Czas oświecenia: lampki Bontrager – Prezentacja

Nie da się ukryć, że jesienią i zimą posiadanie oświetlenia w rowerze to nie tylko dobry pomysł, lecz i nakaz zdrowego rozsądku. Naturalne oświetlenie w postaci Słońca kończy się po godzinie 15, a to i tak tylko wtedy, kiedy niebo nie jest zasnute grubymi, szarymi obłokami. Trzeba się oświetlać do przodu i z tyłu. Jeśli macie odmienne zdanie, usiądzcie kiedyś za kierownicą samochodu i zobaczcie, jak w szaro-bury dzień, a zwłaszcza po zmroku, rowerzysta jadący poboczem pięknie zlewa się z otoczeniem…

 

 

Bontrager Ion 800 R – przednia, najmocniejsza lampa Bontragera, z jedną superjasną diodą LED Cree. Strumień światła: 800 lumenów. Deklarowany czas pracy to 1,5h w trybie maksymalnej wydajności. Z boku klosza pomarańczowe „okienka” poprawiające widoczność rowerzysty z boków. Prosty w obsłudze uchwyt mocowania na kierownicy, z regulacją kąta w poziomie, pozycjonuje ją idealnie w środku ciężkości, dzięki czemu nie kołysze się w trakcie jazdy. Ładowana przez port USB, głęboko schowany w obudowie i tym samym bardzo porządnie uszczelniony. Jak na swoją moc, jest bardzo mała. Świetna do szosówek czy chociażby na kask, do którego mocowanie jest dostępne osobno (109 zł). Cena: 499 zł. 


 

 

 

Bontrager Ion 350 R – mniej lumenów, inna obudowa, niższa cena. Strumień światła: 350 lumenów w trybie maksymalnej wydajności (czas pracy – 1,5 h). Bardziej pancerna, niż Ion 800 R, na kierownicy siedzi równie stabilnie. Ładowana przez dołączony kabel USB. Tutaj też znajdziemy boczne pomarańczowe okienka. W sumie oferuje 5 trybów świecenia, a mocowanie na kask jest również dostępne opcjonalnie. Cena: 299 zł. 


 

 

 

Coś dla fanów minimalizmu i do jazdy po oświetlonych drogach – Bontrager Ion 100 R – mała kostka z diodą LED o snopie światła 100 lumenów. Widoczna z 500 metrów nawet w dzień. Jest tak mała, że nie wpłynie na poczucie estetyki nawet najwiekszych purystów. Ładowana przez gniazdo USB, całkowicie wodoodporna, bardzo prosta w montażu. Posiada wbudowany czujnik światła, przez co sama dostosowuje jasność do otoczenia. Czas świecenia w trybie maksymalnej wydajności – 1,5 h. Oferuje w sumie 5 trybów pracy. Cena: 175 zł. 


 

 

 

Bontrager Flare R City – tylny odpowiednik lampki Ion 100 R. Identyczna obudowa, nieco inne funkcje, znacznie dłuższy czas świecenia – w trybie migotania dziennym – do 8 h. W komplecie mocowanie Quick Connect i kabel USB. Cena: 175 zł. 

 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Łukasz Kopaczyński

Zdjęcia: Łukasz Kopaczyński

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »