Home Nowości Nowe, ulepszone siodełka WTB Silverado i Volt

Nowe, ulepszone siodełka WTB Silverado i Volt

0
1258

WTB zmodernizowało swoje najlepsze siodełka Silverado i Volt aktualizując estetykę, poprawiając komfort (kto by pomyślał, że to w ogóle możliwe?) oraz implementując nową technologię Fusion Form. Modele Silverado i Volt pozostały prawie niezmienione od czasu ich wprowadzenia na rynek ponad 10 lat temu, a ich powszechność we współczesnych rowerach jest dowodem na to, że komfort jest ponadczasowym osiągnięciem.

Kiedy przyszedł czas na ich aktualizację, „inżynierowie WTB musieli mieć pewność, że nowe wersje będą dalej opierać się na komforcie ich wypróbowanych poprzedników. Przeanalizowano każdy najdrobniejszy szczegół oryginalnych projektów, udoskonalono je tam, gdzie według opinii użytkowników było to konieczne i stworzono niezliczone wersje w trakcie procesu prototypowania. Tysiące godzin testów na szlaku ostatecznie potwierdziły, że nowe Silverado i Volt są po prostu lepsze pod każdym względem.” Mamy obydwa siodła w teście, więc sprawdzimy te zapewniania i was poinformujemy.

To samo Silverado. Po prostu wygodniejsze. 

Kto powiedział, że nie da uczynić najlepszego jeszcze lepszym? Wykorzystanie technologii mapowania nacisku, pozwoliło określić, gdzie w oryginalnym Silverado występowały punkty zwiększonego nacisku i jak można bybyło lepiej rozłożyć nacisk kości kulszowych na siodełku. Rezultatem jest nieco bardziej płaski profil, który dodatkowo zmniejsza nacisk na krocze. Silverado ma teraz również mniejszą długość 265 mm, co pozwala na płynne wsiadanie i zsiadanie (również podczas jazdy), a jednocześnie zapewnia dużo miejsca dla rowerzystów, którzy lubią przesunąć się w kierunku kierownicy, by zmaksymalizować moc na stromych podjazdach. Jego krótsza długość pozwala kolarzom łatwiej balansować na rowerze unikając kolizji z dziobem siodełka. Zaktualizowane Silverado jest również dostępne w wersji z tradycyjnym poszyciem z prętami cromoly lub stalowymi, aby zapewnić większy komfort w bardziej przystępnych cenach. 

Jeśli coś nie jest zepsute, nie naprawiaj tego. Volt. 

Ponad milion rowerzystów dało się uwieść komfortowi zapewnionemu przez siodełko Volt. Dlatego celem jego modernizacji było odświeżenie wyglądu przy jednoczesnym zachowaniu duszy. Wykorzystano technologię mapowania nacisku, aby mieć pewność, że komfort i kształt Volta pozostaną takie same, jednocześnie nadając mu nowoczesny wygląd. W końcu nie bez powodu Volt jest jednym z najbardziej zaufanych siodełek w historii kolarstwa. Więc oto jest, ten sam Volt, którego znasz i kochasz… teraz z nowym wyglądem możliwym dzięki Fusion Form. 

Połączenie formy i wyrafinowana estetyka

Oba zaktualizowane siodełka są wyposażone w nową technologię WTB Fusion Form, która pozwala precyzyjnie określić ilość włókna wprowadzonego do nylonu dla każdego modelu siodełka, aby stworzyć elastyczny profil równoważący komfort, wsparcie i trwałość, aby dopasować się do zamierzonego zastosowania konkretnego siodła. Silverado optymalizuje wydajność w pozycji pedałowania pochylonej do przodu, wykorzystując procentową ilość włókien podobną do niedawno wprowadzonego siodła Gravelier. Zaktualizowana baza Volt zawiera mniej włókien, aby zwiększyć elastyczność i poprawić komfort rowerzystów górskich, którzy mają tendencję do pedałowania w bardziej wyprostowanej pozycji. Fusion Form pozwala również na zagłębienie wyściółki w bazie, co zapewnia elegancką estetykę bez faktycznego zmniejszania całkowitej grubości wyściółki. 

Cztery siodła i nie tylko! 

Zaktualizowane siodła Silverado i Volt dołączają do niedawno wprowadzonych modeli Gravelier i Devo, tworząc kolekcję czterech siodełek WTB wyposażonych w nową technologię Fusion Form. To dopiero początek, ponieważ prowadzone są prace nad różnymi, innymi produktami, aby kontynuować prymat siodełek WTB. 

Moje własne doświadczenia z jazdy na siodełkach WTB są takie, że jakiegokolwiek innego siodła bym nie próbował, to i tak wracam do starego dobrego Rocket… tak, mam niemalże 20-letnie siodełko wykończone naturalną skórą, na tytanowych prętach, które przekładałem przez wiele lat z roweru do roweru. Z czasem, zastąpiłem je współczesną wersją, z syntetycznym, wodoodpornym poszyciem i karbonowymi prętami… ten sam komfort w nowoczesnym wykonaniu. Natomiast, to najnowszego roweru przykręciłem dotychczasowego Volta, który bardzo przypadł mi do gustu. Mam nadzieję, że najnowsza wersja będzie co najmniej tak samo dobra.

Ceny 

Wszystkie siodełka WTB są wyceniane na podstawie materiałów zastosowanych do produkcji, a nie według rodziny produktów. Dostępne opcje materiału prętów siodełka różnią się w zależności od siodełka, ale sugerowana cena detaliczna pozostaje taka sama dla każdego wersji prętów. 

Sugerowana cena dla poszczególnych wersji:

Pręty stalowe 48,20 EUR

Pręty ze stali CroMo 86,50 EUR

Pręty ze stali nierdzewnej 115,00 EUR

Pręty tytanowe 139,50 EUR

Pręty karbonowe 229,00 EUR

Info: wtb.com

1 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »