Prezentacja: Kross Grist 2.0 żwawy grubasek

 

 

Rower dostępny jest w trzech rozmiarach – S, M i L. Testowaliśmy średnie M, które też widzicie na zdjęciach. Z przodu za amortyzację odpowiada RockShox Yari o skoku 120 mm. To oczywiście wariant Boost, ospowiednią piastą itd.

 

 

Od RockShoxa pochodzi też sztyca regulowana – to popularny Revarb Stealth w najnowszym wariancie.

 

 

Zadbano w wyróżniki stylistyczne. Obok kształtu ramy z bardzo dużym przekrokiem jest to główka sterowa przypominająca klepsydrę.

 

 

Za sterowanie maszyny odpowiada kokpit od Krossa – mostek i kierownica. Połączenie ma średnicę 35 mm. Kierownica ma 760 mm szerokości, mostek długość 35 lub 55 mm, w zależności od rozmiaru ramy.

 

 

Sztyce osadzono w ramie, w której rurę podsiodłową dodatkowo wzmocniono – zwróćcie uwagę na łącznik z rurą górną ramy.

 

 

Tył alumniowej ramy jest zwarty i krótki, a jego rurki proste. Napęd to kompletny Sram NX 1×11. Zębatka z przodu o wielkości 32 zębów to najbardziej uniwersalna wielkość możliwa w tym napędzie.

 

 

Tył roweru usztywnia między innymi fragment tylnych widełek wykonany z jednego elementu. Robi wrażenia, miejsca na oponę 3,0 cala nie brakuje.

 

 

Zgrabne są również haki tylnego koła, jak i mocnowanie tylnego hamulca. Adapter jest konieczny przy tarczy 180 mm

 

 

Opony i obręcze to produkty WTB, przystosowane do tubelessowania. W komplecie dostajemy też odpowiedne wentyle.

 

Więcej na temat roweru dowiecie się tutaj

 

SPECYFIKACJA

RAMA: 
aluminium Superlight
WIDELEC: 
RockShox Yari RC Solo Air Boost, skok 120 mm, oś 15mm, tapered
STERY: 
półzintegrowane VP-A45AC3
KORBA: 
Sram NX 32T
PRZERZUTKA TYLNA: 
SRAM NX 1X11 
MANETKI: 
SRAM NX, 11–speed
KASETA: 
SRAM PG-1130, 11–42T
ŁAŃCUCH: 
SRAM PC-1110
PIASTY: 
przednia: Modus, 110x15mm, 32H, tylna: Modus142x12mm, 32H
HAMULCE: 
SRAM Level T, tarcze 180mm
OBRĘCZE: 
WTB Scraper i45, 32H
OPONY: 
WTB Trail Boss 27.5×3.0”
PEDAŁY: 
KIEROWNICA: 
Kross Racing Components 760 mm, Ø35 mm
CHWYTY KIEROWNICY: 
Kross 150 mm
WSPORNIK KIEROWNICY: 
Kross Racing Components, 35 mm, Ø35 mm
WSPORNIK SIODEŁKA: 
RS Reverb Stealth, 30.9×350 mm
SIODEŁKO: 
WTB Volt Sport
WAGA: 
14 kg (bez pedałów)
 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski

Zdjęcia: Anna Tkocz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »