KTM X-Strada 2020 – w dobrej cenie i uniwersaln gravel affordable
Poprzedni model zauważyliśmy już rok temu i trzeba przyznać, że swoją prostotą przypadł nam do gustu. Tym bardziej może się podobać nowa wersja, która pozostała aluminiowa, ale zdecydowanie udoskonalono ją od strony technicznej. Dostała przede wszystkim nową ramę – co łatwo poznać po kształcie z „przełamanymi” widełkami podsiodłowymi. Poza tym ma teraz taperowany widelec wykonany z karbonu (z aluminiową rurą sterową), hamulce tarczowe montowane zgodnie ze standardem flat mount, osie 12 mm z przodu i z tyłu oraz opony 700x40C Schwalbe G-One Allround (które to, nawiasem mówiąc, należą do naszych ulubionych). Rower od razu dostępny jest w pięciu rozmiarach (XS 49 cm do XL 59 cm). Przewidziano też cztery warianty wyposażenia, by dopasować je do preferencji i stylu jazdy użytkowników.
KTM X-Strada 2020 – wersje i wyposażenie
Szczególnie spodobała nam się X-Strada LFC, czyli coś w rodzaju szybkiego roweru do jazdy na co dzień, a wyposażonego w nowe Shimano GRX 2×10, pełne błotniki i oświetlenie LED z przodu i z tyłu.

Rodzina KTM X-Strada 2020 obejmuje też niebieski model X-Strada 720 z napędem GRX 2×11

…oraz X-Strada 710 z GRX 2×10 i….

I w pewien sposób nawiązujący do klasyki w dodatku różowy model X-Strada Glory, z GRX 2×10 i kierownicą w pasującym stylu (powiedzmy, że wąsatym)

W uzupełnieniu – detale wykończenia KTM X-Strada 2020!
Info: ktm-bikes.at