Home Nowości Rower Mai Włoszczowskiej Kross Level TE

Rower Mai Włoszczowskiej Kross Level TE

0
2323

Rower Mai Włoszczowskiej – co nowego? To oczywiście nie pierwsza styczność Mai z Shimano i XTRem, śledzący uważnie jej sprzęt mogą pamiętać, że generalnie rzecz ujmując częściej do tej pory używała produktów Japończyków niż Srama. Co do amortyzacji bywało różnie, na zmianę były to produkty Rock Shoxa lub DT Swiss. Obecna zmiana bardziej więc przypomina powrót niż zupełną nowość. Tym niemniej jednak przesiadka na XTRa Di2 jest zdecydowanie wydarzeniem – w końcu chodzi o najpopularniejszą zawodniczkę w Polsce, należącą też do ścisłej światowej czołówki. Czy przesiadka to znak, że kolejny XTR jest już tuż za progiem? Ptaszki śpiewają, że to całkiem możliwe. 

 

 

Rower Mai Włoszczowskiej – rama w rozmiarze S, w specjalnym malowaniu, z drugiej strony

 

 

Rower Mai Włoszczowskiej wyposażony jest w napęd 1×11 Shimano XTR Di2, z korbą z jedną zębatką z przodu

 

 

Z tyłu mamy odpowiednią przerzutkę – XTR Di2. Oraz…. tryb XT, 11-46 z. Wszystko po to, by przełożeń nie brakowało. Nie ma takiego trybu XTRa. Wieść niesie że kolejna generacja będzie miała 51 zębów…. Naprawdę? Zobaczymy!

 

 

Centrum sterowania, czyli wyświetlacz Shimano XTR Di2. Dla przypomnienia – pozwala zmieniać tryby działania, pokazuje też bieg i stan baterii. Ma i wbudowany port ładowania.

 

 

Z tej strony widać i przycisk funkcyjny, ale i też przykryte gniazdo do ładowania i podłączenie interfejsu

 

 

Od niedawna sponsorem KRT jest też FSA – w rowerze znalazły się odpowiedni mostek i kierownica z serii K-Force

 

 

Rower Mai Włoszczowskiej i jeden ze stałych elementów wyposażenia – piankowe chwyty

 

 

Po prawej jest manetka Di2, z lewej zaś dźwignia sztycy teleskopowej Kind Shocka – to już nowa, zdecydowanie wygodniejsza wersja – i manetka do obsługi widelca DT Swiss, służąca do jego blokowania. To nie jest najwygodniejsza manetka na świecie, swoją drogą, ale w najnowszej generacji przynajmniej lekko działa.

 

 

Manetka służy do blokady widelca DT Swiss z serii ODM – tu widać miejsce jej podłączenia. 

 

 

To model O.D.L. 100 Race, ale w specjalnym malowaniu – mistrzyni świata. Stąd złoto. Taki sam ma Jolanda Neff.

 

 

Rower Mai Włoszczowskiej – zawodniczka była jedną z prekursorek używania sztycy regulowanej w cross country. Sztyca ma 100 mm skoku. To model LEV, jeden z niewielu dostępny w średnicy 27,2 mm

 

 

Praktyczne zaznaczenie białą taśmą klejącą wysokości wyciągnięcia sztycy

 

 

W rowerze znajdziemy też koła DT Swiss – karbonowe XRC 1200 z serii Spline

 

 

Oraz opony Rubeny. Czeska firma Mitas, która je wytwarza, to największy europejski producent opon. W Polsce nadal są mało popularne, ale ściga się na nich wielu zawodników – emblematy z boku z mistrzostw świata i Cape Epic to pamiątka po zwycięstwach Jarosława Kulhavego

 

 

Rower Mai Włoszczowskiej – specjalnie pomalowany….

 

 

I podpisany! Hasło upamiętnia Marka Galińskiego, trenera i mentora Mai Włoszczowskiej.

 

Replikę roweru Mai Włoszczowskiej roweru znajdziecie tutaj – ale jest to model z komponentami SRAMa

 

Tutaj zaś znajdziecie artykuł, który pokazuje ewolucję w cross country, do której przyczyniła się Maja.

W numerze 4/18 BIKE znajdziecie zaś wywiad z Mają Włoszczowską i Jolandą Neff na temat ewolucji w XC.

 

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »