Home Testy Akcesoria Test Thule Outway Platform 2 szybka platforma na tylną klapę

Test Thule Outway Platform 2 szybka platforma na tylną klapę

0
1920

Bagażniki rowerowe montowane z tyłu pojazdu mają wiele zalet (niski koszt, możliwość przechowywania, łatwość demontażu) i kilka wad (nie pasują do wszystkich rowerów, nie można ich zamknąć, mogą porysować samochód). Thule Outway Platform 2 ma jednak za zadanie zniwelować te różnice, łącząc kilka cech charakterystycznych dobrego bagażnika montowanego na haku z łatwością montażu bagażnika mocowanego na klapie. 

Solidne paski Test Thule Outway Platform 2

Outway Platform 2 jest przeznaczony dla osób, które nie chcą trwałości montażu ani kosztów bagażnika dachowego lub hakowego. Samo rozłożenie z postaci płaskiej do przechowywania jest elementarnie proste. W przeciwieństwie do wielu innych modeli, ten posiada linki zapadkowe do wieszania zamiast długich pasków zaciskowych, więc zakładanie i zdejmowanie go z pojazdu – oraz przechowywanie – jest nadal stosunkowo łatwe. Liny Outway są metalowe i mocuje się je za pomocą pokrętła, a nie tylko plastikowej blokady lub regulatora. Poza tym trzeba tylko dobrać odpowiednie, gumowe podkładki do kształty klapy samochodu i gotowe. Oczywiście, złodziej mógłby przeciąć metalowe kable, które mocują bagażnik do samochodu, ale wtedy bagażnik byłby praktycznie bezwartościowy. 

I pokrętła Thule Outway Platform 2

Główną różnicą między Outway Platform 2, a innymi podobnymi bagażnikami, jest platforma na koła, która jest bardziej podobna do bagażników montowanych na haku. Podczas gdy większość bagażników bazowych podtrzymuje rowery za górne rury, pozwalając przednim kołom obracać się, platforma Outway utrzymuje koła w jednej linii z platformą. Podstawy na koła mają regulowaną długość. Wpływa to korzystnie na wielkość bagażnika, gdy nie przewozi się rowerów, pozwala też na dopasowanie do różnych rozstawie osi. Regulacja długości może być również użyta do przesunięcia rowerów, aby zminimalizować kontakt kierownicy z siodełkiem lub wspornikiem siodła. Rowery są mocowane za pomocą ramienia, który solidnie chwyta ramę roweru. Dodatkowo, pokrętła można zablokować tym samym kluczem, którym bagażnik jest mocowany do samochodu. Przy jednym rowerze montaż jest zupełnie bezproblemowy, przy dwóch trzeba czasami się nagłówkować, by rowery się nie stykały.

Rower zdecydowanie nie uszkodzi samochodu – jest daleko od klapy

Jeśli bagażnik dachowy lub rowerowy montowany na haku nie pasuje do Twojego samochodu lub budżetu  Thule Outway Platform 2 jest kolejną najlepszą opcją. Załadunek rowerów może wymagać nieco eksperymentów, aby wybrać najlepsze rozmieszczenie rowerów, ale po zakończeniu prac trzyma ładunek pewniej niż inne bagażniki bazowe, które testowaliśmy.

Plusy

+łatwy i szybki montaż bagażnika

Minusy

+/-ograniczona kompatybilność z modelami samochodów

Cena: 1839 zł

Info: thule.com

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »