Cédric Gracia bike check – Santa Cruz Hightower

Cédric Gracia bike check - na czym jeździ kultowy zawodnik? Były mistrz zjazdu, ale i nieustraszony podróżnik? Po przygodzie zeszłorocznej z Nomadem jest to oczywiście nadal Santa Cruz, ale tym razem nowy HighTower 29!



Cédric Gracia bike check

Cédric zmienia rowery jak rękawiczki, ale podobnie jak większość jego kolegów przesiadł się z kół 27,5 cala na 29. Takie czasy! Tym razem jest to Hightower.

 

Cédric Gracia bike check

 

Specyfikacja to zbiór sponsorów. Niektórzy są z zawodnikiem dłużej, niektórzy krócej.

 

Cédric Gracia bike check

 

Jest wśród nich DVO – powietrzny model Topaz 3.

 

Cédric Gracia bike check

 

Ale też Crank Brothers i Rotor.

 

 

Sygnowane przez GC siodło Fizika opiera się na sztycy Highline Crank Brosa.

 

Cédric Gracia bike check

 

Są i zmiany w specyfikacji, w ubiegłym roku hamowała Magura, teraz TRP. 

 

Cédric Gracia bike check

 

Dla zainteresowanych – lista sponsorów i partnerów.

 

 

Jak przystało na byłego zjazdowca, wysoki przód uzyskany przez podkładki pod mostkiem.

 

 

Odpowiednio pomalowany kask IXS, pasujący do całości. Stylówa musi się zgadzać.

 

 

Kierownica i mostek Production Privee.

 

 

I widelec DVO, charakterystyczny zielony, choć rzadko spotykany.

 

 

Dotyczy to i opon Panaracera, modelu Fire 29er Pro.

 

 

Hamulce TRP mają czterotłoczkowy zacisk, tarcza z przodu 203 mm.


 

Tu jeszcze rower z przodu i wyposażenie dodatkowe – gogle Oakley'a.

 

 

Karbonowe obręcze Santy? Proszę bardzo! Znane są z tego, że trudno je zepsuć.

 

 

Z tyłu tarcza ma 180 mm. Zacisk - a raczej dźwignia osi sztywnej - DT Swiss. Wygodnie.

 

 

Korby Rotora mają dodatkową osłonę na końcach ramion.

 

 

Tłumik DVO dysponuje zbiornikiem wyrównawczym.

 

 

Błotnik to standard w tym modelu widelca DVO.

 

 

Cedric integrujący się z kibicami Crankworx w les Gets.

 

Cédric Gracia bike check

 

Jeszcze raz korba Rotora.

 

 

Trudno mieć wątpliwości co do jej kształtu.

 

 

I okolicznościowe osłony tylnych widełek.

 

 

Fajny mam rower, co? ;)

 

 

 

Specyfikacja

Rama: Santa Cruz Hightower XL
Widelec: DVO Diamond Boost
Tłumik: DVO Topaz T3
Bars: Production Privee R2r Enduro Stealth 780 mm
Chwyty: Cedric Gracia Series Santa Cruz
Mostek: Production Privee R2R Stealth Enduro 50 mm
Sztyca: Crank Brothers Highline Dropper 150mm
Siodło: Fi’zi:k Monte
Hamulce: Magura MT Trail CG ltd edition
Tarcza: 203 mm przód, 180mm tył
Manetka: Shimano XTR
Łancuch: Shimano XTR
Korba: Rotor Hawk Crankset
Zębatka: Q Ring – 32 z Oval Chainring
Przerzutka: Shimano XTR
Tryb: Shimano XTR 11-42
Pedały: Crank Brothers Mallet E Custom CG 007

 

Seryjny Hightower wygląda tak

Chcecie śledzić Cedrica? Oto jego kanały!

Facebook: https://www.facebook.com/CedricGraciaOfficial/
Instagram: https://instagram.com/cedricgracia/
Tumblr: http://cedric-gracia.tumblr.com/
Twitter: https://twitter.com/CedricGracia

 

Komentarze do artykułu