Spark to nasz dobry znajomy, ale tn jest wyjątkowy bo wyposażony w grupę Sram Eagle AXS
W rowerze zastosowano sprytny zabieg, montując odpowiednią manetkę i przerzutkę
Pozostałe zaś komponenty z innych serii grup Eagle Srama
Dodano też solidne hamulce Shimano XT najnowszej generacji M8000
Jednocześnie montując podstawowe tarcze Shimano pasujące do zestawu
Zadbano o amortyzację – z tyłu Fox to wersja EVOL z powiększoną objętością
Sterowany manetką TwinLoc z kierownicy wraz z amortyzatorem
Także SID RockShoxa z przodu to klasa sama w sobie
Oprócz tego w rowerze znajdziemy zgrabne komponenty Syncrosa, takie jak siodło
Czy mostek z kierownicą – tu ciekawe są nawet podkładki
A sam mostek zgrabny, z zintegrowaną pokrywką
W rowerze nie ma sztycy teleskopowej – tak samo jeździ Nino!
Także koła to zestaw Syncrosa (zrobiony zresztą przez DT Swiss)
Pomyślano o detalach typu prowadnica łańcucha
Wyjątkowo efektowne jest wykończenie z brokatem
Mieni się, gdy patrzymy z różnych stron
Rower został też odpowiednio podpisany
Testy trwają!
DANE TECHNICZNE Spark RC 900 Team Issue AXS (ze strony producenta)
- Rama:
- Spark RC Carbon / Technologia IMP / HMF, optymalizacja pod 1x / BB92 /Carbon swingarm, SW haki Boost
- 12x148mm, TBC Trunnion Box Construction
- Widelec:
- RockShox SID Select+ RL3 Air, personalizowany z 3 trybami Charger
- Damper, 15x110mm Maxle Stealth / Stożkowa rura / Blokada / Regulacja tłumienia, 100mm skoku
- Amortyzator (Tył):
- FOX NUDE EVOL Trunnion, personalizowany dla SCOTT, zmienny skok i geometria, 3 tryby: Blokada-Kontrola Trakcji-Zjazd, DPS / Regulacja tłumienia/ Skok 100-70-0 / 165X40mm
- Zdalne sterowanie:
- SCOTT TwinLoc Suspension System / Pod kierownicą, 3 tryby, zintegrowana z obejmą chwytu
- Stery:
- Syncros Pro Drop in / stożkowe 1.5”-1 1/8”, Wielkość łożysk 42mm i 52mm
- Przerzutka (Tył):
- SRAM X01 Eagle AXS / 12 biegów, Wireless Electronic
- Shift System
- Manetki:
- SRAM Eagle AXS Controller
- Hamulce:
- Shimano XT M8100 Disc, 180/F and 160/R SM-RT66 rotor
- Korbowód:
- SRAM Stylo Eagle DUB Boost, 32T
- Oś korbowodu:
- SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm
- Prowadnica łańcucha:
- SCOTT custom
- Kierownica:
- Syncros Fraser 1.0 Carbon, T shape flat / 9° / 740mm, chwyty przykręcane Syncros Pro lock-on
- Mostek:
- Syncros XR1.5 -8°, Integrated Spacer & Top Cap, 2014
- Alloy / 31.8mm / 1 1/8”
- Sztyca:
- Syncros Duncan 1.5 / 10mm offset, 31.6x400mm
- Siodło:
- Syncros Belcarra Regular 1.5, Titanium rails
- Łańcuch:
- SRAM CN GX Eagle
- Kaseta:
- SRAM XG1275 / 10-50 T
- Opony:
- Maxxis Rekon Race / 2.35” / 120TPI Kevlar Bead, Tubeless
- Ready / EXO
- Zestaw kołowy:
- Syncros Silverton 2.0 6 Bolt, F: 15x110mm, R: 12x148mm
- Boost, 25mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver,
- Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
- Waga:
- 11.2 Kg
- Cena:
- 20 499 zł
Geometria
Więcej informacji: scott.pl
To również może cię zainteresować