Prezentacja: Marin Alpine Trail 7 2021 dla fanów enduro

Marin Alpine Trail 7 2021 trafił do naszego testu. Jeździ i lata po ścieżkach wielu miejscówek, zanim wydamy werdykt oto prezentacja tej maszyny enduro. Uprzedzając fakty - zwróćcie uwagę na geometrię!



Na stronie firmowej Marina możemy przeczytać: "Alpine Trail 7 to rower na pełnym zawieszeniu toczący się na kołach 29, stworzony z myślą o zawodnikach Enduro, ale również czerpiących radość z jazdy DH. Mocno pochylona główka ramy, spionowana rura pod siodłowa oraz długi zasięg sprawia, że Apline Trail daje niesamowite wrażenia i radość z jazdy."

 

Poza tym znajdziemy tam zestaw najważniejszych informacji, np. taką, że ramy Alpine Trail zbudowane są z "aluminium Series 4 z odpowiednio dobranymi rurami do każdej sekcji oraz z wewnętrznym prowadzeniem kabli. Sercem systemu zawieszenia MultiTrac zastosowanego w Alpine Trail jest jednoczęściowy rocker. Jego wytrzymałość i sztywność powoduje, że tył roweru doskonale trzyma linię, gwarantując gładkie wybieranie zakrętów nawet w najbardziej wymagającym terenie. Sztywność jednoczęściowego rockera jest tak duża, że nie ma potrzeby łączenia ze sobą górnej części wahacza, zachowując precyzję, maksymalizując prześwit i dając możliwość do skrócenia długości wahacza."

 

Nasze testy nowego modelu Alpine Trail już trwają, zanim podzielimy się wrażeniami, oto jego prezentacja.

 

 

Kompletny rower w rozmiarze L

 

 

Na zdjęciu wspomniany, jednoczęściowy rocker na górze tłumika, usztywniający konstrukcję

 

 

Rower jest nie tylko podpisany, ale też bardzo ładnie malowany

 

 

Z przodu, podobnie jak z tyłu, za amortyzację odpowiada amortyzator Rock Shoxa

 

 

Nie mamy jak do tej pory problemów z nowym Deore, to solidna grupa

 

 

Hamulce działają wystarczająco skutecznie po odsunięciu klamek od chwytów

 

 

Wiele komponentów, takich jak kokpit, nosi logo Marina

 

 

Jest i dumna logówka na rurze sterowej. Lśni!

 

 

Pomimo, że rower jest aluminiowy, a nie karbonowy, nie zabrakło też gumowej osłony od spodu

 

 

Proste i skuteczne sterowanie sztycą teleskopową

 

 

Vee Tire Flow Snap mają miekką mieszankę, która sprawdza się w trudnym terenie

 

 

Sztyca teleskopowa Trans X, obowiązkowe wyposażenie roweru górskiego

 

SPECYFIKACJA

 

Rama 

Seria 4 Rama aluminiowa 6061, 29 ”koła, 150 mm skoku platforma amortyzująca MultiTrac, wewnętrzny prowadzący dropper i tylna przerzutka, hamulec tarczowy montowany na tylnym wsporniku, oś wzmocniona 148x12mm, 73mm gwintowane BB z zaczepami ISCG05

Amortyzator 

RockShox Yari RC, 29 ”, 160 mm skoku, pneumatyczne zawieszenie, Debonair, regulacja kompresji i odbicia, szybkie czarne słupki, 110 x 15 mm Maxle Stealth, 42 mm przesunięcie

Tylny amortyzator 

RockShox Deluxe Select + RT, sprężyna pneumatyczna Debonair, 2 pozycje kompresji i korekty odbicia, 205x65 mm, górne mocowanie czopu, dolne mocowanie 25 mm x M8

Felgi 

Marin, podwójna ścianka ze stopu, wewnętrzna 29 mm, połączenie przegubowe, specyficzna dla tarczy, 32H, kompatybilna z Tubeless

Tylna piasta 

Shimano HB-MT410B, 148x12mm, Centerlock, korpus Freehub Microspline

Przednia piasta 

Shimano HF-MT410B, 110x15mm, Centerlock

Szprychy 

14g Czarna stal nierdzewna

Opony 

Vee Tire Flow Snap, 29x2,6 ”, Top 40 Compound, Enduro Core, 72 TPI, kompatybilny z Tubeless

Przerzutka Tył 

Shimano Deore 12-biegowa SGS, Shadow Plus, bezpośrednie mocowanie

Przerzutka przód 

-

Manetki 

Shimano Deore, 12 biegów, SL-6100R

Korba 

FSA Comet Heavy Duty, Modułowy 1x, 32T zębatka z bezpośrednim mocowaniem, MegaTooth

Wkład suportu 

Mego EXO 73 mm BSA z gwintem 

Łańcuch 

KMC X-12 srebrny i czarny

Kaseta 

Shimano Deore 6100, 12 biegów, 10-51 T.

Hamulec przód 

Shimano MT420, 4-tłokowa tarcza hydrauliczna, wirnik 203 mm

Hamulec tył 

Shimano MT420, 4-tłoczkowy dysk hydrauliczny, wirnik 180 mm

Dźwignie hamulca 

Dźwignia hydrauliczna Shimano MT4100, kompatybilna z I-Spec EV

Kierownica 

Marin Mini-Riser, 6061 Podwójnie cieniowane aluminium, szerokość 780 mm, wznios 28 mm, 5 ° w górę, 9 ° w tył

Mostek 

Kuty stop Marin 3D, 35 mm

Gripy 

Blokowanie pojedynczego zacisku Marin

Stery 

FSA nr 57E, pół-uszczelnione łożyska maszynowe, 1 1/8 "x 1 1/2”

Rura podsiodłowa 

TranzX, YSP23JL, 1x pilot, rozmiar S 125 mm, rozmiar M i L 150 mm, rozmiar XL 170 mm, 30,9 mm

Siodło 

Marin Speed Concept

 

 

Geometria 

 

Sugerowana cena detaliczna: 9999 zł

Dystrybutor: motor-land.com.pl

 

Komentarze do artykułu