Home Nowości Specialized planuje wprowadzić sprzedaż bezpośrednią dla klientów 1 lutego

Specialized planuje wprowadzić sprzedaż bezpośrednią dla klientów 1 lutego

0
926

Jak donosi Bicycle Retailer and Industry News, Specialized planuje w przyszłym tygodniu dodać opcję sprzedaży bezpośredniej dla klientów z USA. Wydaje się, że tylko kwestią czasu pozostaje dodanie tej opcji także w innych krajach.

Podczas gdy marka oferuje obecnie sprzedaż online, klienci, którzy kupują rowery online muszą odebrać swoje zamówienia u lokalnych dealerów lub zlecić im dostawę do domu. Te opcje podobno pozostaną, ale zmienią się marże sprzedaży dla zaangażowanych detalistów: detaliści, którzy składają rowery zakupione online do odbioru będą zarabiać 50% swojej standardowej marży sprzedaży, w porównaniu do 75% obecnie, a detaliści, którzy składają i dostarczają rowery zakupione online będą zarabiać 75% standardowej marży, według BRAIN.

Od wtorku jednak klienci będą mieli możliwość zamówienia rowerów wysyłanych bezpośrednio od Specializeda pod ich drzwi. Rowery zamawiane online będą wysyłane w większości zmontowane, podobnie jak to robią obecnie marki typu consumer-direct, i będą wstępnie składane w zakładach Specialized w Salt Lake City i Ohio. Pudełka transportowe będą zawierały narzędzia potrzebne klientom do samodzielnego złożenia roweru oraz kody QR do filmów instruktażowych.

Specialized od lat przewodzi „hybrydyzacji” tradycyjnego handlu detalicznego i modeli bezpośredniej sprzedaży konsumenckiej, jako jedna z głównych marek oferujących opcje sprzedaży typu „kliknij i odbierz”, ale jest pierwszą główną marką tradycyjnej sprzedaży, która oferuje również opcję bezpośredniej sprzedaży konsumenckiej.

Aktualizacja

Cycling Industry News opublikował więcej szczegółów na temat nowości oraz następujące oświadczenie Specialized: „Od 1 lutego dodamy kolejny sposób, w jaki kolarze mogą kupować i mieć dostarczane rowery Specialized. Dzięki temu będziemy mogli zaoferować naszym rowerzystom najlepsze możliwe doświadczenie zakupowe, lepiej ich zrozumieć i w efekcie lepiej zaspokajać ich potrzeby.

„Po prawie 50 latach budowania idealnego roweru dla każdego rowerzysty, postanowiliśmy pójść o krok dalej i wymyśliliśmy idealny sposób na dostarczenie idealnego roweru do każdego rowerzysty. Teraz możesz kupować kiedy, gdzie i jak chcesz, od swojego ulubionego sprzedawcy do zacisza własnego domu. Jesteśmy podekscytowani mogąc ogłosić „Ship to Home” i „Specialized Delivery”, dwa nowe sposoby na zdobycie nowego roweru Specialized bez wsiadania do samochodu.”

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »