Home Nowości Prime Bicycles nowa marka z Polski i enduro Thunderflash

Prime Bicycles nowa marka z Polski i enduro Thunderflash

1
3190

Kiedy w ubiegłym roku robiliśmy wywiad z Piotrem Siulczyńskim i rozmawialiśmy o jego marce, którą zamierzał powołać do życia, wiadomo było, że kiedyś ten moment nastąpi. I oto jest! Prime Bicycles pokazuje oficjalnie światu swoje rowery – zjazdówkę Rocket i enduro Thunderflash.

Dla przypomnienia – tutaj pisaliśmy o samym projekcie nowego roweru, czy raczej nowych rowerów, zdecydowanie warto, żebyście wrócili do tego tekstu – Piotr Siulczyński – Balans w rowerze jest najważniejszy. Dowiecie się, jak powstała marka, historii rozwoju itd.

Piotr Siulczyński czyli Założyciel

A oto fragment materiałów prasowych, jakie dostaliśmy na temat nowej marki Prime Bicycles:

„Był sobie młody człowiek, który uwielbiał jeździć na swoim rowerze i uwielbiał się na nim ścigać. Nie był najlepszym zawodnikiem na świecie, ale starał się jak mógł, aby dobrze wypaść. Jego pasja była dla niego tak ważna, że aby móc każdego dnia i doskonalić swoje umiejętności, opuścił dom i przeniósł się do Innsbrucka w sercu austriackich Alp w sercu austriackich Alp. Tam studiował, ale przede wszystkim robił to, co kochał najbardziej – jeździł na rowerze.
Kilka lat później, jeszcze jako student, przekierował swoje sportowe ambicje na poziom profesjonalny i założył Gravity Group – UCI World Cup Team. Cup Team. Zebrał kilku niesamowitych kolarzy: Sama Blenkinsopa, Filipa Polca, Lorenzo Sudinga i Leiva Ove Nordmarka.
Z czasem Gravity Group zyskała uznanie na arenie międzynarodowej, a pasja i wiedza jej właściciela była przydatnym wkładem
dla wielu marek, pomagając im w rozwoju produktów i budowaniu wizerunku.
Rok 2008 przyniósł ciężkie czasy ze względu na globalny kryzys finansowy, zmuszając projekt zespołu do zawieszenia działalności…
W 2014 roku, po opadnięciu kryzysowego kurzu poczuł, że stracił coś, co kochał. Będąc znacznie bardziej doświadczonym, postanowił powrócić do wyścigów Pucharu Świata z programem, który wyznaczyłby nowy standard w podejściu do wyścigów zjazdowych – podejściu, które w tamtym czasie można było spotkać tylko w ówczesnych sportach motorowych.
Podpisano wstępny kontrakt z zawodnikiem z pierwszej piątki i potwierdzono wszystkich partnerów technicznych. Brakowało jednak jednej rzeczy – dostawcy ramy. Niektóre z marek nie były gotowe, inne nie widziały takiej potrzeby, a jeszcze inne nie miały roweru zdolnego do wygrania Pucharu Świata.
To było frustrujące – „Oferuję rewolucyjny program wyścigowy z jednym z najlepszych kolarzy na świecie, świetnych partnerów technicznych, a nie ma żadnej marki, która chciałaby udowodnić jakość swojego produktu w Pucharze Świata?
Chrzanić to, stworzę własny rower, zbuduję wokół niego markę, a potem wrócę z fabrycznym zespołem i wejdę na szczyt.”

A oto już sam sprzęt w całej okazałości – oto Prime Thunderflash

Dane techniczne

Najważniejsze cechy gotowego modelu

+ wewnętrzne prowadzenie przewodów i pancerzy

+ łożyska ENDURO MAX

+ zintegrowany hardware

+ dodatkowe uszczelnienia łożysk

+ długość tłumika: 205 X 65

+ zestaw sterów: ZS44 / ZS56

+ środek suportu: gwintowany

+ montaż hamulców: POST MOUNT 180 mm

+ sztyca: 31.6 mm

+ piasta tył: BOOST (148)

+ koszyki na bidon: 1

+ brak FLIP CHIPa (pozycja SHRED ONLY)

Przedni trójkąt: karbon

Tylny trójkąt: karbon

Górna dźwignia: karbon

Dolna dźwignia: karbon

Rozmiar kół: 29”

Skok przód/tył: 170 MM / 165 MM

Rozmiary: M / L / XL

REACH: 460 / 480 / 505 (MM)

Kąt widelca: 64°

Kąt podsiodłowy: 77.6 / 77.8 / 78°

Widełki podsiodłowe: 445 MM

Kolory: MIDNIGHT BLUE, GUNMETAL

Dostępność: rowery maj 2021, ramy 2022

Ceny rowerów 4999 – 8999 Euro, rama: 3499 euro

THUNDERFLASH – CECHY

ZINTEGROWANA OCHRONA

OSŁONY RAMY PRIME ZOSTAŁY OPRACOWANE Z NIEZWYKŁĄ STARANNOŚCIĄ, NIE TYLKO W CELU ZAPEWNIENIA MAKSYMALNEJ OCHRONY WE WSZYSTKICH KRYTYCZNYCH OBSZARACH, ALE TAKŻE W CELU UZYSKANIA PEŁNEJ INTEGRACJI Z KSZTAŁTEM RAMY.

