Home Nowości S-Works Roubaix by Peter Sagan

S-Works Roubaix by Peter Sagan

0
343

S-Works Roubaix by Peter Sagan

Rower został, jak na mistrza przystało, pomalowany okolicznościowo, ale też odpowiednio wyposażony. Nie dość, że mamy tu do czynienia z amortyzacją (patrz: element tłumiący pod mostkiem), to zadbano i o zminimalizowanie oporów, zarówno toczenia, jak i powietrza.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

Za amortyzację odpowiada m.in. niższe zamocowanie tylnych widełek, i blokowanie sztycy, co pozwala tej ostatniej pracować.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

Wysokie, karbonowe koła Roval CLX50 Speca – stożek o wysokości 50 mm – ale opony szerokie, mierzące aż 30 mm.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

Nie zabrakło i łożysk ceramicznych Ceramic Speed.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

Rower ma smukłą sylwetkę przecinającą powietrze, nawet jeśli nie jest to typowy rower aero.

 

 

Napęd i detale S-Works Roubaix by Peter Sagan

W specyfikacji, oprócz komponentów Specializeda, znajdziemy części pozostałych sponsorów.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

Jest to przede wszystkim Shimano Dura-Ace w najnowszej wersji.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

I w wariancie elektrycznym Di2.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan został wyposażony w tarczówki!

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

Co także pozwoliło obniżyć opory toczenia.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

Zawodnicy nie potrzebują dużych tarcz, ta ma 140 mm średnicy.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

Jeden ze sponsorów to PRO – mostek jest odpowiedni. I długi! Pod spodem „kostka” Di2.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

Siodło godne mistrza – model Speca.

 

S-Works Roubaix by Peter Sagan

 

I okolicznościowy napis – „jeśli nie będę miał zieleni, mam tęczę” 😀

 

 

 

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »