Home Nowości Niestandardowy Antidote Carbonjack 29 Mamba Green

Niestandardowy Antidote Carbonjack 29 Mamba Green

2
1666


Budowa na zamówienie i dopasowanie kolorów na wystrzelonym poziomie? W dzisiejszych czasach, pomimo ogromnego wyboru fantastycznych rowerów we wszystkich kształtach i rozmiarach na rynku? Dlaczego nie!


Podczas gdy niektórzy, jak Dangerholm, koncentrują się na tuningu technicznym w celu osiągnięcia ekstremalnie niskiej wagi i doskonałych osiągów, inni entuzjaści i klienci starają się przede wszystkim o staranne dopasowanie kolorów i niepowtarzalny wygląd swoich wymarzonych maszyn. Stefan, właściciel RTB Bikes, niemieckiego dystrybutora Antidote Bikes, nie musiał
nie musiał daleko szukać inspiracji, gdy budował swojego Carbonjacka 29. Porsche Panamera GTS Sport Turismo w wyjątkowym lakierowaniu Mamba Green była dość oczywistym wyborem. Cel był prosty. Jego nowy superbike musiał idealnie pasować do jego supersamochodu.

Oczywiście, samo malowanie ramy na zamówienie nie zmieni motocykla w superbike. Celowo dobrane komponenty również nie pozostawiają nic do życzenia i nie tylko pasują do kolorystyki, ale niektóre z nich, jak hamulce Trickstuff Direttissima, wnoszą również zdrową dawkę najlepszej niemieckiej inżynierii do równania. Rezultatem jest naprawdę oszałamiająca i jedyna w swoim rodzaju maszyna, która bez wątpienia zasługuje na odznakę Superbike.

Antidote Bikes nie tylko produkuje swoje ramy w całości w Polsce, ale również posiada własną lakiernię i oferują malowanie na zamówienie w niemal każdym kolorze, jaki można sobie wyobrazić, co sprawia, że tak indywidualne konstrukcje marzeń stają się możliwe.

https://antidotebikes.com/
https://antidotebikes.com/

Specyfikacja


Rama: 2020 Antidote Carbonjack 29, rozmiar XL, malowanie specjalne Mamba Green Metallic
Widelec: Öhlins RXF Air 160 mm, customowe nalepki
Amortyzator: Öhlins TTX 22M 210x55mm, niestandardowy kolor
Zestaw kół: Obręcze MDuro Carbon, piasty Chris King, szprychy Sapim D-Light
Opona przednia: Onza Porcupine 29 x 2,4 TRC 60 TPI Tubeless Ready
Opona tylna: Onza Porcupine 29 x 2,4 TRC 60 TPI Tubeless Ready
Zawory bezdętkowe: SUPACAZ Ventil Star Valvez 50 mm, „olejowe”
Hamulce: Trickstuff Direttissima, 4 tłoczki, czarne
Adapter hamulca: Intend PMPM+20/23
Tarcze hamulcowe: Trickstuff Dächle HD 203 Heavy-Duty
Układ napędowy: SRAM XX1 Eagle AXS DUB 1×12, Boost, korby 175mm
Pedały: DMR Vault, malowane na zamówienie
Stery: Intend Stiffmaster, 14 mm wysokości stosu, ZS44 / Cane Creek 40 ZS56
Wspornik kierownicy: Intend Grace FR 35 mm
Kierownica: Antidote Candy Ray 810 mm, 34 mm wzniosu
Chwyty: ODI Rogue Lock-On, 130 mm
Wspornik siodła: Rockshox Reverb AXS A1 170 mm, 30,9 mm
Siodełko: Ergon GE1 Factory
Rzeczywista waga roweru: 14,9 kg
Zdjęcia: Jakub Reichhart @yaakkoov
Dostosowanie części i budowa roweru: Tom @RTBBikes

To również może cię zainteresować:

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Patryk
Patryk
1 rok temu

Tam jest błąd, GRACE EN 50mm stem length a nie 35mm 🙂 Na zdjęciu za długi jest żeby był 35mm

Translate »