Home Nowości Sprzęt godny Godzilli SFR BIKES 100% Made in Poland

Sprzęt godny Godzilli SFR BIKES 100% Made in Poland

0
2117

SFR Bikes czyli @Selfmadefreeride śledzimy od tzw. dłuższego czasu, z zainteresowaniem obserwując kolejne projekty, czy to własne, czy polegające na ulepszeniu innych. Wtem!

Na FB oraz na stronie własnej Huberta Bracławika pojawił się najnowszy „stjedż” czyli zupełnie nowa konstrukcja, obficie czerpiąca z dotychczasowych osiągnięć SFR Bikes, czyli wcześniejszych modeli z autorskim zawieszeniem. Wizytę w SFR Bikes mamy już umówioną, by zobaczyć te czary z aluminium (i całe zaplecze), ale zobaczcie sami, co może powstać we własnym warsztacie zgodnie z życzeniem klienta.

Hubert Bracławik „Od dłuższego czasu chciałem mieć rower mniejszy od zjazdowki, jednak nie mówię tutaj o ęduro (bo pod górę nie wjeżdżam i nie zamierzam) tylko chodziło o coś co dobrze zjeżdża i dobrze skacze, rower z mega krótkim tyłem, wyższym kokpitem i progresywnym skocznym zawieszeniem.Ujeżdżając różne wozidła, żadne nie spełniało moich założeń, zawsze był jakiś mankament, jak geo było spoko, to wahacz pływał na boki, robiąc dwa ślady w zakrętach, jak był sztywny tył, to zawieszenie było mało skoczne itp itd w końcu odpuściłem temat (wchodzi tutaj też opcja budżetu, a dokładniej stosunku ceny do tego co dostajemy, a niektóre firmy rzucają takie ceny za swoje rowery, że dobrze jest siedzieć, kiedy je sprawdzamy, oferując przy tym mocno średni osprzęt, więc kładziemy ciężki hajs i dostajemy coś, co zaraz trzeba modyfikować itp)Jakiś czas temu byłem u @selfmadefreeride (a dokładniej u Sylwka, kto zna ten zna 😃) i podjąłem dyskusję, że chciałem kupić rower, ale nie ma nic fajnego na rynku, co by mi pasowało. Na to Grzesiek z pytaniem co bym mnie interesowało. Po przedstawieniu moich smutków, wieczorem dostałem wiadomość z gotowym projektem ramy. Geometria, długości tyłu, reach, kąt główki, wysokości suportu itp itd wszystko zrobione dokładnie pode mnie, zawieszenie też zbudowane pod długość dampera która mnie interesowała, skok zawiasu i co najważniejsze, charakterystyka pracy, czyli początek czuły i pracujący jak ramy zjazdowe, natomiast od połowy skoku wchodzi progresja która daje nam skoczność i zapobiega dobijaniu przy lataniu głupich rzeczy na płasko 😃 malowanie ramy też wykonane przez Grześka – @selfmadefreeride w kolorze Dodge Destroyer Gray (jeśli chcecie może być i hello kitty).Dobra, bo długo wyszło. W skrócie jest to custom, w którym wszystko było budowane pod konkretne wymagania ridera, bez żadnych kompromisów. Jeśli chcecie kupić sprzęt, który będzie dokładnie taki, jaki byście chcieli, a nie jaki producent sobie wymyślił, to wiecie gdzie uderzać. Wjeżdżamy w nowy sezon na pełnej hi5! ps. projekt jeszcze nie skończony na tip top” #custombuild#custom#bikeporn#mtb#freeride#newbike#makefreeridegreatagain

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »