Home Nowości Prezentacja: topowy Fuji Rakan 29 LT 1.1

Prezentacja: topowy Fuji Rakan 29 LT 1.1

0
1819

Do naszego testu trafiła najwyższa wersja modelu enduro Fuji z serii Rakan, cali LT 1.1 29. Sprzęt o skokach 160 na 150 mm wyposażony jest m.in. w firmowe zawieszenie M.Link, ale też rzadko spotykane hamulce TRP Quadiem. Oto prezentacja naszej testowi.

Tu nie ma żartów, to maszyna do ostrej jazdy – z tyłu znalazł się tłumik ze sprężyną stalową

Dane techniczne

Tłumik RockShoxa oferuje najważniejsze możliwości regulacji, a więc poza twardością sprężyny przede wszystkim regulację tłumienia powrotu
Serce opatentowanego systemu M.Link to dodatkowy zawias, przełamujący tylne widełki – tu wyraźnie widoczny
Wszystkie punkty obrotu wyposażono w łożyska Enduro Max z dodatkowym uszczelnieniem, które ma chronić przed trudnymi warunkami zewnętrznymi
Tylny wahacz połączony jest z tłumikiem za pomocą efektownego, przestrzennego łącznika z aluminium.
Z przodu za kontrolę koła z podłożem odpowiada widelec ZEB RockShoxa o ugięciu 160 mm. To wersjaSelect Plus 29 DebonAir
Rower ma zgrabne, proste linie – dobrym przykładem jest główka sterowa, oczywiście z łożyskami o różnej średnicy, to obecnie standard
Kokpit to sprawdzone produkty Race Face z serii Aeffect R, dodano do tego ergonomiczne chwyty Ergona
Rower – oczywista oczywistość – ma tez na pokładzie sztycę teleskopową, tym razem jest to Crankbrothers Highline 4, w rozmiarze L ma 150 mm ugięcia
Ciekawostka – w rowerze zastosowano szerokie, ergonomiczne siodło Fizyka. To zupełni nowy model
Rzadko spotykane są też hamulce TRP, używane przez samego Aerona Gwina
Czterotłoczkowe zaciski powodują, że nie ma problemu z zatrzymaniem roweru
Także pod górę przełożeń nie brakuje – w rowerze jest najnowszy GX Eagle Srama z trybem 10-52 z
Choć rama wykonana jest z aluminium, to pomyślano i dodatkowych zabezpieczeniach – tu wyraźnie widoczna osłona pod rurą dolną ramy
I bardzo dobrze – to nie jest rower do przejażdżek po plaży!

Geometria

Tu wystarczy tylko jedna liczba – reach (zasięg) na poziomie 490 mm w rozmiarze testowanym L. Jeśli dodamy do tego kąty widelca na poziomie 63,7 i podsiodłowy 76,5 stopnia trudno geometrię nazwać inaczej jak porgresywną. Poniżej znajdziecie jej wszystkie detale.

Sugerowana cena detaliczna modelu wynosi 18039 zł.

Info: fujibikes.com

Przypominamy nasze wcześniejsze testy modeli pokrewnych Fuji

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »