Home Nowości Canyon wprowadza nowy model Inflite CFR

Canyon wprowadza nowy model Inflite CFR

2
1908

Pięć tytułów mistrza świata. Jeden kultowy rower. Palmarès Canyon Inflite nie ma sobie równych we współczesnym cyclocrossie, w rzeczywistości żaden inny rower nawet się do niego nie zbliża. Teraz najlepszy rower w tym sporcie został znacznie ulepszony.

Oparte na tej samej konstrukcji, która doprowadziła Mathieu van der Poela do zwycięstwa w Mistrzostwach Świata w Cyclocrossie w 2023 roku, nowe modele Canyon Inflite CFR są teraz wyposażone w czyste wewnętrzne prowadzenie kabli, superwydajne suporty Ceramic Speed i aerodynamiczne kokpity Canyon o eleganckim profilu z regulacją szerokości 40 mm, aby podnieść wydajność przełajową do zupełnie nowej stratosfery

Canyon Inflite – wybór profesjonalistów

W decydujących momentach ich kariery, gdy wszystko jest na szali, najlepsi zawodnicy w przełajach wybierają Inflite. To najbardziej kultowy rower na scenie, na którym ścigają się czołowe nazwiska tego sportu – w tym Mathieu van der Poel, Puck Pieterse, Ceylin del Carmen Alvarado, Zoe Bäckstedt i Maghalie Rochette.

Mathieu van der Poel, który wygrał cztery Mistrzostwa Świata w Cyclocrossie na Inflite, głośno chwali ten rower: „Prowadzenie Inflite jest pięknie przewidywalne… Coś, co naprawdę doceniam w rowerze wyścigowym” – mówi czołowy zawodnik cyclocrossu. Dodajmy do tego mistrzostwo świata w 2020 roku w rękach Ceylin del Carmen Alvarado i tytuł mistrza Holandii w 2023 roku oraz wielokrotne zwycięstwa w wyścigach Pucharu Świata UCI z mocno szarżującą Puck Pieterse, a Inflite wyznacza standardy dla wszystkich innych.

Pełna integracja pzewodów

Dzięki nowemu Inflite CFR z pełną integracją kabli po raz pierwszy w historii, najbardziej kultowy rower w nowoczesnym cyclocrossie nigdy nie był tak czysty. Zmodernizowany widelec i regulowany kokpit w pełni prowadzą wszystkie przewody, dzięki czemu można płynnie przenosić rower, aby uzyskać wyraźną przewagę nad konkurencją na trasie przełajowej.

Regulowana kierownica

Dzięki regulacji szerokości o 40 mm w trzech różnych pozycjach, a także 15 mm regulacji wysokości bez konieczności przycinania sterówki, rowerzyści mogą również łatwo dostosować Inflite CFR, aby spełnić wymagania następnego wyścigu – wybrać szerszy kokpit dla większej dźwigni na ciasnych trasach, węższy dla korzyści aerodynamicznych. Sportowcy mogą „przełączać” się między ustawieniami tak często, jak tego potrzebują, ponieważ kokpit można szybko i łatwo regulować.

Najlepsze dostępne komponenty

Inflite CFR to rower z zamiarem zdobycia mistrzostwa świata, a na najwyższym poziomie sprawdzą się tylko najlepsze komponenty. Dlatego wszystkie rowery Inflite CFR są fabrycznie wyposażone w wysokiej jakości suporty Ceramic Speed, zapewniające trwałe, szybkie i trwałe osiągi – uzupełnione zestawami komponentów, które nie zawiodą. 

WInflite CFR Di2 Team (7 499 €) jest wyposażony w najnowszą i najlepszą 12-biegową zmianę przełożeń Dura-Ace Di2 z serii 9200 firmy Shimano ze zoptymalizowaną korbą CX 36/46 i kasetą 11-34, topowe koła karbonowe CRC 1100 Spline firmy DT Swiss, superdokładny zintegrowany z korbą miernik mocy Rotor Aldhu 24 Inspider oraz amortyzowaną sztycę z włókna węglowego S14 firmy Canyon. 

