Prezentacja: Marin Alpine Trail 7 2021 dla fanów enduro
Marin Alpine Trail 7 2021 trafił do naszego testu. Jeździ i lata po ścieżkach wielu miejscówek, zanim wydamy werdykt oto prezentacja tej maszyny enduro. Uprzedzając fakty - zwróćcie uwagę na geometrię!
Na stronie firmowej Marina możemy przeczytać: "Alpine Trail 7 to rower na pełnym zawieszeniu toczący się na kołach 29, stworzony z myślą o zawodnikach Enduro, ale również czerpiących radość z jazdy DH. Mocno pochylona główka ramy, spionowana rura pod siodłowa oraz długi zasięg sprawia, że Apline Trail daje niesamowite wrażenia i radość z jazdy."
Poza tym znajdziemy tam zestaw najważniejszych informacji, np. taką, że ramy Alpine Trail zbudowane są z"aluminium Series 4 z odpowiednio dobranymi rurami do każdej sekcji oraz z wewnętrznym prowadzeniem kabli. Sercem systemu zawieszenia MultiTrac zastosowanego w Alpine Trail jest jednoczęściowy rocker. Jego wytrzymałość i sztywność powoduje, że tył roweru doskonale trzyma linię, gwarantując gładkie wybieranie zakrętów nawet w najbardziej wymagającym terenie. Sztywność jednoczęściowego rockera jest tak duża, że nie ma potrzeby łączenia ze sobą górnej części wahacza, zachowując precyzję, maksymalizując prześwit i dając możliwość do skrócenia długości wahacza."
Nasze testy nowego modelu Alpine Trail już trwają, zanim podzielimy się wrażeniami, oto jego prezentacja.
Kompletny rower w rozmiarze L
Na zdjęciu wspomniany, jednoczęściowy rocker na górze tłumika, usztywniający konstrukcję
Rower jest nie tylko podpisany, ale też bardzo ładnie malowany
Z przodu, podobnie jak z tyłu, za amortyzację odpowiada amortyzator Rock Shoxa
Nie mamy jak do tej pory problemów z nowym Deore, to solidna grupa
Hamulce działają wystarczająco skutecznie po odsunięciu klamek od chwytów
Wiele komponentów, takich jak kokpit, nosi logo Marina
Jest i dumna logówka na rurze sterowej. Lśni!
Pomimo, że rower jest aluminiowy, a nie karbonowy, nie zabrakło też gumowej osłony od spodu
Proste i skuteczne sterowanie sztycą teleskopową
Vee Tire Flow Snap mają miekką mieszankę, która sprawdza się w trudnym terenie
Sztyca teleskopowa Trans X, obowiązkowe wyposażenie roweru górskiego
SPECYFIKACJA
Rama
Seria 4 Rama aluminiowa 6061, 29 ”koła, 150 mm skoku platforma amortyzująca MultiTrac, wewnętrzny prowadzący dropper i tylna przerzutka, hamulec tarczowy montowany na tylnym wsporniku, oś wzmocniona 148x12mm, 73mm gwintowane BB z zaczepami ISCG05
Amortyzator
RockShox Yari RC, 29 ”, 160 mm skoku, pneumatyczne zawieszenie, Debonair, regulacja kompresji i odbicia, szybkie czarne słupki, 110 x 15 mm Maxle Stealth, 42 mm przesunięcie
Tylny amortyzator
RockShox Deluxe Select + RT, sprężyna pneumatyczna Debonair, 2 pozycje kompresji i korekty odbicia, 205x65 mm, górne mocowanie czopu, dolne mocowanie 25 mm x M8
Felgi
Marin, podwójna ścianka ze stopu, wewnętrzna 29 mm, połączenie przegubowe, specyficzna dla tarczy, 32H, kompatybilna z Tubeless
Tylna piasta
Shimano HB-MT410B, 148x12mm, Centerlock, korpus Freehub Microspline
Przednia piasta
Shimano HF-MT410B, 110x15mm, Centerlock
Szprychy
14g Czarna stal nierdzewna
Opony
Vee Tire Flow Snap, 29x2,6 ”, Top 40 Compound, Enduro Core, 72 TPI, kompatybilny z Tubeless
Komentarze do artykułu