Home Nowości Sram wprowadza tańszy wariant „Transmission” czyli GX Eagle

Sram wprowadza tańszy wariant „Transmission” czyli GX Eagle

4
3182

GX został doceniony przez prawdziwych kolarzy górskich na całym świecie ze względu na wszechstronność i codzienną niezawodność. GX przenosi teraz swoją słynną bezkompromisowość i rozsądny stosunek do budżetu na Eagle Transmission. Wykorzystując holistyczne podejście do całego systemu, Eagle Transmission wyznacza zupełnie nowe oczekiwania wobec układu napędowego do rowerów górskich, zbudowanego wokół jednej stałej, którą można znaleźć we wszystkich rowerach – środka koła i osi. To projekt, który zmienia grę, eliminując niepotrzebne części i pozwala wszystkim innym funkcjom działać w idealnej relacji do tej stałej.

GX Eagle Transmission sprawdza się, nie pozwalając na kompromisy w zakresie solidności, niezawodności lub funkcjonalności bezprzewodowej AXS. Pracowity koń pociągowy, który nigdy nie narzeka, GX Eagle Transmission jest przeznaczony dla kolarzy, którzy jeżdżą ciężko i nie powstrzymują przed niczym. Przedstawienie i integracja najnowszej technologii Eagle Transmission, a wszystko to za najlepszą możliwą cenę. GX Eagle Transmission. Gotowy by zmierzyć się ze wszystkim. Każdego kolejnego dnia.

Przerzutka GX Eagle Transmission

Przerzutka GX Eagle Transmission zapewnia wszystko, co może przerzutka Eagle Transmission, a nawet więcej. Posiada zmienioną pozycję baterii, aby lepiej chronić ją przed uderzeniami i zachować precyzyjne zmiany biegów oraz efektowny wygląd przez długi okres. Użytkownicy mogą zastąpić zarówno ochronne płyty poślizgowe, jak i dwuczęściowy element zewnętrzny. Przerzutka posiada również beznarzędziowy system montażu wózka, dzięki czemu można go zarówno zdemontować, jak i zastąpić lepszym. Stalowa klatka wewnętrzna, która dodaje jeszcze więcej wytrzymałości, została zbudowana dla kolarzy z prawdziwego świata. GX, podobnie jak wszystkie przerzutki Eagle Transmission, została zaprojektowana w oparciu o pierwszy w swoim rodzaju interfejs bez haka, montowana bezpośrednio do osi koła, w bezpośrednim kontakcie z kasetą bez konieczności stosowania jakichkolwiek dodatkowych elementów.

• Kompatybilność z T-type

• Zmieniona pozycja akumulatora, ulepszona skrzynia biegów, wymienne płyty ślizgowe i łącznik zewnętrzny, montaż wózka bez użycia narzędzi 

• Instalacja i parowanie za pomocą niezawodnej i znanej standardowej procedury konfiguracji i parowania AXS 

• Interfejs bez haka, metoda mocowania Full Mount 

• Radykalnie przejrzysty proces konfiguracji, nie wymaga regulacji 

• Akumulator AXS i kontroler Pod są dostępne osobno

Mechanizm korbowy GX Eagle Transmission

Mechanizm korbowy GX Eagle Transmission DUB zapewnia rozsądnym rowerzystom bezkompromisową równowagę formy i funkcji. To komponent, w którym czysta wydajność spotyka się z optymalną wartością. Dwie niezależnie zdejmowane osłony kompozytowe zwiększają trwałość i pozwalają rowerzystom radzić sobie z zadrapaniami, które są nieuniknione podczas jazdy w trudnym terenie. Ochrona i zachowanie unikalnego kształtu konstrukcji z kutego aluminium w celu zapewnienia maksymalnej wydajności przy minimalnej masie.

