Banless 30T N/W XT-M8000

Jedna z podstawowych zalet nowego XT polega na tym, że zęby korby wykonane są ze stali, co dramatycznie podnosi ich żywotność, choć oczywiście kosztem masy. Zębatka XT waży 89 g, Banless 34 g, może to być więc interesująca alternatywa dla tych, którzy chcą przede wszystkim odchudzić rower. Choć, jak pokazał nasz test, nie tylko zęby typu narrow/wide sprawiają, że łańcuch nie spada. Całość została dopasowana do nowego XT, zarówno technicznie – asymetryczny rozstaw otworów 96 mm – jak i wizualnie. Może się podobać wysoka precyzja wykonania, jak i fakt zintegrowania „kominów”, w związku z czym uzyskujemy offset wynoszący 2 mm, co taniej pozwala samemu sprawdzić, czy to przesunięcie ma znaczenie. Anodowanie na zębach znika już po pierwszej jeździe.

 

PLUSY

-lżejsza opcja do korby XT

-offset pozwala wypróbować inną linię łańcucha

MINUSY

-czarna anoda szybko się wyciera

 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski

Zdjęcia: Grzegorz Radziwonowski

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »