Van Nicholas wypuszcza biegówkę za tysiąc jurków!

Żeby być bardziej precyzyjnym, za, dokładnie, 999 EUR. Tytan jest prawdopodobnie najbardziej chwalonym materiałem na ramy, a jego miłośnicy pieją z zachwytów nad odczuciami z jazdy i właściwościami amortyzującymi.

Jako dziewiąty najbardziej powszechny pierwiastek na Ziemi, można byłoby spodziewać się, że więcej rowerów będzie produkowanych z tytanu. Jednak trudność jego obróbki oznacza, że jest to rzadki i ekskluzywny wybór wśród producentów – i w rezultacie jeszcze bardziej ekscytujący dla użytkowników. 

Van Nicholas wprowadza tę ekskluzywność i pożądane wrażenia z jazdy do biegówek (dla dzieci, rzecz jasna 😉 ) dzięki nowemu rowerkowi biegowemu Ventus JR Titanium.

Ile kosztuje ta przyjemność?

Najlepsze tytanowe szosówki zwykle kosztują dużo pieniędzy, a rower Ventus JR Titanium idzie w ich ślady z ceną detaliczną na poziomie 999 euro.

Chociaż jest to stawka premium, Van Nicholas nie jest pierwszym, który tak wysoko wycenił rowerek biegowy. W 2020 roku firma Specialized wypuściła rower biegowy Hotwalk Carbon, który kosztował podobne 999 GBP / 999 USD. Nie należy też zapominać o propozycji marki Strider, której model, z włókna węglowego, 12 ST-R kosztuje 899 USD czy biegówce od McLarena za równowartość 999 dolarów amerykańskich. Znacznie tańszy jest TROXUS X-01 za ok. 380 USD, ale brak mu ekskluzywności wspomnianych wcześniej brandów.

Pomimo tego, że Specialized zdecydował się na pełną ramę z włókna węglowego, Hotwalk nie był dużo lżejszy od Ventusa. Van Nicholas mówi, że masa rowerku to 2,3 kg, czyli tylko 200 g więcej niż biegówki Specialized.

Ventus JR Titanium jest odpowiedni dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat, podczas gdy Hotwalk jest przeznaczony dla maluchów do 18. miesiąca życia.

Widelec, oczywiście, wykonany jest z karbonu. (Van Nicholas)

Van Nicholas mówi, że widelec i koła z włókna węglowego pomagają obniżyć wagę roweru. Jest to korzystne dla początkujących jeźdźców, ponieważ ułatwia kontrolowanie roweru.

Ralph Moorman, dyrektor generalny Van Nicholas, zapewnia, że, oprócz ułatwionego prowadzenia, tytan ma sens w przypadku roweru dziecięcego, ponieważ jest „wystarczająco wytrzymały, aby poradzić sobie z brutalnym traktowaniem, które go nieuchronnie spotka”.

Info: vannicholas.com

Informacje o autorze

Autor tekstu: Kacper Lepieszkiewicz

Zdjęcia: Van Nicholas

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »