Prezentacja: Corratec Revo Bow SL Pro

Corratec, jedna z najbardziej tradycyjnych niemieckich marek, wzywa do rewolucji i nawiązuje do legendarnego projektu Bow wprowadzając Revo Bow SL. Nowy model to rasowy ścigacz, z wewnętrznie poprowadzonymi przewodami i pancerzami i wyraźnymi liniami w ponadczasowej czerni. Rama ma być bardzo sztywna, szczególnie w okolicach środka suportu i główki ramy. Simon Gegenheimer zajął na tym rowerze drugie miejsce w Mistrzostwach Świata Eliminatorów – to wystarczający dowód na to, że może to być prawda. A jak się sprawdził w naszym teście przekonacie się wkrótce! Rower testowy został zbudowany w oparciu o napęd Shimano, widelec RockShox Sid i koła DT Swiss oraz komponenty własne Corrateca ukryte pod nazwą ZZYZX.

Pełną specyfikację znajdziecie poniżej.

Specyfikacja


RAMA: CORRATEC REVO BOW SL
WIDELEC: ROCKSHOX SID SL SELECT 29″ BOOST ( skok 100 MM)
HAMULCE PRZÓD: SHIMANO SLX 7100 (średnica 180 MM)
HAMULCE TYŁ: SHIMANO SLX 7100 (średnica 160 MM)
WSPORNIK KIEROWNICY: ZZYZX SL ALLOY STEM
KIEROWNICA: ZZYZX SLR CARBON
SIODŁO: SELLE ITALIA MODEL X W145
WSPORNIK SIODŁA: ZZYZX CARBON SEATPOST
MECHANIZM KORBOWY: SHIMANO DEORE SLX (tarcza 32 z)
KASETA: SHIMANO DEORE SLX 10-51 z 12 b
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE XT 12 b
MANETKI: SHIMANO SLX
KOŁA: DT SWISS M 1900 SPLINE 29”
OPONY: SCHWALBE RACING RAY/RALPH 29”

Jeden z elementów charakterystycznych ramy Revo Bow SL to „kwadratowa główka ramy”
Nie mniej wyraziste są i jej rury główne – szczególnie rura górna, która jest szeroka i płaska

Skojarzenia zwierzęcia na rurze górnej prowadzą do Belgii czy Flandrii, ale to…. bawarski lew (w oryginale najczęściej żółty). Siedziba Corrateca mieści się w bawarskim Raubling.
Rura dolna i górna ramy płynnie przechodzą w siebie, z „zawijasem” wokół główki ramy
Rower został podpisany – całość należy rozszyfrować jako Revo Bow SL
Spłaszczono nie tylko rurę dolną, ale też i widełki tylnego trójkąta – zarówno dolne, jak i górne
Okolice środka suportu są potężne – ilość karbonu imponuje. Środek suportu w standardzie PressFit zapewnia szerokie podparcie rur.
Jedno z wybitnie nietypowych rozwiązań to specjalne stery, które pozwalają na ukrycie pancerzy w ramie – przechodzą przez nie
Odpowiednia flaga, jak i napis poświadczają pochodzenie myśli technicznej – z Niemiec
Rower może pochwalić się czystymi, płynnie przechodzącymi liniami – górna rura i tylne widełki tworzą niemal jeden ciąg
Za komfort jazdy odpowiada m.in. maszt, w którym osadzono karbonową sztycę podsiodłową
Sztyca firmowa Zzyzx także wykonana jest z karbonu
Z przodu za amortyzację odpowiada (już) klasyk – to SID RockShoxa, który ma 100 mm skoku
Zaś za napęd roweru odpowiada mieszanka grup Shimano SLX i XT
Rower ma 12 przełożeń, tylna zębatka 10-51 z, przednia 32 z
Hamulce także pochodzą od Shimano, to model SLX
Tarcze mają wielkość 180 mm i 160 mm, odpowiednio z przodu i z tyłu
I raz jeszcze rzut oka na charakterystyczny kształt ramy z płaskimi rurami
Rower testowaliśmy na drogach, ścieżkach i górach wokół Wrocławia – tu Las Osobowkicki

Dystrybutorem Corrateca w Polsce jest Polbike

Sugerowana cena detaliczna modelu wynosi 14799 zł.

Stronę producenta znajdziecie zaś tutaj

Informacje o autorze

Autor tekstu:

Zdjęcia:

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »