Home Nowości Head Bikes 2017 – Prezentacja

Head Bikes 2017 – Prezentacja

0
664

Head jest znany głównie jako producent nart oraz rakiet do tenisa. Rowery to dla austriackiej marki względnie nowe terytorium. 


 

 

Fatbiki to mocny segment kolekcji – na zdjęciu karbonowy Randal III. 


 

 

AdaptEdge III, czyli full ścieżkowy ze skokiem 120 mm i na kołach 29″. W specyfikacji grupa Deore XT z napędem 2×11 i przednią przerzutką Side Swing, amortyzacja Rock Shox i komponenty Controltech. 


 

 

System PRS to czterozawias, zatem można się spodziewać czułej pracy. 


 

 

 

Czarne, silikonowe chwyty i czarne komponenty Deore XT czynią kierownicę… niewykrywalną dla radarów? Pewnie nie, ale jednolitość oznacza schludność. 


 

 

AdaptEdge Carbon różni się od ubiegłorocznego systemem zawieszenia. To full do maratonów, mający zapewnić większy komfort niż hardtail. Skoku po 100 mm na każde koło. Tłumik to zdalnie blokowany Monarch XX, widelec – nowy Sid. Obydwa amortyzatory ze stajni Rock Shoxa. 


 

 

 

 

 

 


 

 

Downey w sezonie 2017 wygląda zupełnie inaczej, niż zeszłoroczny. Czterozawias w miejsce aktywnego tylnego trójkąta to podstawowa zmiana. Kolorystyka pozostaje taka sama – żółto – czarna. Skok wynosi po 160 mm na koło.


 

 

 

 


 

 

Trenton III, czyli karbonowy hardtail dla zorientowanych na ściganie. W specyfikacji napęd Sram Gx 1×11, widelec Rock Shox Sid z blokadą, koła DT Swiss oraz najnowsze hamulce Shimano SLX. 


 

 

 

 


 

 

Trenton IV, czyli najtłustszy, topowy wariant Trentona. Ta sama karbonowa rama, ale na pokładzie ultradrogi widelec RS-1, pełna grupa Sram X01 Eagle 1×12 i karbonowe komponenty Controltecha. 


 

 

Tylne widełki są specjalnie spłaszczone, aby działać jak mikroamortyzacja. Softail? Jeszcze nie. 


 

 

 

 

 

Kaseta Sram X01 Eagle robi mocne wrażenie. Ledwo przywykliśmy do rozmiarów zębatek 42 z., a tu przyszedł czas oswoić się z 50 z…


 

 

 


 

 

Trenton w wersji Urban, czyli miejskiej. Karbonowa rama i sztywny widelec, koła 27,5 cala z gładkimi oponami Schwalbe, wymownie nazwanymi Kojak, oraz napęd 2×11 w wykonaniu nowej odsłony Shimano SLX. Coś w sam raz dla tych, którzy chcą szybciej pocisnąć po mieście, ale nie ptorafią rozstać się z geometrią MTB. 


 

 

 

 

 

Seria iSpeed obejmuje karbonowe szosówki na ramach klasycznych i aero, wyposażone w osprzęt Shimano grup od Dura-Ace Di2 do 105. Dostępne są warianty zarówno z tarczówkami, jak i zwykłymi hamulcami. 


 

W tej chwili nie znamy jeszcze cen nowych rowerów, ani ich finalnych specyfikacji. Kolekcja zapowiada się bardzo obiecująco i już zamówiliśmy kilka rowerów do testów. Pierwsze z nich pojawią się jeszcze w tym roku w naszym Magazynie!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »