Home Nowości B’twin Rockrider 740 S – Prezentacja

B’twin Rockrider 740 S – Prezentacja

0
650


Aluminiowa rama z zawieszeniem będącym pochodną belki wahliwej, tudziez jednozawiasowca. Główna oś obrotu osadzona jest mimośrodowo w olbrzymiej średnicy łożysku. Spełnia ono rolę krótkiego ogniwa z osią obrotu w osi łożyska. 



Druga część zawieszenia kryje się między połówkami wahacza, tuż przed rurą podsiodłową. Cały system nazywa się NEUF i ma zapobiegać pompowaniu zawieszenia, zachowując zarazem sztywność boczną i prostotę działania. 



Widelce Manitou działają… specyficznie. Minute Comp jest daleki od naszego ideału, najbliżej jest Mattoc, najnowsze dziecko firmy. Zobaczymy, jak spisze się w prawdziwym teście w górach.



Tłumik to również Manitou, prosty model Radium Expert, z blokadą i regulacją tłumienia powrotu. 



Koła CrossRide i opony Hutchinson Taipan stanowią dowód na francuskie pochodzenie Decathlona i wierność rodzimym producentom. 



Hamulce Hayes Prime – twarda klamka może się podobać, do tego beznarzędziowa regulacja położenia dźwigni – bardzo wygodne. Położenie zacisku regulujemy niewielkimi śrubkami na imbus 2 mm, ale jak je zgubimy, nie będzie tragedii. Zacisk ustawimy wtedy jak każdy inny. 



W napędzie elementy SRAM grup X5 i X7 oraz gościnnie X9 w postaci tylnej przerzutki. Dwadzieścia biegów (2×10) pomoże zmierzyć się z każdym wzniesieniem. 



Mostek i kierownica – elementy z dozywotnią gwarancją producenta. Rzadkie zjawisko.



Obrotowa manetka zmiany trybu pracy widelca. Czytelniej i łatwiej się nie da!



Rower w rozmiarze M waży 12,8 kg i kosztuje 5999 zł. To aktualnie jeden z tańszych full suspension na rynku, dedykowany fanom górskiej turystyki i tym, któzy oczekują od roweru górskiego komfortu. Jego test opublikujemy wkrótce w Magazynie Bike!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »