LAUF True Grit Race Edition

Spektakularnie wyglądający widelec islandzkiego producenta w pierwszym teście w ubiegłym sezonie nie do końca nas przekonał, wówczas założyliśmy go do roweru przełajowego.



Duża wysokość zbyt mocno zmieniła jednak geometrię i prowadzenie roweru. W międzyczasie lauf dołożył pasującą ramę i oferuje obecnie kompletne rowery w trzech wariantach wyposażenia. Podstawa jest stosunkowo mało spektakularna i nie ma słabych stron. Przednia amortyzacja zostawia z tyłu wszystkie dotychczasowe rozwiązania. Ponieważ pozycja jest długa i sportowa, a rower raczej twardy w siodle, True Grit nadaje się bardziej do sportowych zastosowań niż przyjemnych wycieczek.

 

Środek suportu jest stosunkowo wysoko, co oznacza mniejszą stabilność, ale większy prześwit od ziemi. Także szerokie opony Maxxisa robią dobre wrażenie, a wyposażenie w sumie jest sprytnie zestawione. Rower, z masą 8 kilogramów, jest naprawdę lekki. Gdyby amortyzacja i szerokie opony były dopuszczalne w ściganiu, Lauf byłby zdecydowanie lepszym i szybszym rowerem przełajowym. Rama została przygotowana wyłącznie do napędów 1x11, przednia przerzutka może być obsługiwana wyłącznie przez sterowanego radiowo Srama eTap, bo jest mocowanie, ale nie ma prowadzenia linki.

 

 

 

cena 21 663 zł 

waga 8,0 kg

 

Info laufforks.com


Masa ramy/widelca/sterów* 1078/905/67 g
Rozmiary** S, M, L
Rura podsiodłowa/górna/sterowa 545/575/133 mm
Stack/Reach/STR*** 565/393 mm/1,44
Rozstaw kół/Wyprzedzenie 1040/76 mm

 


WYPOSAŻENIE


Korba Easton EC90 SL (42 z., BSA)
Napęd Sram Force 1
Hamulce Sram Force HRD
Koła/opony (masy)****DT Swiss XR 1501 Spline 29/ Maxxis Rambler Exo 40C Tubeless (przód/tył 1439/1813 g)

 

OCENA TOUR

1.8

 

 

 

 

 

 

 

Artykuł ukazała się w TOUR 4/2018

 

Papierowe wydanie wciąż do nabycia w naszym SKLEPIE

 

Elektroniczną wersję możecie nabyć w eKiosku