Podstawowe cechy
Zawieszenie Maestro, silnik SyncDrive Pro, nowy, w pełni zintegrowany akumulator EnergyPak Smart o pojemności 500 Wh oraz montowany na kierownicy sterownik RideControl ONE z obsługą aplikacji RideControl. Zawieszenie Maestro ma 140 mm skoku z tyłu, widelec oferuje ugięcie 150 mm. Koła Boost 27,5 x 2,6 cali i kompatybilność z 27,5+ dopełniają całości. Rower został zaprojektowana zgodnie z filozofią projektową Liv 3F, co ma oznaczać m.in., zwrotną geometrię ramy, zawieszenie dobrane przez kobiety dla kobiet, jak też testy przez profesjonalne zawodniczki.
Specyfikacja
Rozmiary |
XS, S, M, L |
Kolor |
Czarny/Kameleon |
Rama |
Aluminium – ALUXX SL, zawieszenie Maestro 140mm, Boost 148x12QR |
Widelec |
ROCK SHOX 35 Gold RL, skok 150mm, MotionControl, 15×110 Boost, MaxleLite |
Tylny amortyzator |
FOX Float DPS Performance, EVOL |
Kierownica |
GIANT Contact 35 Trail |
Wspornik kierownicy |
GIANT Contact SL 35 |
Wspornik siodła |
GIANT Contact Switch, 30,9mm, (XS:75, S:100, M:125, L:150) |
Siodło |
Liv Contact, Upright |
Pedały |
N/A |
Manetki |
SRAM SX Eagle, 1×12 |
Przerzutka przednia |
Prowadnica łańcucha MRP 1X CS |
Przerzutka tylna |
SRAM SX Eagle |
Hamulce |
TEKTRO HD-M745 Orion, 4-tłoczkowe, tarcze 203/203, hydr. |
Dzwignie hamulca |
TEKTRO HD-M745 Orion |
Kaseta / Wolnobieg |
SRAM PG-1210, 11-50T, 12s. |
Łańcuch |
SRAM SX Eagle PowerLock |
Mechanizm korbowy |
SRAM X-Sync Eagle 38T 104BCD PRAXIS e-Cadet+ |
Srodek suportu |
N/A |
Obręcze |
GIANT AM 27.5+, Tubeless Ready, wew. szer. 35mm, e-bike optimized |
Piasty |
GIANT eTracker Boost, łożyska maszynowe, [P] 110x15mm [T] 148x12mm |
Szprychy |
SAPIM E-Lite [T] Race [P], e-bike optimized |
Opony |
[P] MAXXIS Minion DHF 27.5×2.6″ zwijane, Tubeless, EXO, Dual compound [T] MAXXIS HighRollerII 27.5×2.6″ zwijane, Tubeless, EXO, Dual Compound |
Dodatki |
Ładowarka GIANT EnergyPak 6A Smart |
Silnik |
GIANT SyncDrive Pro powered by YAMAHA |
Sterownik |
GIANT PedalPlus 6-czujnikowy |
Panel sterujący |
GIANT RideControl ONE |
Akumulator |
GIANT EnergyPak Smart 500, 36V 13.8Ah Lithium-Ion, zintegrowany |
Waga |
24,28 kg (rozmiar S) |
Rowery LIV wyróżniają się m.in. efektownym malowaniem
Nazwa roweru znajduje się w kilku miejscach, oznaczenie E+ wskazuje na elektryka
Rower, w zależności od kąta padania światła, ma różny kolor!
W Inrigue E+ znajdziemy zawieszenie Maestro, należące do grupy z wirtualnym punktem obrotu
Cały tylny wahacz to jeden element, porusza się względem ramy na dwóch parach dźwigni
Jeszcze jedno miejsce z nazwą modelu – tylne widełki
Rower wspomagany jest silnikiem Gianta SyncDrive Pro
Port ładowania znajduje się tuż nad samym silnikiem i jest dodatkowo przykryty
Bateria ukryta jest w rurze dolnej ramy, ma 500 Wh pojemności
Silnik i bateria od dołu dodatkowo chronione są przed uderzeniami specjalnym pancerzem
Sterowanie odbywa się za pomocą manetki zamontowanej z lewej strony, poniżej dźwignia do sztycy teleskopowej
Manetka RideControl ONE pozwala na sterowanie funkcjami, diody pokazują też stan naładowania akumulatora
Napęd oparty jest na komponentach Sram Eagle SX 1×12
Praktyczny detal – osłona na rurce podłańcuchowej
Z tyłu za kontrolę zawieszenia odpowiada Fox Float DPS EVOL
Z przodu za kontakt koła z ziemią odpowiada Rock Shox 35 Gold RL
Widelec ma standardowy zakres regulacji, jak i blokadę
Mamy do czynienia ze specjalną wersją E-MTB, co oznacza wsmocnioną konstrukcję. Golenie mają 35 mm średnicy
Rower wyposażono w szereg komponentów Gianta, m.in. koła
Jako opony zastosowano sprawdzone Maxxisy High Roller II w rozmiarze 27,5 x 2,6 cala
Podniesiona kierownica i mostek to także produkty Gianta
Rower także na główne sterowej ma efektowne logo LIV
Za zatrzymanie maszyny odpowiada zestaw czterotłoczkowych hamulców Tektro Orion
Cztery tłoczki w zaciskach i duże tarcze ułatwiają zatrzymanie roweru
W rowerze znalazła się też seryjnie sztyca teleskpowa
Oraz siodło damskie LIV – szersze, ale nadal sportowe
Nie zabrakło i detali takich jak wygodne, przykręcane chwyty, odpowiednią wąskie do mniejszych dłoni
I napęd 1×12 w całej okazałości, z korbą Praxis z przodu
W fabrycznym wyposażeniu jest też prowadnica łańcucha MRP
Sugerowana cena detaliczna: 17799 zł
Info: liv-cycling.com
Rower przetestowaliśmy m.in. w ramach wypadu po Małopolsce między Zagórzem, Chrzanowem i Trzebinią. Testerką była Dorota Juranek (Mamba on Bike)