Rower dostępny jest w trzech rozmiarach – S, M i L. Testowaliśmy średnie M, które też widzicie na zdjęciach. Z przodu za amortyzację odpowiada RockShox Yari o skoku 120 mm. To oczywiście wariant Boost, ospowiednią piastą itd.
Od RockShoxa pochodzi też sztyca regulowana – to popularny Revarb Stealth w najnowszym wariancie.
Zadbano w wyróżniki stylistyczne. Obok kształtu ramy z bardzo dużym przekrokiem jest to główka sterowa przypominająca klepsydrę.
Za sterowanie maszyny odpowiada kokpit od Krossa – mostek i kierownica. Połączenie ma średnicę 35 mm. Kierownica ma 760 mm szerokości, mostek długość 35 lub 55 mm, w zależności od rozmiaru ramy.
Sztyce osadzono w ramie, w której rurę podsiodłową dodatkowo wzmocniono – zwróćcie uwagę na łącznik z rurą górną ramy.
Tył alumniowej ramy jest zwarty i krótki, a jego rurki proste. Napęd to kompletny Sram NX 1×11. Zębatka z przodu o wielkości 32 zębów to najbardziej uniwersalna wielkość możliwa w tym napędzie.
Tył roweru usztywnia między innymi fragment tylnych widełek wykonany z jednego elementu. Robi wrażenia, miejsca na oponę 3,0 cala nie brakuje.
Zgrabne są również haki tylnego koła, jak i mocnowanie tylnego hamulca. Adapter jest konieczny przy tarczy 180 mm
Opony i obręcze to produkty WTB, przystosowane do tubelessowania. W komplecie dostajemy też odpowiedne wentyle.
Więcej na temat roweru dowiecie się tutaj