Pamiętacie naszą relację z prezentacji nowego Levela, maszyny zaprojektowanej z myślą o Rio przez polskich konstruktorów Krossa? Możecie ją znaleźć tutaj. Na samej warszawskiej prezentacji pokazano rowery zawodników Kross Racing Team w specyfikacji fabrycznej, ale ta, wiadomo, zwykle różni się od tego, na czym jeżdżą na co dzień. W dodatku rowery treningowe także potrafią się różnić od tych startowych, potrafią jednak dużo powiedzieć na temat indywidualnych preferencji zawodnika.
Rower wyposażono w nową, karbonową ramę. Dla przypomnienia, rama w rozmiarze S Levela w najwyższej wersji ma ważyć 944 gramy. Tu, jak widać, mamy do czynienia z wersją pozbawioną malowania.
Rower wyposażono w komponenty Srama, w tym hamulce Level Ultimate. Jak zwykle w rowerach zawodniczych manetki – tu XX1 – umieszczone są na tej samej obejmie co dźwignia hamulcowa.
Z drugiej strony mamy drugą dźwignię i hydrauliczną manetkę blokady Rock Shoxa. Gripy obok wyglądają na ESI
Ciekawostka – kierownica z karbonu, prosta, a mostek… Bontragera. jak widać trwają eksperymenty z pozycją.
Jest i mocowanie do Garmina, jak i dodatkowa podkładka pod i nad mostkiem – do zmiany pozycji. Mostek RXL odwrócono
(więcej…)