Loic Bruni i jego mistrzowska broń

Prezentowany egzemplarz używany był w tegorocznym Pucharze Świata, gdzie Bruni seryjnie zajmował 2. miejsca. Identyczną specyfikację, ale inny kolor (a raczej jego brak, bo był głównie lustrzany) miał sprzęt z MŚ, gdzie Francuz sięgnął po złoto. Za każdym razem oczywiście jest to rasowa zjazdówka, z ugięciem 210 mm o customowej geometrii.

Stosowny numer zaświadczający o oryginalności 

I dla zmyłki koszulka mistrzowska 🙂

Napęd jak zwykle ten sam – Sram XO DH, czyli 1×7. Z przodu tarcza 36 i Mallety DH Crank Brosa 

Opony zjazdowe Schwalbe, Vert Star – Dirty Dan tył, Magic Mary przód

Easton dostarczył odpowiednich kół, to model Havoc

Sprawdzone hamulce, czyli Avid Code z tarczami 200 mm Centerline 

Odpowiednio sygnowane siodło SDG 

I sprężynowy Vidiv Rock Shox’a z tyłu 

Z przodu jest też obowiązkowy w DH napinacz 

Mostek to także Easton Havoc, podobnie jak kierownica 

I bardzo indywidualnie wykończone… papierem ściernym manetki z dźwigniami Blackbox 

Tak wyglądał cały rower w wersji mistrzowskiej! (foto: Red Bull)

 

 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski, g.radziwonowski@magazynbike.pl

Zdjęcia: Grzegorz Radziwonowski

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »