Home Bez kategorii GT Sensor – pierwsza jazda!

GT Sensor – pierwsza jazda!

0
535

 NOWOCZESNOSĆ

130 mm skoku, koła 29 cali, sztywna rama – GT Sensor jest nowocześnie płaski i lubi zjeżdżać. Z kątem wyprzedzenia widelca 65,5-66 stopni (w zależności od ustawienia Flipchipa) i widełkami o długości 435 mm Sensor został nastawiony na stabilność i wysokie prędkości na zjazdach. We wszystkich modelach z karbonu rama główna jest wykonana z tego szlachetnego materiału, tył jest aluminiowy. Model Sensor Carbon w Polsce będzie dostępny w trzech wariantach wyposażenia, w cenach od 12 999 do 22 499 zł. Rower sprawia wrażenie bardzo solidnego za sprawą masywnego wahacza i łożyskowania zawieszenia o dużej średnicy. Po to, by zachować uporządkowany wygląd i łatwość serwisowania jednocześnie, pancerze poprowadzono we wgłębieniu pod rurą dolną ramy.  Gdy spojrzy się z boku, nie widać ich, ale pozostają nadal dostępne.

 

GT zrywa z tradycją i własnymi zawieszeniami stawiając tym razem na czterozawiasowca.

 


Łącznik między ramą główną a podsiodłową przypomina konstrukcję Triple Triangle Design, tak charakterystyczną dla GT

 


Kultowa marka, kultowe komponenty. Dodatki pochodzą od Race Face.

 

 

PIERWSZA JAZDA

Mimo sporej wartości Reach (470 mm w rozmiarze L, taki właśnie testowaliśmy), za sprawą stromego kąta podsiodłowego nie trzeba zbyt mocno naginać się w kierunku kierownicy. Podczas wspinaczki mocno dociąża się przód, co sprawia, że rower dobrze podjeżdża. Zarówno rama, jak i tył, sprawiają wrażenie bardzo sztywnych. Tylne zawieszenie jest aktywne, jednak podczas jazdy na stojąco ma tendencję do lekkiego pompowania bez włączonej platformy, co jest typowe dla czterozawiasowców. Za sprawą płaskiego kąta widelca Sensor lubi szybkie i strome sekcje zjazdowe.

 

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:

Trendy 2019 – Trail

Giant Trance 29 – Pierwsza jazda

Nowy Cannondale Habit – rower do wszystkiego!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »