(Informacja prasowa producenta)
Całkowicie nowe modele Crockett 4 i Crockett 5 zapewniają osiągi wyścigowe, dzięki czemu Crockett stał się przyjaznym dla portfela rowerem crossowym, wybieranym zarówno przez początkujących, jak i doświadczonych zawodowców. Nowe rozwiązania poprawiają wrażenia z jazdy każdej osoby, która nie tylko przerzuca nogę przez ramę, ale także która przerzuca ramę przez ramię.
„Crockett jest przede wszystkim rowerem wyścigowym” – mówi dyrektor ds. produktów obszaru rowerów szosowych, Jordan Roessingh. „Lecz najlepsza w nim jest jego wszechstronność. Można dojeżdżać nim do pracy w piątek, ścigać się w sobotę i jeździć po szutrze w niedzielę. Dodatkowo nie zrujnuje on naszego domowego budżetu i niesamowicie dobrze wygląda – jak znacznie droższy rower z włókna węglowego”.
Swój świetny wygląd zawdzięcza technologii niewidocznych spawów Invisible Weld Technology firmy Trek, procesowi łączenia, który redukuje wagę i zapewnia wspaniałe wykończenie ramy z materiału Alpha Aluminum serii 300 Crockett – jak gdyby była stworzona z włókna węglowego. Pomalowana rama roweru Crockett o długości 56 cm waży 1325 g.
Nowe modele Crockett mają tę samą, sprawdzoną geometrię Cross Race, która znajduje się też w innych rowerach firmy Trek, OCLV Carbon Boone czy starszych modelach Crockett. Geometria została zaprojektowana we współpracy z Katie Compton i jest używana przez zespół Telenet Fidea CX.
Rama pojedzie na oponie 38c, przy zalecanym przez firmę Trek prześwicie pomiędzy oponą a ramą, wynoszącym 4 mm.
Crockett 4 (sugerowana cena det. 6 799 zł) jest wyposażony w płasko mocowane, dwutłoczkowe mechaniczne hamulce tarczowe i napęd SRAM Apex 1×11. Crockett 5 (sugerowana cena det. 8 999 zł) ma teraz płasko mocowane hydrauliczne hamulce tarczowe (ulepszone w stosunku do modelu sprzed roku) i napęd SRAM Rival 1×11.
Oba modele mają koła Bontrager Affinity TLR z szerokością wewnętrznej obręczy wynoszącą 21 mm, co zapewnia doskonałą przyczepność i wsparcie dla opon, przednie i tylne osie przelotowe, widelec przełajowy wykonany z pełnego włókna węglowego OCLV, wewnętrzne prowadzenie kabli Control Freak i gwintowany suport T47.
Suport T47 wykorzystuje gwintowanie 47 x 1 mm i szerokość wspornika 86 mm. Pozwala to na szerokie ustawienie suportu, co zapewnia siłę, stabilność i efektywność, a jednocześnie łatwiejsze serwisowanie. Prawie wszystkie popularne korby są kompatybilne z tym systemem, a suporty T47 są dostępne u wielu niezależnych producentów.
Całkiem nowe Crockett 4 i Crockett 5 są już dostępne w sprzedaży na stronie trekbikes.com i za pośrednictwem globalnej sieci dystrybutorów marki Trek.
Dowiedz się więcej na: www.trekbikes.com
Przeczytaj również: