BONTRAGER GARMIN EDGE 1030

Przez niemal cały rok testowaliśmy odbiornik GPS Bontragera, który jest niemal bliźniakiem Edge 1030 Garmina. Tak naprawdę to to samo urządzenie, ale z dodatkowymi funkcjami. Czy warto się nim zainteresować? Odpowiedź jest prosta – tak.



BOGATA LISTA FUNKCJI

 

To na razie najwyższy model w ofercie Garmina oferujący wszystkie możliwe funkcje, w dodatku regularnie aktualizowany o kolejne. Bez względu na to, czy interesuje was turystyka, czy trening, na pokładzie jest wszystko, co potrzebne. Nawigacja, z możliwością instalowania dodatkowych appek (używamy Komoota), rozbudowane opcje treningowe, podsumowanie każdego treningu w postaci jego efektu, czy mnogość profili rowerów. Jak przystało na lidera branży, bogata jest też lista urządzeń współpracujących. Obok standardowych czujników są to m.in. światła typu smart (nie tylko Bontragera), ale i np. radar rowerowy Varia Garmina.

 

CO BONTRAGER DAJE OD SIEBIE?

 

Bontrager Garmin Edge 1030

 

Własne appki, od razu zainstalowane, oraz kilka funkcji, np. predefiniowana czułość ekranu (na najwyższą). Dostajemy appkę Connect IQ   do obsługi świateł, niemal jak stacyjka w samochodzie, z wyborem funkcji i stanem baterii. I drugą, czyli „garaż rowerowy”, pozwalającą wybrać jego typ i zapisywać przebieg roweru. Do drugiej appki dołożono stronę Treka, chętni mogą w łatwy sposób dostawać przypomnienia o regularnym serwisowaniu roweru. Praktyczne! Najważniejsze, wersja Bontrager Edge 1030 kosztuje tyle samo co „zwykły” Edge 1030, mamy więc wartość dodaną. Druga strona, także ten model ma standardowe problemy Garmina, z synchronizacją z telefonem na czele. Czasami nie działa i tyle! Z naszej praktyki wynika też, że nie należy przesadzać z liczbą dodatków. Appki, czy większa ilość map, sprawiają, że urządzenie potrafi wariować. Jak to zwykle bywa, lepiej jest utrzymywać porządek, by się nie frustrować!

PLUSY: bardzo bogate wyposażenie i funkcje duży, czytelny

MINUSY: niestabilna synchronizacja danych

Waga 123 g | Cena: 2599 zł

Dowiedz się więcej na: trekbikes.com

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:

 

Test: Pirelli Cinturato Velo TLR 35-622

Test: Garmin Vector 3

Szosa na hamulcach szczękowych - wymierajacy gatunek

Topowe podjazdy