Wykorzystując pierwszą okazję umówiliśmy się w Piotrem Siulczyńskim, twórcą marki Prime, by zbadać jego rowery już w finalnej wersji. Udało się wieczorową porą w Olsztynie pod Częstochową. Zapraszamy do obszernej galerii sprzętu!








Dla przypomnienia, historię marki i pierwsze wrażenia z jazdy na prototypie znajdziecie w naszym tekście Piotr Siulczyński – Balans w rowerze jest najważniejszy, zaś oficjalną prezentację enduro Prime Thunderflash, na karbonowej ramie o skoku 165 mm tutaj – Prime Bicycles nowa marka z Polski i enduro Thunderflash.
Rower dostępny jest w dwóch podstawowych malowaniach i kilku wariantach wyposażenia, najtańszy i najdroższy widziecie poniżej.
Prime Thunderflash C
Rower w całej okazalości Zawieszenie zawieszenie w bliska ta wersja ma tłumik powietrzny Foxa piękna osłona pod ramą przed uderzeniem widelca komin podsiodłowy zgrabna główka ramy kierownica Renthala Widelec Foxa do pary osłona pod ramą monolityczny link zawieszenia osłona na tylnym widelcu i link jeszcze z innej strony rura górna Thunderflasha i dolne mocowanie tłumika
Prime Thunderflash RSX
Topowa wersja RSX ma z tyłu sprężynę karbonow arama jest ta sama ale osprzęt najlepszy możliwy oczywiście detale wykończenia ramy pozostają bez zmian takie jak monolityczny łącznik jest i charakterystyczne logo i osłony pod rurą dolną oraz oczywiście nazwa modelu w RSX mamy nawet sztycę Reverb AXS! ale i Foxa 38 z przodu oraz Srama XX1 AXS
Więcej informacji na temat specyfikacji i detali primebicycles.com a my czekamy na nasz finalny egzemplarz testowy