• Kompatybilność z T-type 

• Dwie niezależnie zdejmowane osłony kompozytowe 

• Kute aluminium o zupełnie nowym kształcie dla wytrzymałego, mocnego i niezawodnego mechanizmu korbowego 

• Bez kombinowania, bez kompromisów

Mechanizm korbowy GX Eagle Transmission E-MTB 

Korba GX Eagle Transmission E-MTB ma ducha całodziennej wyprawy, ale została zoptymalizowana pod kątem jazdy ze wspomaganiem. Unikalna konstrukcja jest kuta z aluminium, co zapewnia solidność i niezawodność bez uszczerbku dla wagi. Dla silników Brose i Bosch dostępna jest zaślepka „Gap Cap” zapewniająca estetyczny, zintegrowany wygląd. 

• Długości 160, 165 i 170 mm 

• Kompatybilność z osiami ISIS silników elektrycznych

• Zaślepka Gap Cap dostępna osobno dla Bosch i Brose 

Kaseta GX Eagle Transmission

Kaseta T-Type to kluczowy powód, dla którego GX Eagle Transmission zapewnia niesamowitą wydajność zmiany biegów w górę i w dół pod obciążeniem. Dzięki konstrukcji X-SYNC, im mocniejszy nacisk na pedały, tym lepsza zmiana biegów. Niklowanie zapewnia najwyższą trwałość, a także cichą zmianę przełożeń. Kompatybilność z linią łańcucha 55 mm dla lepszego kąta łańcucha, dłuższego czasu zużycia i lepszej precyzji. Zakres 520% ma zoptymalizowane stopnie przełożeń z większymi zębatkami o 38 i 44 zębach. Dzięki wyraźnie oznaczonemu trybowi „Setup Cog” instalacja jest zarówno prosta, jak i niezawodna. Kaseta wykorzystuje konstrukcję PinDome dla biegów 1-8 i jednoczęściowy MINI-CLUSTER dla biegów 9-12.

• Kompatybilność z T-type

• X-SYNC zapewnia najlepszą w historii wydajność zmiany przełożeń w górę i w dół pod obciążeniem 

• Zakres 520% ze zoptymalizowanymi stopniami przełożeń na najniższym biegu 

• Zgodność z linią łańcucha 55 mm dla lepszego kąta łańcucha, dłuższego czasu zużycia i większej precyzji 

• Setup Cog dla prostej konfiguracji 

• Niklowanie dla cichszej pracy i zwiększonej trwałości 

Łańcuch GX Eagle Transmission

Płaska konstrukcja i mocne piny łańcucha GX Eagle Transmission zapewniają najwyższy poziom trwałości i wytrzymałości podczas całodniowych wypraw na rowerach analogowych i E-MTB. 

• Kompatybilność z T-type 

• Profil Flat top, niewiarygodna wydajność zmiany przełożeń 

• Mocne piny, w pełni zatwierdzone do użytku w E-MTB 

Ceny i dostępność

Przerzutka: 1949 PLN

Manetka: od 1099 PLN

GX EAGLE AXS upgrade kit: 3199 PLN

Kaseta: TBC

Mechanizm korbowy: TBC

Łańcuch: TBC

Komponenty są już dostępne u dystrybutora SRAM czyli aspire.cz

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Bart
Bart
9 miesięcy temu

No cóż, jedno zsuniecie sie z kamienia po prawej stronie na enduro i można być 2 koła w plecy. 😁😁😁😁😁😁😁

Piotr
Piotr
9 miesięcy temu

Niezawodny system napędowy to np. Pinion.
Brak przerzutki, kasety, łańcucha.
Nic.sie nie urwie nie zerwie nie wkręci w szprychy .
Żywotność paska i zębatek ok.15tys km.
Świat rowerowy w temacie napędu tkwi w średniowieczu. Ale musi. Gdyby wyeliminować z napędu kasetę, łańcuch, przerzutkę firmy jak Sram czy Shimano przestały by istnieć.

Translate »