RST Rogue 27.5 Air ze skokiem 160 mm ma byc rozsądną cenowo alternatywą do rowerów enduro. Powietrzna sprężyna, wszelkie regulacje parametrów tłumienia (kompresja, odbicie), oś 15 mm z szybkim zamykaniem, golenie górne o średnicy 34 mm i taperowana rura sterowa. To wszystko w wadze 2.0 kg i w cenie 1899 zł. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak sprawdzi się w terenie! Zamontujemy go do już jeżdżącego NS Snabba E, którego mieliście okazję poznać jeszcze w listopadzie.
W detalach RST prezentuje się zacnie.
Rama NS Bikes Snabb T, czyli trailowa odmiana Snabba (druga to „E” jak enduro). Łącznie mamy w redakcji już dwa Snabby, zamierzamy sprawdzić je head-to-head na tych samych szlakach, pod tymi samymi testerami, w tych samych warunkach. Ciekawi nas, czy Snabb z krótszym skokiem dotrzyma tempa endurówce i czy endurówka wymięknie na płaskich odcinkach żwawszemu w założeniach Snabbowi T. Na zdjęciu rama jeszcze bez tłumika. Cały rower przedstawimy Wam w ciągu najbliższych tygodni.
Mocowanie ISCG 05 i – uff – gwintowana mufa suportu. Kolorystycznie Snabb T to mistrzostwo świata. Piękny poszarzany raw finish, czyli uroda surowego aluminium oraz jaskrawa pomarańcza.
Dziura w rurze podsiodłowej oznacza kompatybilność z regulowanymi sztycami z wewnętrznym prowadzeniem przewodu.
Przewody częściowo biegną wewnątrz ramy.
W tym modelu mamy już adapter zacisku tylnego hamulca w standardzie Post Mount.
Do kompletu mamy cały kokpit NS Bikes w pasujących kolorach.
Karbonowa kierownica Monogram ma szerokość 762 mm i czytelną skalę, pozwalającą przyciąć ją na jedną z wybranych szerokości.
Filigranowy, piękny, pomarańczowy! Mostek NS Quantum Lite o długości 40 mm idealnie pasuje do karbonowej kierownicy, nie tylko kolorami. Razem tworzą bardzo lekki zestaw!
Dystrybutorzy:
RST: Velo, http://www.velo.pl
NS Bikes: 7Anna, http://7anna.pl