OSŁONA ŁAŃCUCHA

CICHY ROWER TO SZYBKI ROWER. OSŁONA ŁAŃCUCHA W FORMIE WIEŻY WYKORZYSTUJE UNIKALNĄ KONSTRUKCJĘ, KTÓRA ZWIĘKSZA JEJ SZTYWNOŚĆ.


DEDYKOWANY TYLNY BŁOTNIK

MAŁY SZCZEGÓŁ, KTÓRY UŁATWIA ŻYCIE. ZAPROJEKTOWANY, ABY ZWIĘKSZYĆ OCHRONĘ PRZED BŁOTEM I UTRZYMAĆ TWÓJ ROWER W JAK NAJWIĘKSZEJ CZYSTOŚCI.

ZDERZAK WIDELCA Z DEDYKOWANYMI PRZELOTKAMI

UWIELBIAMY CZYSTY WYGLĄD. NIE MA ZNACZENIA, CZY TWÓJ PRIME JEST WYPOSAŻONY W PRZERZUTKĘ KONWENCJONALNĄ CZY BEZPRZEWODOWĄ. ZAWSZE WYGLĄDA CZYSTO DZIĘKI ZINTEGROWANEMU ODBOJNIKOWI WIDELCA, KTÓRY ŁĄCZY SIĘ Z CZTEREMA RÓŻNYMI DEDYKOWANYMI PRZELOTKAMI. DAJE TO PEŁNĄ SWOBODĘ W KONFIGURACJI LINEK.

AMORTYZATOR SPRĘŻYNOWY LUB POWIETRZNY

WSZYSTKO ZALEŻY OD CIEBIE. DZIĘKI KONSTRUKCJI ZAWIESZENIA, KTÓRA ZAPEWNIA ZRÓWNOWAŻONĄ PROGRESJĘ NA CAŁEJ DŁUGOŚCI SKOKU, ROWER WSPÓŁPRACUJE ZARÓWNO Z AMORTYZATORAMI POWIETRZNYMI, JAK I SPRĘŻYNOWYMI.

ZWIĘKSZONA ILOŚĆ ŁOŻYSK

WYDAJNOŚĆ JEST ZAWSZE NA PIERWSZYM MIEJSCU. WEWNĄTRZ DOLNEGO ŁĄCZNIKA ZNAJDUJE SIĘ 6 ŁOŻYSK ZAMIAST POWSZECHNIE STOSOWANYCH 4: 2 PO STRONIE NIENAPĘDOWEJ I 4 PO STRONIE NAPĘDOWEJ. TEN DROBNY SZCZEGÓŁ ZWIĘKSZA SZTYWNOŚĆ BOCZNĄ I SPRAWIA, ŻE PEDAŁOWANIE JEST BARDZIEJ EFEKTYWNE.

ZINTEGROWANY SPRZĘTOWO SYSTEM USZCZELNIAJĄCY

NIESTANDARDOWY SYSTEM USZCZELNIEŃ WEWNĄTRZ OSI, ŚRUBY I PODKŁADKI ZAPEWNIAJĄ DODATKOWĄ OCHRONĘ ŁOŻYSK, ABY UTRZYMAĆ ZAWIESZENIE RAMY W DOBRYM STANIE PRZEZ DŁUGI CZAS.

WEWNĘTRZNE PROWADZENIE KABLI NA CAŁEJ DŁUGOŚCI

NIE SĄ WYMAGANE ŻADNE SPECJALNE NARZĘDZIA. WEWNĘTRZNE PROWADNICE UMIESZCZONE WEWNĄTRZ PRZEDNICH I TYLNYCH TRÓJKĄTÓW GWARANTUJĄ BEZNARZĘDZIOWY MONTAŻ LINEK ORAZ PEŁNĄ OCHRONĘ PRZED OCIERANIEM SIĘ LINEK.

MOCOWANIE BIDONU

PIJ, PIJ, PIJ. NAWODNIENIE JEST KLUCZOWYM CZYNNIKIEM W KAŻDYM SPORCIE. DLATEGO MOCOWANIE BUTELKI Z WODĄ W ROWERZE ENDURO JEST KONIECZNOŚCIĄ. THUNDERFLASH PASUJE DO KAŻDEGO TYPU STANDARDOWEGO BIDONU, CZY TO MAGNETYCZNEGO, TYPU CLICK CZY KLASYCZNEJ KLATKI.

Kinemetyka i geometria

Wersje i wyposażenie

Więcej informacji: primebicycles.com

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Ron
Ron
1 rok temu

Cześć,
wszystko niby fajnie ale brak informacji o możliwości jazd próbnych i możliwości zakupu roweru?

Translate »