Prezentacja: LIV Intrigue Advanced Pro 29 0

LIV jest konsekwentny i proponuje rowery dla kobiet, które nie są ubogimi siostrzyczkami wariantów męskich. Intrigue Advanced Pro 29 0 to doskonały na to przykład – topową wersję modelu dostaliśmy do testu. Oto jego prezentacja. Najnowsza generacja modelu błyszczy Kashimą Foxa i zawieszeniem z systemem Live Valve oraz karbonową ramą, kołami i dodatkami.

Rower testowaliśmy na ścieżkach pod Wrocławiem oraz na Ślęży i Raduni

Dane techniczne

RozmiaryS, M, L
KolorSupernova
RamaKompozyt węglowy Advanced – przedni i tylny trójkąt ramy, zawieszenie Maestro 125mm, flip chip
WidelecFox 36 Factory Live Valve, 140mm, FIT4 , Boost, 15×110, Kabolt, tapered, 44mm offset, custom tuned for Liv
Tylny amortyzatorFox Float DPX2 Factory Live Valve [185/50], custom tuned for Liv
KierownicaGiant Contact SLR TR35, 780×35
Wspornik kierownicyGiant Contact SL 35
Wspornik siodłaFox Transfer Factory, regulowana, manetka Shimano, 30.9
SiodłoLiv Sylvia SL
PedałyN/A
ManetkiShimano Deore XT, 1×12
Przerzutka przedniaN/A
Przerzutka tylnaShimano XTR
HamulceShimano Deore XT
Dzwignie hamulcaShimano Deore XT
Kaseta / WolnobiegShimano Deore XT, 10×51
ŁańcuchShimano
Mechanizm korbowyShimano Deore XT, 30t, prowadnica MRP AMg V2 carbon
Srodek suportuShimano, press fit
ObręczeGiant TRX-1 29
PiastyGiant TRX-1 29
SzprychyGiant TRX-1 29
Opony[P] Maxxis Minion DHF 29×2.5WT, 3C Max Terra, EXO, TR, tubeless [T] Maxxis Dissector 29×2.4WT, 3C Max Terra, EXO, TR, tubeless
DodatkiZestaw tubeless
Waga13,10 kg [według producenta]
Serce zawieszenia to system Live Valve Foxa
Obejmujący specjlalny tłumik, sterowany elektronicznie
Który na szczęście na początku jest regulowany w prosty, tradycyjny sposób – jest do tego rozbudowana instrukcja
Samo sterowanie, podobnie jak bateria, znajduje się w pudełku pod ramą – tam mieszczą się też przyciski do obsługi
Zarówno widelec, jak i tłumik, połączone są za pomocą przewodów z jednostką centralną
Dodatkowe przewody ukryte są w ramie, poprowadzone wzdłuż tradycyjnych pancerzy
Dodatkowe zabezpieczenia powodują, że nie przeszkadzają w czasie jazdy
Widelec także jest specjalny, nawet jeśli golenie pochodzą z modelu 36
Rower także napędzany jest na wysokim poziomie – grupa Shimano XT z przerzutką tylną XTR
Za hamowanie odpowiadają czterotłoczkowe hamulce XT
Co sprawia, że z rowerem zdecydowanie nie ma problemu, by go zatrzymać

Za sterowanie odpowiada też wygodna kierownica o szerokości 780 mm i ergonomicznym wzniosie
Manewrowanie środkiem ciężkości ułatwia zaś sztyca Transfer Foxa – także w Kashimie!
Pierwsze, zapoznawcze kilometry w Lasku Osobowickim, gdy pogoda w końcu zrobiła się sprzyjająca. Testowaliśmy rower w rozmiarze S.

Sugerowana cena detaliczna modelu wynosi 36999 zł.

Więcej informacji, w tym pełną specyfikację, znajdziecie na liv-cycling.com

To również może cię zainteresować

Informacje o autorze

Autor tekstu:

Zdjęcia:

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »