Specyfikacja fabryczna
RAMA | CORRATEC ALLROAD |
ROZMIARY | 46, 49, 52, 55, 58, 61 |
KOLORY | JASNOPSZARY//CZARNY |
WIDELEC | CORRATEC PRO CONTROL DISK FORK |
HAMULCE PRZÓD | SHIMANO GRX DISC BRAKE 160 MM |
HAMULCE TYŁ | SHIMANO GRX DISC BRAKE 160 MM |
MOSTEK | ZZYZX SL ALLOY |
KIEROWNICA | ZZYZX SL ALLOY HANDLEBAR |
SIODŁO | CORRATEC SPORT |
WSPORNIK SIODŁA | ZZYZX TWIN BOLT |
MECHANIZM KORBOWY | SHIMANO GRX 42T |
KASETA/WOLNOBIEG | SHIMANO SLX 11-42T 11S |
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO GRX 11S |
MANETKI | SHIMANO GRX 11S |
KOŁA | ZZYZX 700C DISC |
OPONY | WTB RIDDLER |
WAGA | 10,54 KG |
CENA | 7 629 ZŁ |
Dystrybutor: Polbike
Detale i szczegóły wyposażenia
Jak przystało na produkt niemiecki (a przynajmniej o taki pochodzeniu), na rami znalazła się odpowiednia flaga
Jak też i charakterystyczne logo. Aluminiową ramę wyposażono w wewnętrzne prowadzenie linek i pancerzy
Dotyczy to trójkąta głównego ramy – następnie pancerze „wychodzą” przed środkiem suportu
Rower zgodny jest z najnowszymi standardami – zastosowano w nim sztywne osie
Zarówno z przodu, jak i z tyłu. Oraz mocowanie hamulców typu Flat Mount
W rowerze znalazł się też napęd gravelowy Shimano GRX w mechanicznej wersji 1×11
W korbie jest w związku z tym jedna zębatka, ma ona wielkość 42 zębów. To konstrukcja podtrzymująca łańcuch specjalnymi zębami
Shimano po raz pierwszy oferuje taką korbę i zębatkę w zestawach szosowych
Z tyłu znajdziemy przerzutkę tylną z tłumikiem drgań i zębatkę 11-42 z.
Rower wyposażono w opony WTB Riddler w rozmiarze 622x37C
Według producenta mieszczą się maksymalnie gumy o szerokości 40 mm
Żeby nie było wątpliwości, do czego rower jest przeznaczony – jest i nazwa modelu Allroad
Rower wyposażony jest także w komponenty własnej marki ZZYZX, takie jak siodło i sztyca…
Ale też i kokpit, czy inne detale, typu owijka
Wszystko zostało pieczołowicie dopasowane kolorystycznie
Sztyca, podobnie jak kierownica ZZYZX, wykonane są z aluminium
Kierownica użyta w rowerze ma tzw. flarę, jej końcówki rozchylają się na zewnątrz, co ma ułatwiać sterowanie w terenie
Ciekawostka – końcówki kierownicy dodatkowo zabezpieczono. To bardzo dobry pomysł, owijkę w tym miejscu łatwo uszkodzić.
Pomyślano też o drobiazgach, np. regulatorach naciągu linki na pancerzu przerzutki
Seryjnie też przewidziano opcję montażu dodatkowych akcesoriów – jest i poprzeczka do błotników czy bagażnika
Także na widelcu są odpowiednie, dodatkowe otwory
Rowerowi nie sposób odmówić elegancji – detal, logo na główce sterowej
Test roweru znajdziecie w TOUR 2/2020, do kupienia tutaj