Alternatywnie, Inflite CFR Team LTD (7 499 euro) wykorzystuje w pełni bezprzewodową konfigurację SRAM Red (tarcza 40 z, kaseta 10-36), zintegrowany z korbą miernik mocy Quarq oraz te same wysokiej jakości koła DT Swiss CRC 1100 i zestaw wykończeniowy, co Inflite CFR Di2 Team. 

Świeży wygląd 

Gama Inflite 2024 wprowadza również świeżą paletę kolorów inspirowaną zawodowcami, w tym ekskluzywną kolorystykę Team Alpecin-Deceuninck na Inflite CFR Di2 Team, dodając odrobinę stylu Pucharu Świata do jego prędkości. 

Inflite CF SLX i CF SL – profesjonalny design dla prywatnych zawodników 

Oprócz dwóch profesjonalnych modeli Inflite CFR, dwa rowery CF SLX i jeden rower CF SL sprawiają, że wzorcowe osiągi Inflite są dostępne dla aspirujących zawodników od poziomu podstawowego do elitarnego.  

Zarówno Inflite CF SLX 8 eTap z napędem SRAM Force eTap AXS (4 999 euro), jak i Inflite CF SLX 8 Di2 z napędem Ultegra Di2 (5 499 euro) są wyposażone w wysokiej klasy mierniki mocy, odpowiednio Quarq i Rotor, są zbudowane wokół superlekkiej ramy Inflite CF SLX i toczą się na kołach DT Swiss CRC 1400 Spline o wysokim stożku, aby zapewnić prędkość godną wyścigów elity. 

Inflite CF SL 7 eTap, który prawdopodobnie reprezentuje najlepszą wartość dostępną obecnie w rowerach przełajowych, jest wyposażony w konfigurację SRAM Rival eTap AXS, miernik mocy Quarq, szybkie koła DT Swiss CRC 1600 Spline z włókna węglowego i kokpit H31 w pakiecie dostosowanym do aspirujących zawodników, którzy chcą przenieść swoje wyniki na wyższy poziom. 

Dostępne od 28 września

Kompletne linie Inflite CFR i CF SLX zostały wprowadzone w czwartek 28 września na stronie canyon.com. Fani kolarstwa przełajowego mogą również zobaczyć Inflite w akcji, oglądając UCI Cyclocross World Cup, gdzie kolarze tacy jak Mathieu van der Poel, Ceylin del Carmen Alvarado, Puck Pieterse, Zoe Bäckstedt i Maghalie Rochette zaprezentują jego wyjątkowe możliwości na arenie międzynarodowej.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Krzysztof
Krzysztof
1 miesiąc temu

Zintegrowane przewody to spory postep. Mam poprzednia wersje CFR i uszczelka wprowadzajaca przewody do ramy wypada obok kierownicy. Poza tym 11 biegow GRX/Ultegra, jednostronny pomiar 4iiii i cena byla 10tys zl mniejsza.

Zaslepka od sruby siodelka jest tak zbudowana, ze musi sie zgubic.

Z rowerem dostalem super lekkie siodelko, karbonowe prety itp, za to tak waskie ze nie pasowalo. Na pewno pomoglo uzyskac deklarowana wage. Ale trzeba bylo kupic inne i to sprzedac na olx.

Lancuch byl bez spinki SLX/105. Oszczednosc chyba mala, za to niesmak pozostal.

Z upgradem do dwustronnego pomiaru mocy sie poddalem. 4iiii to nie jest firma skupiona na polskim rynku.

Poza powyzszym super rower, kola i piasty te same co w najnowszym rowerze. Canyon robi swietna robote, ale warto pewnie byc swiadomym, ze kilka drobnostek

Translate »