Corratec, jedna z najbardziej tradycyjnych niemieckich marek, wzywa do rewolucji i nawiązuje do legendarnego projektu Bow wprowadzając Revo Bow SL. Nowy model to rasowy ścigacz, z wewnętrznie poprowadzonymi przewodami i pancerzami i wyraźnymi liniami w ponadczasowej czerni. Rama ma być bardzo sztywna, szczególnie w okolicach środka suportu i główki ramy. Simon Gegenheimer zajął na tym rowerze drugie miejsce w Mistrzostwach Świata Eliminatorów – to wystarczający dowód na to, że może to być prawda. A jak się sprawdził w naszym teście przekonacie się wkrótce! Rower testowy został zbudowany w oparciu o napęd Shimano, widelec RockShox Sid i koła DT Swiss oraz komponenty własne Corrateca ukryte pod nazwą ZZYZX.
Pełną specyfikację znajdziecie poniżej.
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6327-848x565.jpg)
Specyfikacja
RAMA: CORRATEC REVO BOW SL
WIDELEC: ROCKSHOX SID SL SELECT 29″ BOOST ( skok 100 MM)
HAMULCE PRZÓD: SHIMANO SLX 7100 (średnica 180 MM)
HAMULCE TYŁ: SHIMANO SLX 7100 (średnica 160 MM)
WSPORNIK KIEROWNICY: ZZYZX SL ALLOY STEM
KIEROWNICA: ZZYZX SLR CARBON
SIODŁO: SELLE ITALIA MODEL X W145
WSPORNIK SIODŁA: ZZYZX CARBON SEATPOST
MECHANIZM KORBOWY: SHIMANO DEORE SLX (tarcza 32 z)
KASETA: SHIMANO DEORE SLX 10-51 z 12 b
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE XT 12 b
MANETKI: SHIMANO SLX
KOŁA: DT SWISS M 1900 SPLINE 29”
OPONY: SCHWALBE RACING RAY/RALPH 29”
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6305-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6311-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6314-848x565.jpg)
Skojarzenia zwierzęcia na rurze górnej prowadzą do Belgii czy Flandrii, ale to…. bawarski lew (w oryginale najczęściej żółty). Siedziba Corrateca mieści się w bawarskim Raubling.
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6319-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6320-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6321-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6322-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6323-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6329-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6335-507x760.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6337-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6317-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6303-507x760.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6325-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6326-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6309-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6315-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6288-848x565.jpg)
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/03/2LK_6585-848x565.jpg)
Dystrybutorem Corrateca w Polsce jest Polbike
Sugerowana cena detaliczna modelu wynosi 14799 zł.
Stronę producenta znajdziecie zaś tutaj