Home Nowości PREZENTACJA: Spark RC 900 Team Issue AXS

PREZENTACJA: Spark RC 900 Team Issue AXS

0
1144

Spark RC 900 Team Issue AXS manetka

 

Spark to nasz dobry znajomy, ale tn jest wyjątkowy bo wyposażony w grupę Sram Eagle AXS

 

 

W rowerze zastosowano sprytny zabieg, montując odpowiednią manetkę i przerzutkę

 

 

Pozostałe zaś komponenty z innych serii grup Eagle Srama

 

 

Dodano też solidne hamulce Shimano XT najnowszej generacji M8000

 

 

Jednocześnie montując podstawowe tarcze Shimano pasujące do zestawu

 

 

Zadbano o amortyzację – z tyłu Fox to wersja EVOL z powiększoną objętością

 

 

Sterowany manetką TwinLoc z kierownicy wraz z amortyzatorem

 

 

Także SID RockShoxa z przodu to klasa sama w sobie

 

 

Oprócz tego w rowerze znajdziemy zgrabne komponenty Syncrosa, takie jak siodło

 

 

Czy mostek z kierownicą – tu ciekawe są nawet podkładki

 

 

A sam mostek zgrabny, z zintegrowaną pokrywką

 

 

W rowerze nie ma sztycy teleskopowej – tak samo jeździ Nino!

 

 

Także koła to zestaw Syncrosa (zrobiony zresztą przez DT Swiss)

 

 

Pomyślano o detalach typu prowadnica łańcucha

 

 

Wyjątkowo efektowne jest wykończenie z brokatem

 

 

Mieni się, gdy patrzymy z różnych stron

 

 

Rower został też odpowiednio podpisany

 

Spark RC 900 Team Issue AXS akcja

 

Testy trwają!

 

DANE TECHNICZNE Spark RC 900 Team Issue AXS (ze strony producenta)

Rama:
Spark RC Carbon / Technologia IMP / HMF, optymalizacja pod 1x / BB92 /Carbon swingarm, SW haki Boost
12x148mm, TBC Trunnion Box Construction

Widelec:
RockShox SID Select+ RL3 Air, personalizowany z 3 trybami Charger
Damper, 15x110mm Maxle Stealth / Stożkowa rura / Blokada / Regulacja tłumienia, 100mm skoku

Amortyzator (Tył):
FOX NUDE EVOL Trunnion, personalizowany dla SCOTT, zmienny skok i geometria, 3 tryby: Blokada-Kontrola Trakcji-Zjazd, DPS / Regulacja tłumienia/ Skok 100-70-0 / 165X40mm

Zdalne sterowanie:
SCOTT TwinLoc Suspension System / Pod kierownicą, 3 tryby, zintegrowana z obejmą chwytu

Stery:
Syncros Pro Drop in / stożkowe 1.5”-1 1/8”, Wielkość łożysk 42mm i 52mm

Przerzutka (Tył):
SRAM X01 Eagle AXS / 12 biegów, Wireless Electronic
Shift System

Manetki:
SRAM Eagle AXS Controller

Hamulce:
Shimano XT M8100 Disc, 180/F and 160/R SM-RT66 rotor

Korbowód:
SRAM Stylo Eagle DUB Boost, 32T

Oś korbowodu:
SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm

Prowadnica łańcucha:
SCOTT custom

Kierownica:
Syncros Fraser 1.0 Carbon, T shape flat / 9° / 740mm, chwyty przykręcane Syncros Pro lock-on

Mostek:
Syncros XR1.5 -8°, Integrated Spacer & Top Cap, 2014
Alloy / 31.8mm / 1 1/8”

Sztyca:
Syncros Duncan 1.5 / 10mm offset, 31.6x400mm

Siodło:
Syncros Belcarra Regular 1.5, Titanium rails

Łańcuch:
SRAM CN GX Eagle

Kaseta:
SRAM XG1275 / 10-50 T

Opony:
Maxxis Rekon Race / 2.35” / 120TPI Kevlar Bead, Tubeless
Ready / EXO

Zestaw kołowy:
Syncros Silverton 2.0 6 Bolt, F: 15x110mm, R: 12x148mm
Boost, 25mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool

Waga:
11.2 Kg
Cena:
20 499 zł

 

Geometria

Spark RC 900 Team Issue AXS geometria

Więcej informacji: scott.pl 

To również może cię zainteresować

Mistrzowski trening w stylu Nino Schurtera

Jeden ze Sparków Nino Schurtera

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »