Prezentacja: e-ścieżkowiec dla pań LIV Intrigue E+ 2 Pro

Podstawowe cechy

 

Zawieszenie Maestro, silnik SyncDrive Pro, nowy, w pełni zintegrowany akumulator EnergyPak Smart o pojemności 500 Wh oraz montowany na kierownicy sterownik RideControl ONE z obsługą aplikacji RideControl. Zawieszenie Maestro  ma 140 mm skoku z tyłu, widelec oferuje ugięcie 150 mm. Koła Boost 27,5 x 2,6 cali i kompatybilność z 27,5+ dopełniają całości. Rower został zaprojektowana zgodnie z filozofią projektową Liv 3F, co ma oznaczać m.in., zwrotną geometrię ramy, zawieszenie dobrane przez kobiety dla kobiet, jak też testy przez profesjonalne zawodniczki.

 

Specyfikacja

 

Rozmiary

XS, S, M, L

Kolor

Czarny/Kameleon

Rama

Aluminium – ALUXX SL, zawieszenie Maestro 140mm, Boost 148x12QR

Widelec

ROCK SHOX 35 Gold RL, skok 150mm, MotionControl, 15×110 Boost, MaxleLite

Tylny amortyzator

FOX Float DPS Performance, EVOL

Kierownica

GIANT Contact 35 Trail

Wspornik kierownicy

GIANT Contact SL 35

Wspornik siodła

GIANT Contact Switch, 30,9mm, (XS:75, S:100, M:125, L:150)

Siodło

Liv Contact, Upright

Pedały

N/A

Manetki

SRAM SX Eagle, 1×12

Przerzutka przednia

Prowadnica łańcucha MRP 1X CS

Przerzutka tylna

SRAM SX Eagle

Hamulce

TEKTRO HD-M745 Orion, 4-tłoczkowe, tarcze 203/203, hydr.

Dzwignie hamulca

TEKTRO HD-M745 Orion

Kaseta / Wolnobieg

SRAM PG-1210, 11-50T, 12s.

Łańcuch

SRAM SX Eagle PowerLock

Mechanizm korbowy

SRAM X-Sync Eagle 38T 104BCD PRAXIS e-Cadet+

Srodek suportu

N/A

Obręcze

GIANT AM 27.5+, Tubeless Ready, wew. szer. 35mm, e-bike optimized

Piasty

GIANT eTracker Boost, łożyska maszynowe, [P] 110x15mm [T] 148x12mm

Szprychy

SAPIM E-Lite [T] Race [P], e-bike optimized

Opony

[P] MAXXIS Minion DHF 27.5×2.6″ zwijane, Tubeless, EXO, Dual compound [T] MAXXIS HighRollerII 27.5×2.6″ zwijane, Tubeless, EXO, Dual Compound

Dodatki

Ładowarka GIANT EnergyPak 6A Smart

Silnik

GIANT SyncDrive Pro powered by YAMAHA

Sterownik

GIANT PedalPlus 6-czujnikowy

Panel sterujący

GIANT RideControl ONE

Akumulator

GIANT EnergyPak Smart 500, 36V 13.8Ah Lithium-Ion, zintegrowany

Waga

24,28 kg (rozmiar S)

 

 

Rowery LIV wyróżniają się m.in. efektownym malowaniem

 

 

Nazwa roweru znajduje się w kilku miejscach, oznaczenie E+ wskazuje na elektryka

 

 

Rower, w zależności od kąta padania światła, ma różny kolor!

 

 

W Inrigue E+ znajdziemy zawieszenie Maestro, należące do grupy z wirtualnym punktem obrotu

 

 

Cały tylny wahacz to jeden element, porusza się względem ramy na dwóch parach dźwigni

 

 

Jeszcze jedno miejsce z nazwą modelu – tylne widełki

 

 

Rower wspomagany jest silnikiem Gianta SyncDrive Pro

 

 

Port ładowania znajduje się tuż nad samym silnikiem i jest dodatkowo przykryty

 

 

Bateria ukryta jest w rurze dolnej ramy, ma 500 Wh pojemności

 

 

Silnik i bateria od dołu dodatkowo chronione są przed uderzeniami specjalnym pancerzem

 

 

Sterowanie odbywa się za pomocą manetki zamontowanej z lewej strony, poniżej dźwignia do sztycy teleskopowej

 

 

Manetka RideControl ONE pozwala na sterowanie funkcjami, diody pokazują też stan naładowania akumulatora

 

 

Napęd oparty jest na komponentach Sram Eagle SX 1×12

 

 

Praktyczny detal – osłona na rurce podłańcuchowej

 

 

Z tyłu za kontrolę zawieszenia odpowiada Fox Float DPS EVOL

 

 

Z przodu za kontakt koła z ziemią odpowiada Rock Shox 35 Gold RL

 

 

Widelec ma standardowy zakres regulacji, jak i blokadę

 

 

Mamy do czynienia ze specjalną wersją E-MTB, co oznacza wsmocnioną konstrukcję. Golenie mają 35 mm średnicy

 

 

Rower wyposażono w szereg komponentów Gianta, m.in. koła 

 

 

Jako opony zastosowano sprawdzone Maxxisy High Roller II w rozmiarze 27,5 x 2,6 cala

 

 

Podniesiona kierownica i mostek to także produkty Gianta

 

 

Rower także na główne sterowej ma efektowne logo LIV

 

 

Za zatrzymanie maszyny odpowiada zestaw czterotłoczkowych hamulców Tektro Orion

 

 

Cztery tłoczki w zaciskach i duże tarcze ułatwiają zatrzymanie roweru

 

 

W rowerze znalazła się też seryjnie sztyca teleskpowa

 

 

Oraz siodło damskie LIV – szersze, ale nadal sportowe

 

 

Nie zabrakło i detali takich jak wygodne, przykręcane chwyty, odpowiednią wąskie do mniejszych dłoni

 

 

I napęd 1×12 w całej okazałości, z korbą Praxis z przodu

 

 

W fabrycznym wyposażeniu jest też prowadnica łańcucha MRP

 

 

Sugerowana cena detaliczna: 17799 zł

Info: liv-cycling.com

 

Rower przetestowaliśmy m.in. w ramach wypadu po Małopolsce między Zagórzem, Chrzanowem i Trzebinią. Testerką była Dorota Juranek (Mamba on Bike)

 

 

 

 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski

Zdjęcia: Grzegorz Radziwonowski

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »