Prezentowany egzemplarz używany był w tegorocznym Pucharze Świata, gdzie Bruni seryjnie zajmował 2. miejsca. Identyczną specyfikację, ale inny kolor (a raczej jego brak, bo był głównie lustrzany) miał sprzęt z MŚ, gdzie Francuz sięgnął po złoto. Za każdym razem oczywiście jest to rasowa zjazdówka, z ugięciem 210 mm o customowej geometrii.
Stosowny numer zaświadczający o oryginalności
I dla zmyłki koszulka mistrzowska 🙂
Napęd jak zwykle ten sam – Sram XO DH, czyli 1×7. Z przodu tarcza 36 i Mallety DH Crank Brosa
Opony zjazdowe Schwalbe, Vert Star – Dirty Dan tył, Magic Mary przód
Easton dostarczył odpowiednich kół, to model Havoc
Sprawdzone hamulce, czyli Avid Code z tarczami 200 mm Centerline
Odpowiednio sygnowane siodło SDG
I sprężynowy Vidiv Rock Shox’a z tyłu
Z przodu jest też obowiązkowy w DH napinacz
Mostek to także Easton Havoc, podobnie jak kierownica
I bardzo indywidualnie wykończone… papierem ściernym manetki z dźwigniami Blackbox
Tak wyglądał cały rower w wersji mistrzowskiej! (foto: Red Bull)