Copperhead Max S
W przypadku Copperheada max S konstruktor Bullsa Gerrit Gaastra celował w specjalne zastosowanie i zestawił różne rozmiary kół w jednym rowerze. Przez zastosowanie opony o szerokości 2,6 cala i koła 27,5 z tyłu podniesiono trakcję i komfort, podczas gdy z przodu guma 2,35 cala 29 ma zapewnić optymalne przetaczanie się i bezpośrednie prowadzenie. Całość połączono z obręczą o szerokości wewnętrznej 35 mm z tyłu i 30 mm z przodu. Planowane są dwa kolejne modele za 5585 i 7305 złotych (nazwane odpowiednio Max i Max RS). Ma to być optymalny hardtail zapewniający kontrolę i przyjemność z jazdy.
6429 zł, 27,5+ i 29”, 100 mm
Bulls Copperhead Max – trzy różne wersje
W modelach Max i Max S użyto hamulców Magura MT4
Czyste prowadzenie pancerzy to wspólna cecha charakterystyczna wielu modeli Bullsa
We wszystkich modelach z tej serii Bullsa znajdziemy z tyłu przerzutkę tylną XT, obsługującą 11 przełożeń
Więcej informacji: bulls.de