SFR Bikes czyli @Selfmadefreeride śledzimy od tzw. dłuższego czasu, z zainteresowaniem obserwując kolejne projekty, czy to własne, czy polegające na ulepszeniu innych. Wtem!
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/12/269998688_297894515684446_8975002441866719659_n-848x564.jpeg)
Na FB oraz na stronie własnej Huberta Bracławika pojawił się najnowszy „stjedż” czyli zupełnie nowa konstrukcja, obficie czerpiąca z dotychczasowych osiągnięć SFR Bikes, czyli wcześniejszych modeli z autorskim zawieszeniem. Wizytę w SFR Bikes mamy już umówioną, by zobaczyć te czary z aluminium (i całe zaplecze), ale zobaczcie sami, co może powstać we własnym warsztacie zgodnie z życzeniem klienta.
![](https://magazynbike.pl/wp-content/uploads/2021/12/269997439_297894582351106_7304590191653693663_n-848x564.jpeg)
Hubert Bracławik „Od dłuższego czasu chciałem mieć rower mniejszy od zjazdowki, jednak nie mówię tutaj o ęduro (bo pod górę nie wjeżdżam i nie zamierzam) tylko chodziło o coś co dobrze zjeżdża i dobrze skacze, rower z mega krótkim tyłem, wyższym kokpitem i progresywnym skocznym zawieszeniem.Ujeżdżając różne wozidła, żadne nie spełniało moich założeń, zawsze był jakiś mankament, jak geo było spoko, to wahacz pływał na boki, robiąc dwa ślady w zakrętach, jak był sztywny tył, to zawieszenie było mało skoczne itp itd w końcu odpuściłem temat (wchodzi tutaj też opcja budżetu, a dokładniej stosunku ceny do tego co dostajemy, a niektóre firmy rzucają takie ceny za swoje rowery, że dobrze jest siedzieć, kiedy je sprawdzamy, oferując przy tym mocno średni osprzęt, więc kładziemy ciężki hajs i dostajemy coś, co zaraz trzeba modyfikować itp)Jakiś czas temu byłem u @selfmadefreeride (a dokładniej u Sylwka, kto zna ten zna ) i podjąłem dyskusję, że chciałem kupić rower, ale nie ma nic fajnego na rynku, co by mi pasowało. Na to Grzesiek z pytaniem co bym mnie interesowało. Po przedstawieniu moich smutków, wieczorem dostałem wiadomość z gotowym projektem ramy. Geometria, długości tyłu, reach, kąt główki, wysokości suportu itp itd wszystko zrobione dokładnie pode mnie, zawieszenie też zbudowane pod długość dampera która mnie interesowała, skok zawiasu i co najważniejsze, charakterystyka pracy, czyli początek czuły i pracujący jak ramy zjazdowe, natomiast od połowy skoku wchodzi progresja która daje nam skoczność i zapobiega dobijaniu przy lataniu głupich rzeczy na płasko
malowanie ramy też wykonane przez Grześka – @selfmadefreeride w kolorze Dodge Destroyer Gray (jeśli chcecie może być i hello kitty).Dobra, bo długo wyszło. W skrócie jest to custom, w którym wszystko było budowane pod konkretne wymagania ridera, bez żadnych kompromisów. Jeśli chcecie kupić sprzęt, który będzie dokładnie taki, jaki byście chcieli, a nie jaki producent sobie wymyślił, to wiecie gdzie uderzać. Wjeżdżamy w nowy sezon na pełnej hi5! ps. projekt jeszcze nie skończony na tip top” #custombuild#custom#bikeporn#mtb#freeride#newbike#makefreeridegreatagain