SRAM X-Sync Eagle 36T 104BCD PRAXIS e-Cadet+ custom (Q-factor=168, S/M:160, L/XL:165)
Manetki: SRAM GX Eagle 1×12
Przerzutka przednia: Prowadnica łańcucha MRP 1X „V3”
Przerzutka tylna: SRAM GX Eagle
Łańcuch: SRAM NX Eagle PowerLock
Kaseta: SRAM Eagle PG-1230, 11-50T, 12s
Hamulce: SRAM Guide RE, 4-tłoczkowe, tarcze 200/200, hydr.
Obręcze: GIANT AM 27.5+, Tubeless Ready, wew. szer. 35mm
Piasty: GIANT eTracker Boost, łożyska maszynowe, [P] 110x15mm [T] 148x12mm
Opony: [P] MAXXIS Minion DHF 27.5×2.6″ zwijane, Tubeless, EXO+, 3c MaxxTerra [T] MAXXIS High Roller II 27.5×2.6″” zwijane, Tubeless, DoubleDown, 2x120tpi, 3C MaxxTerra Compound
Wspornik kierownicy: GIANT Contact SL 35
Kierownica: GIANT Contact Trail, 35x800mm
Wspornik siodła: GIANT Contact Switch, 30,9mm (S:100/M:125/L:150/XL:170)
Siodło: GIANT Contact, Neutral
Cena: 21 499 zł
Info: giant-bicycles.com
Centrum sterowania Giant Reign E+ 2 Pro to kokpit produkcji Gianta.
Po lewej stronie znalazła się manetka do sterowania napędem elektrycznym i dźwignia sztycy.
Po prawej mamy manetkę do zmiany biegów Eagle GX Srama.
Z przodu znalazł się widelec Foxa 36 o skoku 170 mm.
Tył obsługiwany jest też przez Foxa, tyle że DPX2, a ugięcie wynosi 160 mm.
Napęd to Sram Eagle GX z korbą Praxis (ale zębatką Srama).
Rurkę podłańcuchową chroni z obu stron gruba osłona z tworzywa.
Korba Praxis, ale już sama zębatka Srama. Super. Jest i prowadnica MRP.
Tylny wahacz został wzmocniony solidnymi poprzeczkami.
Dostęp do akumulatora możliwy jest od dołu (tu widać pokrywę).
Silnik dodatkowo chroniony jest od dołu potężną osłoną.
Za zatrzymanie roweru odpowiadają czterotłoczkowe Sram Guide RE.
Sztyca, siodło i kokpit noszą logo Gianta.
Opony Maxxisa mają szerokość 2,6 cala; to wzmacniana wersja EXO+