Home Nowości Trek unowocześnia model Top Fuel! Nowa geometria i więcej skoku 

Trek unowocześnia model Top Fuel! Nowa geometria i więcej skoku 

0
793
Trek Top Fuel

[Publikacja prasowa producenta]

 

Model Top Fuel od dawna cieszy się popularnością wśród osób kochających prędkość oraz przykładających dużą wagę do wydajności podczas pokonywania wymagających tras typu cross country i maratonów. Nowa odsłona łączy wyścigowe geny modelu Top Fuel z niezawodnym panowaniem, które zapewniają rowery o dłuższym skoku. Teraz będziesz mógł cieszyć się sprzętem zachowującym się jak rasowy rower wyścigowy XC, który zasuwa niczym prawdziwy rower na szlak.  
 

Trek Top Fuel 9.9 C

 

Taka zmiana w obrębie konstrukcji sprawiła, że model Top Fuel przekształcił się z pełnokrwistej maszyny wyścigowej w rower cross country, doskonale nadający się zarówno do wyścigów, jak i dla każdego rowerzysty kochającego jazdę rowerem. 

 

Trek Top Fuel 9.9

 

Wcześniej, wiosną tego roku, zwycięzca odbywającego się w Stanach Zjednoczonych maratonu Mountain Bike National Champion, Payson McElveen (z zespołu Orange Seal Off-road) jadący na nowym modelu Top Fuel pobił rekord FKT na 100-milowym szlaku White Rim Trail znajdującym się w Parku Narodowym Canyonlands w stanie Utah, poprawiając poprzedni rekord o niemal 15 minut. 

 

Trek Top Fuel 9.9 AXS

 

Większy skok, większa kontrola

 

Podczas, gdy poprzednie modele Top Fuel posiadały widelec o długości 100 mm oraz tylny skok również wynoszący 100 mm, nowa odsłona Top Fuel została wyposażona w dłuższy widelec 120 mm i 115 mm skok tylny.  

 

Trek Top Fuel 9.9

 

Nowe modele Top Fuel zostały także wyposażone w całkowicie przebudowaną ramę z łagodniejszym kątem nachylenia główki ramy i dłuższym rozstawem, zapewniające większą pewność i kontrolę na wymagających zjazdach.  

 

Trek Top Fuel 9.7

 

Każdy z modeli nowej linii Top Fuel posiada szerszą kierownicę i skrócony wspornik kierownicy, regulowaną sztycę oraz podwójną zdalną blokadę TwistLoc, która ułatwia jednoczesne blokowanie przedniego i tylnego zawieszenia, gdy szykujesz się do sprintu lub wspinaczki. 

 

Trek Top Fuel 9.8

 

Technologia rowerów na szlak – mentalność rasowego roweru wyścigowego

 

Nowa rama stosowana w modelach Top Fuel posiada elementy konstrukcyjne zbliżone do tych, wykorzystywanych w rowerach na szlak firmy Trek, w tym rurę dolną Straight Shot gwarantującą większą sztywność bez dodatkowego zwiększania masy roweru oraz zabezpieczenie ramy Knock Block, chroniące ramę przed uderzeniami kierownicy i korony widelca. 
 

Trek Top Fuel 9.7

 

Każdy z nowych modeli posiada również regulowaną geometrię Mino Link, wewnętrzne prowadzenie kabli Control Freak oraz system Active Braking Pivot, dzięki któremu zawieszenie pracuje nawet, gdy Ty hamujesz. 
 

Trek Top Fuel 8

Razem, technologia ramy i zawieszenia zapewniają ultra-responsywną i pewną jazdę, podczas której rozwiniesz duże prędkości ścigając się z innymi zawodnikami i będziesz czerpał ogromną przyjemność podczas każdej jazdy. 

 

Trek Top Fuel 8

 

Opcje z włókna węglowego i aluminium

 

Modele Top Fuel dostępne są w czterech kompletnych wersjach ze zróżnicowanymi opcjami napędu. Ponadto, są również oferowane, jako rama z widelcem w wersji Alpha Platinum Aluminium lub OCLV Mountain Carbon.  

 

Trek Top FuelTrek Top Fuel
 

Wszystkie trzy modele z włókna węglowego (Top Fuel 9.9, Top Fuel 9.8 i Top Fuel 9.7) oraz ramy z widelcem, również wykonane z włókna węglowego, zostały wyposażone w pełne ramy główne i tylne trójkąty OCLV Mountain Carbon. 
 

Trek Top Fuel

 

Dostępne są następujące modele Top Fuel: 

 

Top Fuel 8 – 13 4999 zł

Top Fuel 9.7  – 17 999 zł

Top Fuel 9.8 – 24 999 zł

Top Fuel 9.9 – 39 999 zł

Top Fuel 9.9 AXS  – 44 999 zł

Rama z damperem Top Fuel AL – 8 999 zł 

Rama Top Fuel C – 14 999 zł

 

Dowiedz się więcej na: www.trekbikes.com

 

Przeczytaj również:

 

 

Szczęśliwy powrót – test ścieżkowców na diecie

Kocioł Bimbru 2019 już za miesiąc

Trek Enduro MTB Series Rabka-Zdrój 2019

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »