Francuski festiwal ROC d’Azur był wyjątkową okazją, by w jednym miejscu zobaczyć wszystkie aktualne rowery tego wyjątkowo utalentowanego zawodnika. Począwszy od Luxa do XC, przez przełajowego Inflite po Aeroada na szosę.
Canyon LUX CF SLX
Mathieu van der Poel używał na olimpiadzie w Tokio bardzo zwykłego roweru, chciałoby się powiedzieć, że aż do bólu. Ekstrasy sprowadziły się do malowania. Oczywiście zestaw osprzętowy zgodny jest ze sponsoringiem – na pokładzie Shimano XTR, Foxy i fanty Canyona. O rowerze pisaliśmy już wcześniej, ale oczywiście co innego zobaczyć jest go na żywo. Najnowszą generację zaś Luxa znajdziecie tutaj.
żeby nie było wątpliwości, rower został podpisany.Wyposażenie to bardzo standardowe Shimano XTR 1×12. W Luxie mamy dodatkowo zabezpieczenie przed spadaniem łańcuchaOczywiście najaważniejsza jest „mangowa” grafika!
Canyon Inflite CF SLX
Jak wiadomo MVDP równie dobrze radzi sobie w każdej rowerowej dyscyplinie. Nic więc dziwnego, że obok Luxa stał i przełajowy Inflite. To model CF SLX – seryjne zaczynaja się mniej więcej od 20000 zł
jak zwykle dla MVDP tu także wyposażenie jest „sponsor correct” – czytaj Shimano Dura-Ace Di2I jak zwykle rower został podpisany – nie byle jak! To w końcu mistrz świata w przełajachMVDP nie ma problemu z przesiadką – kokpit zintegrowany Canyona jest praktycznie taki samW rowerach seryjnych opony Schwalbe z żółtym bokiem udają szytki, tu nic nic nie udajeW przełajach nadal rządzą dwie tarcze z przodu – nawet jeśli pomiędzy nimi jest niewielka różnicaBieżnik, po co bieżnik. 33 mm szerokości też musi wystarczyć – takie przepisyShimano Di2 to błogosławieństwo dla mechaników – upraszcza serwisowanie
Canyon Aeroad CFR Disc MVDP
Taki rower tak naprawdę istnieje – w wersji MVDP – choć nie żółtym, lecz niebieskim kolorze. Możecie zobaczyć go na ostatnim zdjęciu.
Być może dla niektórych była to niespodzianka, ale jeśli jest się wnuczkiem człowieka, który jeździł w żółtej koszulce…Rower, poza kolorystyką, jest identyczny z innymi rowerami używanymi przez MVDPNic więc dziwnego, że taka sama jest i aerodynamiczna kierownicaSeryjne rowery są na kołach DT Swiss, te teamowe na Shimano – to jedno z niewielu odstępstwNapęd to oczywiście (jeszcze) Shimano Dura-Ace Di2 2×11I wspomniany już Areoad XFR Disc MVDP – w niebieskich barwach. Replika kosztuje lekko powyżej 47000 zł.
Akurat tego po poważnych Szwajcarach się nie spodziewaliśmy! Czerń, wyścigowa czerwień, ale żeby odważne kolory niczym cienie do powiek? DT Swiss odświeża swoją sprawdzoną...
I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od prostych komponentów, które możecie znać z tanich rowerów. Kojarzycie na przykład oznaczenie TH w nazwie zestawów sterowych? Full...
„Wystarczająco zaawansowana technologia nie różni się niczym od magii.” – cytat Arthura C. Clarke’a otwiera oficjalny komunikat prasowy o Levo 4. I nie jest...