S-Works Roubaix by Peter Sagan
Rower został, jak na mistrza przystało, pomalowany okolicznościowo, ale też odpowiednio wyposażony. Nie dość, że mamy tu do czynienia z amortyzacją (patrz: element tłumiący pod mostkiem), to zadbano i o zminimalizowanie oporów, zarówno toczenia, jak i powietrza.
Za amortyzację odpowiada m.in. niższe zamocowanie tylnych widełek, i blokowanie sztycy, co pozwala tej ostatniej pracować.
Wysokie, karbonowe koła Roval CLX50 Speca – stożek o wysokości 50 mm – ale opony szerokie, mierzące aż 30 mm.
Nie zabrakło i łożysk ceramicznych Ceramic Speed.
Rower ma smukłą sylwetkę przecinającą powietrze, nawet jeśli nie jest to typowy rower aero.
Napęd i detale S-Works Roubaix by Peter Sagan
W specyfikacji, oprócz komponentów Specializeda, znajdziemy części pozostałych sponsorów.
Jest to przede wszystkim Shimano Dura-Ace w najnowszej wersji.
I w wariancie elektrycznym Di2.
S-Works Roubaix by Peter Sagan został wyposażony w tarczówki!
Co także pozwoliło obniżyć opory toczenia.
Zawodnicy nie potrzebują dużych tarcz, ta ma 140 mm średnicy.
Jeden ze sponsorów to PRO – mostek jest odpowiedni. I długi! Pod spodem „kostka” Di2.
Siodło godne mistrza – model Speca.
I okolicznościowy napis – „jeśli nie będę miał zieleni, mam tęczę” 😀