Home Nowości Nowa rama Kavenz VHP V7 – nieskończone możliwości

Nowa rama Kavenz VHP V7 – nieskończone możliwości

0
22

Niemiecka manufaktura specjalizująca się w prostych, lecz niezwykle przemyślanych technicznie produktach, prezentuje najnowszą generację swojej „wielozadaniowej” ramy Kavenz VHP V7. Dzięki, swego rodzaju, „modułowej” konstrukcji, Kavenz może zaoferować 576 możliwych wariantów skoku, wartości rear center jak i front center, stack i długości rury podsiodłowej, a wszystko na bazie jednej platformy. Jeśli pomnożyć to przez 215 kolorów i nieskończoną ilość sposobów umieszczenia naklejek, można mieć pewność, że własny VHP V7 będzie jedyny w swoim rodzaju. Oto, jak tego dokonano… 

Technologia Virtual High Pivot (VHP): jazda na wyższym poziomie

Sercem ram Kavenz VHP V7 jest technologia Virtual High Pivot. Ten rewolucyjny system zapewnia wsteczny ruch osi tylnego koła, gwarantując niezrównaną kontrolę i przyczepność na najbardziej wymagających trasach.

Konstrukcja zapobiegająca efektowi anti-squat z niewielkim cofnięciem korb zapewnia płynne przenoszenie mocy, a wyważona geometria zapobiegająca anti-rise oferuje stabilność jazdy nawet podczas mocnego hamowania.

Podczas gdy wiele ram z wysokim punktem obrotu wykorzystuje jednozawiasowy system zawieszenia lub takiż sam z dodatkowym elementem pośrednim, ramy Kavenz opierają się na sprawdzonym układzie zawieszenia Horst Link. Dlatego marka określa je mianem Virtual High Pivot. 

Jedna platforma, nieograniczone możliwości 

Niezależnie czy wybór padnie na VHP15, VHP16 czy VHP18, użytkownik „inwestuje” w ramę zbudowaną na tej samej, adaptowalnej platformie. Wszystko, co trzeba zmienić, to mocowanie amortyzatora i sam amortyzator. Ta unikalna modułowa konstrukcja pozwala na łatwe konwersję między modelami, umożliwiając rowerzystom dostosowanie rowerów do stylu jazdy i preferencji. 

Możliwe konfiguracje ramy Kavenz VHP V7:

VHP12-29 – Najbardziej szalony rower-eksperyment XC w historii. Klienci wyrazili żywe zainteresowanie nietypową wersją, a inżynierowie podjęli wyzwanie. W tej chwili dostępne jest tylko mocowanie amortyzatora, więcej informacji wkrótce. 

VHP15-29 – Trail Bliss: To ulubiony towarzysz na szlaku, ze zwinną geometrią, nastawioną na zabawę. Idealny na lokalne szlaki, gdzie liczy się przede wszystkim przyjemność z jazdy.

VHP-16-MX – Wyścig i zabawa: Wyścigi enduro w pełnej krasie z niespodzianką! Tylne koło 27,5 cala sprawia, że prowadzenie jest żywe i responsywne, idealne zarówno do wyścigów, jak i do zabawy.

VHP16-29 – Korzenie Enduro: tam, gdzie wszystko się zaczęło – klasyczny rower wyścigowy enduro ze skokiem 160 mm z tyłu, stworzony z myślą o trudnych szlakach i epickich przygodach.

VHP-18-MX – Freeride Thrills: Gotowy na freeride’owe emocje! Dzięki 182 mm skoku tylnego koła o średnicy 27,5 cala zwinność i zabawa jest gwarantowana, szczególnie dla mniejszych rowerzystów.

VHP18-29 – Downhillowa Formuła 1: Najlepsza maszyna do zjazdów! Dzięki wstecznemu ruchowi tylnej osi o 25 mm i skokowi zawieszenia o wartości 184 mm ten rower jest przygotowany na poważne wyścigi zjazdowe.

Zrównoważona i solidna konstrukcja aluminiowa 

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój znajduje odzwierciedlenie w wyborze materiałów. Ramy Kavenz V7 są wykonane z wytrzymałego aluminium nadającego się do recyklingu, co zapewnia trwałość bez obaw o środowisko, gdy nadejdzie koniec cyklu życia produktu.

Nowoczesna geometria zapewniająca doskonałą wydajność.

Ramy są zoptymalizowane pod kątem zwinności i stabilności, niezależnie od tego, czy rowerzysta pokonuje strome podjazdy czy techniczne zjazdy.

Nowe cechy generacji V7

Wraz z powstaniem wersji siódmej wprowadzono szereg nowych rozwiązań:

  • Wymienne haki tylnego koła: 0, +10 i +20 mm – wydłużają tylny trójkąt, zapewniając dopasowanie do stylu jazdy użytkownika.
  • Hak przerzutki UDH, pozwalający na użycie tradycyjnych przerzutek lub instalację najnowszych komponentów napędów Sram AXS Transmission w standardzie direct mount.
  • Lżejszy, ważący zaledwie 270 g górny element pośredni zoptymalizowany z wykorzystaniem FEM.
  • Trwalsze, 16z kółko napinające układu VHP.
  • Łożyska Black Oxide firmy Enduro Bearings o wydłużonej żywotności.
  • AXS Blinder – zaślepka, która zakrywa wylot prowadzenia pancerza linki przerzutki i nie pozostawia otwartej dziury w rurze dolnej.
  • Markowy No-Name – ramy Kavenz V7 są sprzedawane bez brandingu, dzięki czemu można dostosować rower do własnych upodobań. Dołączony zestaw naklejek pozwala wybrać, czy i gdzie właściciel z dumą będzie prezentować logo marki.
  • Rozmiary: S – 3XL oraz SC – semi-custom, umożliwiający, w ograniczonym stopniu spersonalizować geometrię.
  • Waga: ok. 3,28 kg, rozmiar M, wersja RAW, bez amortyzatora.
  • Cena: od 2.795 EUR z VAT (19%)

Dostępność: od ok. drugiej połowy stycznia 2024

Info: kavenz.com

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »