NS Bikes Snabb by Szymon Godziek
Ten sam rower w poprzedniej wersji mogliście zobaczyć na okładce numeru Bike 10/19, gdy Szymon trenował przed Rampage. Zaszło jednak kilka bardzo istotnych zmian (choć rama została ta sama). Przede wszystkim sprzęt dostał nowe, lotnicze malowanie! Zmodyfikowano też kilka detali, przede wszystkim złote zawieszenie od Ohlins Polska. Zobaczcie sami.
Charakterystyczne lotnicze motywy widoczne są na całej ramie, co odróżnia model od Rampagowego Fuzza
Żeby nie było wątpliwości, rower został podpisany.
Nie ma też wątpliwości, co to za marka!
Jest i lotnicza szachownica na główce sterowej 🙂
Nie zabrakło DreamWorkes i Thirty Three Bicycle Studio
Podstawowa różnica w stosunku do roweru z okładki Bike’a nr 10/19 to amortyzacja – tu jest to Öhlins.
Dokładnie rzecz biorąc, zestaw RXF 36 i TTX 22 M Custom Öhlinsa.
Do tyłu trafiła stalowa sprężyna ze wszystkimi fiuczersami potrzebnymi do regulacji.
Ciekawostka – sprężyna jest miękka i nosi oznaczenie 411 lb/in.
Pozostałe komponenty pochodzą od sponsorów, np. mostek i stery to produkty NS Bikes.
Podobnie jak chwyty Fast…
czy pedały NS Bikes Radiance.
Na pokładzie znalazła się też korba Hope Evo… (co ciekawe, z owalną zębatką; korba ma 175 mm, zębatka 30 z.)
oraz hamulce Hope Tech 3 V4.
Tu widać wszystkie możliwości regulacji hamulców (nie wiadomo po co, skoro Szymon ich nie używa ;))
Do roweru trafiło też siodło Chromaga…
i sztyca.
Sztyca obsługiwana jest prostą firmową manetką montowaną po lewej stronie kierownicy.
Szymon używa kół Novateca, model Diablo XL…
jak widać na załączonym obrazku.
Tradycyjnie też jeździ na oponach Maxxisa z efektownym beżowym bokiem. Ciekawostka – z przodu jest dętka Tubolito!
W środku kryje się wkładka CushCore!
Napęd, za wyjątkiem korby, to SRAM X01.
Dla przypomnienia! Snabb ma 155 mm skoku z tyłu (także ten Szymona), tu widelec ma 180 mm skoku. Seryjny rower znajdziecie tutaj, ale wersja karbonowa na kołach 27,5 nie jest już dostępna, jej odpowiednikiem jest Define na kołach 29.
[…] Specjalny SN Snabb by Szymon Godziek […]