Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o rowerze z Chorwacji, znajdziecie w naszym filmie. Najważniejsze – to nie tylko elektryk na karbonowej ramie, ale też sprzęt, który dzięki oprogramowaniu spięty jest stale z siecią. Mało? Zapraszamy też do galerii zdjęć po więcej detali.
Greyp G6.1, który testowaliśmy, ma nietypowo, bo centralnie umieszczoną baterię o pojemności 700 WhTen elekryk wspomagany jest silnikiem Greypa MPF 6.0c o maksymalnej mocy 250 WOczywiście na pokładzie nie mogło zabraknąć sztycy teleskopowej, tu jest to model KS. Pod siodełkiem kryje się lampka i kamera w jednymRower napędzany jest za pomocą napędu Srama EX1, z zębatką o 8 przełożeniach z tyłuPo włączeniu lampka z tyłu zapalona jest stale – zasilana jest z głównego akumulatoraNa kierownicy, na głównym wyświetlaczu, znalazło się miejsce na telefon – jest specjalny uchwyt! On także może być zasilany z głównego akumulatorDo obsługi i stopni zasilania, jak i „centrum rozrywki” służy specjalna manetkaTu także znajdują się przyciski do właczenia oświetlenia – a mały joystick przejmuje funkcję ekranu dotykowegoSprawdziliśmy – telefon pewnie trzymany jest w czasie jazdy, także w terenieZ przodu także znalazła się szerokokątna kamera, jak i światłoŚwiatło włączane jest wygodnie z kierownicyHamulce Formula Cura 2 mają dodatkowe czujniki elektroniczne, odłączające silnik w trakcie hamowania Akumulator jest umieszczony centralnie, przez co jego wyjęcie jest łatwe. Rower ma 150 mm skoku z przodu i z tyłuKoła o wielkości 27,5 cala obuto w opony Schwalbe o szerokości 2,8 calaNa kokpicie jest sporo przewodów, ale wszystkie są pięknie uporządkowanePo prawej stronie kierownicy znalazła się manetka przełożeń i dźwignia do obsługi sztycyAkumulator może być ładowany bezpośrednio w ramie, jak i po wyjęciuDo demontażu służy specjalna, wygodna dźwigniaZgrabnie rozwiązane montowanie tylnego hamulca – tarcze mają 203 i 180 mm.I jeszcze rower w całej okazałości Z różnych perspektyw!
Pełną specyfikację znajdziecie na stronie greyp.com
To się nazywa niespodzianka! Zapewne część naszych bardziej doświadczonych fanów pamięta rowery RB, które kiedyś cieszyły się zasłużonym uznaniem fanów katowania ze względu na...
W czasach, gdy nowe modele enduro można policzyć na palcach jednej ręki, cieszy że polska marka Prime oferuje zmodernizowane wersje swojego roweru Thunderflash. W...
Zaledwie kilka tygodni temu amarykanska marka pokazała nowego SuperX, przeznaczonego do ścigania, ale to nie koniec premier. Topstone Carbon to trzecia już generacja wszechstronnego...
Canyon to w skali rowerowej duża firma, zdecydowanie też największą wśród tak zwanych wysyłkowych. Ominięcie tradycyjnych metod sprzedaży, czyli sklepów, jak do tej pory...