Największa nowość w tym sezonie – Fox 32 Step-Cast, w trzech wariantach kolorystycznych.
Tłumik HSC/HSL będzie dostępny jako opcja razem ze specjalnym wariantem widelca 36. Fox 36 831 ma mieć ten właśnie tłumik i możliwość konwersji osi z 15 na 20 mm.
Ciekawostką są specjalne odmiany widelców 34 i 36 dostosowanych do wymogów e-bików. Jak już opanujecie swój śmiech, to pamiętajcie, że mówimy o znacznie cięższych pojazdach, agresywnie przyspieszających (taki tryb „Turbo” w popularnym napędzie Boscha daje popalić!), zwykle po prostu szybciej jeżdżących. Wzmocnione dolne golenie i tłumiki tuningowane na modłę enduro mają być odpowiedzią na specjalne wymagania. Widelce te będą nosiły oznaczenie „E-Bike Optimized”.
Widelce zostaną podzielone na cztery główne kategorie, określające ich poziom cenowy, czyli też jakość wykończenia i technologiczne zaawansowanie. Tradycyjnie najwyżej jest grupa Factory, pod nią Performance Elite – takie Factory bez powłok Kashima, dalej Performance, z tłumikiem FIT GRIP, i na końcu Rhythm, najnowsza seria produktów OEM-owych.
W temacie tłumików najwięcej zmian zobaczymy w modelach Float X2 i DHX2. Zmiany dotyczą ich oddzielnych obwodów tłumienia kompresji. Oprócz wcześniejszych ustawień szybkiej i wolnej kompresji dostajemy dźwignię zmiany trybu pracy między „Open” a „Firm”. Ma to na celu szybką zmianę ogólnej charakterystyki tłumienia, bez konieczności grzebania imbusami 3 i 6 mm w regulatorach. Można przypuszczać, że jest to ruch skierowany do zawodników enduro. Dźwignia swoim działaniem przypomina przełącznik „Climb Switch” z tłumika Cane Creek Double Barrel, ten dla odmiany oddziaływał na obydwa obwody, kompresji i powrotu, nie tylko tego pierwszego.
Obydwa tłumiki do najcięższych zastosowań otrzymały po nowym regulatorze tłumienia kompresji.
Fox konsekwentnie lansuje oś Kabolt, prostą alternatywę dla QR15, zakręcaną imbusem 6 mm. Od sezonu 2017 ma być dostępna dla każdego modelu widelca z osią 15QR, o szerokości 100 lub 110 mm (Boost).