FIRST RIDE: SCHWALBE Racing Ralph/Ray

Najnowsza generacja popularnego modelu do ścigania w XC i maratonach dotarła do nas przed oficjalną premierą. Zdążyliśmy przejechać na nich dość kilometrów, by podzielić się wrażeniami.



SZYBKO I KOMFORTOWO

 

Na pierwszy rzut oka zauważa się brązowe ścianki, następnie potężną, nietypową szerokość dla tej kategorii. Nasze testowe Schwalbe mierzyły aż 2,35 cala szerokości! Opony należą do kategorii Super Race, niskie opory toczenia to w tym przypadku podstawa. Tak jest w istocie, dodatkowa objętość sprawia, że wzrósł komfort jazdy. Za trzymanie ciśnienia i układanie się do podłoża odpowiadają dwie warstwy karkasu, pod bieżnikiem kryje się też wkładka antyprzebiciowa. Sprawnie „zamleczone” (specjalna stopka) pięknie niosą, wspomniana szerokość poprawia też trakcję. Zanim przeciągniemy je przez maszyny testowe, by zmierzyć dokładnie wartości oporów toczenia, warto wspomnieć, że w tej wielkości są interesujące dla miłośników szybkich ścieżkowców.

 

Schwalbe_Racing_Ralph

 

PLUSY: przyczepność w terenie, duża objętość poprawiająca komfort
PLUS/MINUS: wysoka masa (sztuka waży 705 g, sporo jak na XC)
WAGA: 705/705 g
CENA: 279/279 zł

OCENA BIKE: 9/10

 

Schwalbe_Racing_Ralph

 

Dowiedz się więcej na: unibike.pl

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:

 

Długodystansowcy - test kół

Zrób to sam: Tuning kół - żegnaj dętko

Seria warsztatowa "Zrób to sam"

Komentarze do artykułu