Home Nowości Dream Build NS Bikes Define BIKE x 33 Bike Studio

Dream Build NS Bikes Define BIKE x 33 Bike Studio

0
1386

Każdy ma taką choinkę, jaka mu się podoba, czy też sobie wymarzył. My zbudowaliśmy rower. Mając solidne podstawy – ramę NS Bikes Define AL 150, topową amortyzację Foxa i kilka karbonowych dodatków Bontragera oraz E13 zaprosiliśmy do współpracy specjalistów z Thirty Three Bicycle Studio. Zobaczcie, co nam wyszło.

Inspiracje do budowy customów bywają różne, zobaczcie zresztą co na ten temat mówi Maciej Pacuła w filmie poniżej. Tym razem z jednej strony chcieliśmy endurówkę NS’a odchudzić, a z drugiej zadbać o to by była absolutnie wyjątkowa. Na przykłąd komponenty Bontragera zwykle można spotkać tylko w rowerach Treka, a dlaczego nie użyć go w innym miejscu? Jak wam się podoba efekt?

Rower został zbudowany na ramie NS Define AL 150, ale założyliśmy trochę inne komponenty niż w modeli seryjnym – w tym sprężynę z tyłu
Seryjne są w nim w zasadzie napisy, cała reszta to mieszanka inwencji naszej i ekipy 33 Bike Studio
Celowo jako podstawy użyliśmy tym razem ramy aluminiowej Define. Na karbonowej budowaliśmy już customa wcześniej – znajdziecie go tutaj
Nie ma wątpliwości co to za rower – NS Bikes Define został podpisany w kilku miejscach
Podobnie jak inne komponenty. Maciej Pacuła lubi kolory srebrny i czarny, to od zaproponował, żebyśmy użyli trybu Garbaruka
Podobnie jak hamulców Hope
Od nas wyszły dla odmiany części takie, jak jednoczęściowy kokpit Bontrager RSL, który waży 247 gramów….
Od Bontragera pochodzą także koła Line Pro z imponującą szerokością wewnętrzną 30 mm
Do roweru – znów przez Macieja Pacułę – zostały dobrane koloryystycznie opony E*Thirteen A/T z beżowymi bokami w rozmiarze 29×2,4″
Jeszcze raz Bontrager RSL – tym razem widoczny z przodu. Widać otwór do uchwytu, np.na oświetlenie
Nasz Fox 38 w teamowym kolorze ma zamontowaną tarczę 220 mm Hope, po to by rozpędzeniu jakoś się zatrzymać
Zadbaliśmy o to, by rower był maksymalnie czysty – dlatego też obok napędu Sram AXS znalazła się w nim sztyca RS Reverb AXS
A propos zatrzymania się – oczywiście zastosowaliśmy cały zestaw hamulców Hope w srebrze, włącznie ze stalowym oplotem pancerzy
E’Thirteen dostarczyło także karbonowych korb – były wystarczająco lekkie do naszej konstrukcji
Przerzutka Sram X01 AXS nie do końca odpowiadała oryginałowi, została stuningowana o wózek i kółeczka Garbaruka
Kultowe ODI zapewniły chwyt
W imię prostoty i czystości manetki (albo jak kto woli kontrolery) Sram AXS zostały zamontowane na wspólnych obejmach z hamulcami Hope
Trudno narzekać na brak czystych linii w tym rowerze….

Więcej zdjęć? Dodatkowe znajdziecie poniżej!

Dla zainteresowanych dodamy tylko, że nie liczyliśmy ile rower dokładnie musiałby kosztować. Dżentelmeni nie rozmawiając o pieniądzach! Tym niemniej zainteresowanych kierujemy do Thirty Three Bike Studio, gdzie wiele podobnych customów powstało. Ps. rower ważył 13,9 kg, niemal dwa kilogramy lżej niż seryjny Define AL 150, jaki mieliśmy w tym roku w teście.

Kompletna specyfikacja

Rama: NS Bikes Define AL 150, 150 mm skoku

Amortyzator: Fox 38, 170 mm skoku

Tłumik: Fox DHX2, 150 mm skoku (sprężyna 400)

Napęd: Sram X01 AXS, 1×12

Tryb: Garbaruk 10-52

Przerzutka tylna: Sram X01 AXS + wózek i kółka Garbaruk

Koła: Bontrager Line Pro

Opony: EThirteen A/T Skinwall 29×2,4″

Hamulce: Hope Tech 3 E4

Korba: E*Thirteen LG1 Race Carbon

Środek suportu: E*Thirteen BSA do osi 30 mm

Kierownica: Bontrager RSL MTB

Sztyca: RockShox Reverb AXS

Siodełko: Bontrager Verse Pro

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »