Home Nowości Actofive frezowane rzeźby z Drezna

Actofive frezowane rzeźby z Drezna

3
1426

Actofive to firma, która zupełnie nieprzypadkowo znalazła się na wystawie customów Bespoked. Ich ramy i komponenty są sztuka po sztuce frezowane z kawałków aluminium, by finalnie za każdym razem powstał zupełnie wyjątkowy produkt. W dodatku biuro konstrukcyjne i sam zakład mieści się w Dreźnie!

W ofercie, obok rowerów – a raczej ram, bo na ich podstawie każdy rower jest budowany indywidualnie – znajdują się też korby. Cecha charakterystyczna produktu, oprócz wykonania z aluminium, to dostępność w różnych anodowanych kolorach. Za marką stoi Simon Metzner, który powiedział nam między innymi, że te kolory osiągane są w ten sposób, że komponenty wędrują do różnych części Niemiec, gdzie są firmy specjalizujące się w poszczególnych barwach. Ciekawostka – ten „szampański” kolor ze zdjęcia otwierającego to efekt pracy firmy z Drezna i jest to podobno naturalny kolor aluminium, pokrytego ochronną anodą.

Actofive I-Train

I-Train to nowy model marki, którego zastosowanie rozciąga się od XC do trailu. Co ciekawe, w tej najnowszej wersji rower jest już inny niż opisany na stronie – gdzie tył pochodził od Nicolai. Tutaj zmiany są wyraźne, widełki podsiodłowe i łącznik (rocker) to pełne, aluminiowe szaleństwo by Actofive

Najważniejsze fakty I-Train

  • Styl jazdy: XC / downcountry / trail
  • przód wycięty CNC, sklejane połówki, seryjny tył Nicolai
  • tył skok 105 mm / 115 mm / 125 mm /135 mm
  • przód skok 120-140 mm
  • Reach 450 mm / 470 mm / 500 mm
  • kąt główki 66° Head Angle, opcja regulacji ± 1°
  • kąt podsiodłowy 77°
  • tylne widełki 437 mm
  • wysokość środka suportu 333 mm regulacja ±4 mm Flip Chip
  • MULLET ready (tylko 125 mm)
  • 190×45 (105 mm / 115 mm)
  • długość tłumika 210×50 (125 mm MULLET only)
  • masa ramy 2750 g (bez tłumika)
  • kolory anodowane lub surowe aluminium

T-Train

T-Train to model, który sprawił, że marka stała się popularna w kręgach wyznawców. To model enduro z wysokim punktem obrotu i oczywiście także ta sama technologia i możliwości.

Najważniejsze fakty P-Train

➤ CNC wycinane z bloku aluminum 7065
➤ konstrukcja z 2 części, klejona
➤ anodowane wykończenie
➤ zawieszene High Pivot
➤ ADJUSTABLE RIDE° koncepcja z regulacją geometrii
➤ tył skok 145 mm / 155 mm / 165 mm / 175 mm
➤ przód skok 160 mm / 170 mm / 180 mm
➤ Mullet ready
➤ opcjonalne płynne mocowanie tylnego hamulca
➤ kąt podsiodłowy 78°
➤ kąt główki 64°
➤ rozmiary S1 / S2 / S3

Korby Signature X

Oryginalne korby Signature produkowane były w Dreźnie, a ich ramiona były puste w środku. Co powodowało też, że były drogie i nadal są. Nowy model nadal produkowany jest w Dreźnie, zgodnie z rygorystycznymi standardami, których przestrzegają wszystkie produkty ACTOFIVE, ale tańszy. Firma podaje że: „Nowy mechanizm korbowy SIGNATURE X reprezentuje kolejną fazę rozwoju i udoskonalania ACTOFIVE. Dzięki solidnej konstrukcji CNC, ten mechanizm korbowy pomyślnie przeszedł certyfikację ISO EFBE dla kategorii zjazdowej 5 i chociaż możesz nie ścigać się w zjeździe, ten certyfikat gwarantuje, że odpowiedź na pytanie „czy przetrwa?” jest prosta „tak”. „

Różnica w cenie? 390 Euro vs. 790 Euro! Signature X waży 570 a Signature 480 g (bez zębatki i śrub).

Info: actofive.com

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Dr.Y
Dr.Y
6 miesięcy temu

Kompletnie nie rozumiem jak rower wykonany na frezarce CNC jest na wystawie rowerów robionych ręcznie ?!?!

Lechu
Lechu
6 miesięcy temu
Reply to  Dr.Y

Ale to nie nasza wina.

Translate »